Thursday, July 04, 2013
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ခရီးမိုင္မ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ထားၿပီးကီလိုမ်ားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျပည္တြင္း၌ ကီလို ျပန္
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ခရီးမိုင္မ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ထားၿပီးကီလိုမ်ားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျပည္တြင္း၌ ကီလို ျပန္
လည္ေလွ်ာ့ခ် ေရာင္းခ်ျခင္းမ်ား
မျပဳလုပ္ရန္ အေကာက္ခြန္ ဦးစီးဌာနက ေမာ္ေတာ...္ယာဥ္ကို
ဆိပ္ကမ္းအ
တြင္းမွ မထြက္ခြာမီ ယာဥ္ပါကီလိုကို မွတ္တမ္းတင္ျခင္း လုပ္ငန္းစဥ္
မရပ္နား သင့္ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဝယ္ယူသူမ်ားႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္
အေရာင္းျပခန္းမ်ားက တညီတညြတ္တည္း ေျပာၾကားသည္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက
တင္သြင္းလာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို ဆိပ္ကမ္းအတြင္းမွ မထြက္ခြာမီ
ေမာင္းႏွင္ထား
သည့္ ကီလိုမွတ္တမ္းတင္ကာ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညြန္ၾကားမႈ
ဦးစီးဌာနသို႔ ေပးပို႔ျခင္းကို ဇူလိုင္လ ၂ ရက္ကစ၍ အေကာက္ခြန္ ဦးစီးဌာနမွ
ရပ္တန္႔လိုက္သည့္ အေပၚ ယခုကဲ့သို႔ ေျပာၾကားျခင္း ျဖစ္သည္။
ကီလိုေလွ်ာ့ထားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသည္ ဂ်ပန္တြင္ ေစ်းသက္သာေသာ္လည္း လက္ေတြ႕အသုံးျပဳ
ကီလိုေလွ်ာ့ထားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသည္ ဂ်ပန္တြင္ ေစ်းသက္သာေသာ္လည္း လက္ေတြ႕အသုံးျပဳ
ရာတြင္လည္းကီလိုနည္းသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားႏွင့္
ႏိႈင္းယွဥ္ပါကအင္ဂ်င္စက္သံ၊ကား၏ကိုယ္ထည္ေန
ရာ အခ်ဳိ႕မွအသံထြက္ျခင္း၊
အတြင္းခန္း သပ္ရပ္မႈ နည္းပါးျခင္း စသည့္အားနည္းခ်က္ မ်ားစြာရွိေၾကာင္း
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မၾကာခဏ လဲလွယ္စီးေနသူတစ္ဦးက ဆိုသည္။
အဆိုပါ မွတ္တမ္းတင္ျခင္းကိစၥႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈႏွင့္ ကုန္သည္လုပ္
အဆိုပါ မွတ္တမ္းတင္ျခင္းကိစၥႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈႏွင့္ ကုန္သည္လုပ္
ငန္းရွင္မ်ား အသင္းကို အေကာက္ခြန္ ဦးစီးဌာနက
ေခၚယူေဆြးေႏြးရာတြင္ အသင္းက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ဆိပ္ကမ္းမွထုတ္ယူရာတြင္
ၾကန္႔ၾကာျခင္း၊ကုန္က်စရိတ္ပိုမိုက် သင့္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္
မွတ္တမ္းတင္ျခင္းအား
ရပ္နားရန္ လက္ခံသျဖင့္အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနကရပ္နားလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္ဟုအဆိုပါဦးစီးဌာန၏အႀကီး
တန္းအရာရွိ
တစ္ဦးကဆိုသည္။
အဆိုပါ ကီလိုမွတ္တမ္းတင္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈႏွင့္ ကုန္သည္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္း အႀကီးအကဲပိုင္းတြင္ သေဘာထား ကြဲလြဲမႈမ်ားလည္း ရွိေၾကာင္း အသင္းဝင္တစ္ဦး
အဆိုပါ ကီလိုမွတ္တမ္းတင္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈႏွင့္ ကုန္သည္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္း အႀကီးအကဲပိုင္းတြင္ သေဘာထား ကြဲလြဲမႈမ်ားလည္း ရွိေၾကာင္း အသင္းဝင္တစ္ဦး
က ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါ ကီလိုေလွ်ာ့ထားသည့္ယာဥ္မ်ားမွာယာဥ္ႀကံ့ခိုင္မႈ နည္းျခင္း၊ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရမႈမ်ားျပားျခင္းေၾကာင့္
အဆိုပါ ကီလိုေလွ်ာ့ထားသည့္ယာဥ္မ်ားမွာယာဥ္ႀကံ့ခိုင္မႈ နည္းျခင္း၊ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရမႈမ်ားျပားျခင္းေၾကာင့္
သာမန္ဝယ္ယူသူမ်ားႏွင့္
အငွားယာဥ္ ျပဳလုပ္ရန္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဝယ္ယူသူမ်ား အတြက္ နစ္နာမႈမ်ား
ရွိေန
ေၾကာင္း အထက္ပါအသင္း ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးေအာင္ဝင္းက ဆိုသည္။
အဆိုပါ ခရီးမိုင္မ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ထားၿပီး ကီလိုမ်ားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားမွာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ဝယ္ယူရာ
အဆိုပါ ခရီးမိုင္မ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ထားၿပီး ကီလိုမ်ားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားမွာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ဝယ္ယူရာ
တြင္ ေစ်းသက္သာၿပီး အျခားခရီးမိုင္မ်ားစြာ
ေမာင္းႏွင္ထားျခင္း မရွိေသာ ကီလိုနည္းသည့္ ယာဥ္မ်ားႏွင့္
ႏိႈင္းယွဥ္ပါကက်ပ္၂၀သိန္းမွ ၇၀ အထိ ေစ်းကြာဟမႈ ရွိေၾကာင္းလည္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္
အေရာင္းျပခန္း လုပ္
ငန္းရွင္တစ္ဦးက ဆိုသည္။
“မွတ္လည္းဘာမွမထူးဘူး၊ ဝယ္တဲ့သူေတြက ကီလိုေလွ်ာ့ထားလား မေလွ်ာ့ထားလားဆိုတာ Chassis ကို
“မွတ္လည္းဘာမွမထူးဘူး၊ ဝယ္တဲ့သူေတြက ကီလိုေလွ်ာ့ထားလား မေလွ်ာ့ထားလားဆိုတာ Chassis ကို
ေလလံဝက္ဘ္ဆိုက္မွာ႐ိုက္ၿပီး ရွာလို႔ရတာပဲ၊ စင္ကာပူတို႔၊ ဂ်ပန္မွာလုပ္ရင္
အမ်ားႀကီး ကုန္တယ္။ ဒီမွာ (ရန္
ကုန္) မွာလုပ္ရင္ ၁၅၀၀၀ ေလာက္ပဲကုန္တယ္။
လုပ္မည့္သူကေတာ့ ဒီမွာလုပ္မရရင္ ဟိုမွာလုပ္မွာပဲ” ဟု Sakura Trade Centre
ကုမၸဏီ ဥကၠ႒ ဦးေဌးေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၌ ခရီးမိုင္မ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ထားၿပီး ကီလိုမ်ားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းလာကာ ျပည္
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၌ ခရီးမိုင္မ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ထားၿပီး ကီလိုမ်ားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းလာကာ ျပည္
တြင္း၌ကီလိုအမွတ္အသားမ်ားကိုၿပန္လည္ေလွ်ာ့ခ်ကာ
ေရာင္းခ်ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရွိေသာေၾကာင့္ ယင္း
ကဲ့သို႔ မျပဳလုပ္ႏိုင္ရန္
ကနဦး ကီလိုကို မွတ္တမ္းတင္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈႏွင့္
ကုန္
သည္လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းက ေမလကုန္က ေတာင္းဆိုေသာေၾကာင့္
ကီလိုမွတ္တမ္းတင္ျခင္း စတင္ျပဳ
လုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
The Voice Weekly , RangonNewsDaily
kolatt(PBDN): 4.7.2013
0 comments:
Post a Comment