အစိုးရသစ္လက္ထက္တြင္ မၾကာေသးမီလမ်ားအတြင္းက စတင္၍ ျပည္ပမွေမာ္ေတာ္ယာဥ္
မွာယူ တင္သြင္းခြင့္
ေပးလုိက္မႈႏွင့္ အတူ ျပည္တြင္းေမာ္ေတာ္ယာဥ္
အေရာင္းျပခန္းမ်ားပါ ဖြင့္လွစ္ လာၿပီးသည့္ေနာက္ပုိင္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕လယ္ရွိ
လမ္းမမ်ားေပၚ၌ သာမက ၿမိဳ႕ျပင္လမ္းမမ်ားေပၚ၌ ပင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားျဖစ္
ပြားေနသည္။ထို႔အျပင္ယာဥ္စည္း ကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္းခ်ိဳးေဖာက္
က်ဴးလြန္သူမ်ားလည္း ယခင္က ထက္ ပိုမိုေတြ႕ရွိလာရ
ေၾကာင္း
ၿမိဳ႕ခံခရီးသြားျပည္သူမ်ား၊ ယာဥ္ ေမာင္းသူမ်ားႏွင့္သက္ဆုိင္ရာ တာ၀န္ရွိ
၀န္ထမ္းမ်ားထံမွ စံုစမ္း သိရွိ
ရသည္။
၎တို႔ ေျပာျပခ်က္မ်ားအရ သိရသည္မွာ
စည္းကမ္းခ်ိဳးေဖာက္ မႈပံုသဏၭန္မ်ိဳးစံုကိို ေတြ႕ရသည့္ အနက္ လမ္းေပၚ
တြင္
အခ်ိန္ ၾကာျမင့္စြာ ကားရပ္ထားျခင္း၊ မီးပြိဳင့္တြင္ တစ္ဖက္ယာဥ္ေၾကာမွ
အတင္းေခါင္းထုိးၿပီး ၀င္ေရာက္ ေန
ၿခင္း၊ ေရွ႕တြင္ ကားပိတ္ေန သည့္အခါ
လစ္လ်င္လစ္သလို ေကြ႕လမ္းမဟုတ္ဘဲ ျဖတ္ေကြ႕ သြားတတ္ျခင္းႏွင့္ အခ်ိဳ႕
လုိင္း
ကားမ်ား မိမိလမ္းေၾကာင္းေသြ ဖည္ၿပီး ကားရွင္းရာလမ္းမ်ားဖက္ မွ
ေကြ႕ေရွာင္ေမာင္းႏွင္ေျပးဆြဲေန ျခင္းမ်ား
က အဆိုးဆံုးေတြ႕ရသည္ ုဆို၏။
မထသမွ တာ၀န္ရွိ၀န္ထမ္း တစ္ဦးအဆိုအရ ““လမ္းေပၚ ကား မ်ားလာလို႔
ယာဥ္ေၾကာပိတ္တာ အမ်ားနည္းတူပဲ ဘာတတ္ႏုိင္မွာ လဲ။အခုကသည္းခံရပ္မေစာင့္
ၾကေတာ့ဘူးေလ။အလုအယက္ ျဖစ္ခ်င္တုိင္းျဖစ္ေနၾကတာ။ ၾကာ
ရင္ မလြယ္ဘူး။
ေတာ္ေတာ္မ်ား မ်ား တရားပ်က္ကုန္ၾကၿပီ။
ဒီထဲ မွာလည္း လိုင္းကားေတြကေတာ့
အတင့္ရဲလြန္းတာကမ္းကုန္ပဲ”” ဟု ေျပာဆိုခဲ့သည့္နည္းတူအင္းစိန္မွေန
၍
သိမ္ႀကီးေစ်း ဂမုန္းပြင့္ ကုန္တိုက္သို႔ ေန႔စဥ္ အလုပ္ ဆင္းရသူတစ္ဦးကလည္း
““သူတို႔ ကလမ္းပိတ္ေနရင္ မဟာဗႏၶဳလ လမ္းကို မေကြ႕ေတာ့ဘဲ ကမ္းနား လမ္းဘက္က
ေကြ႕ေမာင္း တာဗ်။ ရပ္ခိုင္းေတာ့လည္း မၾကားခ်င္ သလို မႀကိဳက္ခ်င္သလိုနဲ႔။
ကၽြန္ ေတာ္တို႔မွာ အိမ္က ေစာမထြက္ မိတဲ့ေန႔ဆို ေအာက္ဘက္က ျပန္ေလွ်ာက္ရတာ
အေ၀းႀကီး။ တစ္ခါကလည္း ေျခာက္ထပ္႐ံုး ဘက္အထိေတာင္ ပါသြားေသး တယ္””ဟု
သူ႔အေတြ႕အႀကံဳကို ေျပာျပသည္။
ယခုအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဧရိ ယာအတြင္း
ယာဥ္စီးေရတစ္ေန႔ တစ္ျခား အဆမတန္ တိုးပြားလာ မႈေၾကာင့္ နာမည္ႀကီး
မီးပြိဳင့္လမ္း ဆံုမ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာအက်ပ္ ဆံုး အခ်ိန္မ်ား၌ အနည္းဆံုး
မီးနီ ႏွစ္ႀကိမ္ ျပန္မိသည္မ်ားပင္ရွိေန ၿပီး
ယခင္က မီးပြိဳင့္ဆိုလွ်င္ မနက္
ပုိင္း၌ ေက်ာက္မ်က္႐ံုးေရွ႕လြန္ သည္အထိ ကားတန္းရွည္လ်ား ေနမႈကို ျမင္ေတြရ
သည္။
The Hot News
အစိုးရသစ္လက္ထက္တြင္ မၾကာေသးမီလမ်ားအတြင္းက စတင္၍ ျပည္ပမွေမာ္ေတာ္ယာဥ္
မွာယူ တင္သြင္းခြင့္
ေပးလုိက္မႈႏွင့္ အတူ ျပည္တြင္းေမာ္ေတာ္ယာဥ္
အေရာင္းျပခန္းမ်ားပါ ဖြင့္လွစ္ လာၿပီးသည့္ေနာက္ပုိင္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕လယ္ရွိ
လမ္းမမ်ားေပၚ၌ သာမက ၿမိဳ႕ျပင္လမ္းမမ်ားေပၚ၌ ပင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားျဖစ္
ပြားေနသည္။ထို႔အျပင္ယာဥ္စည္း ကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္းခ်ိဳးေဖာက္
က်ဴးလြန္သူမ်ားလည္း ယခင္က ထက္ ပိုမိုေတြ႕ရွိလာရ
ေၾကာင္း
ၿမိဳ႕ခံခရီးသြားျပည္သူမ်ား၊ ယာဥ္ ေမာင္းသူမ်ားႏွင့္သက္ဆုိင္ရာ တာ၀န္ရွိ
၀န္ထမ္းမ်ားထံမွ စံုစမ္း သိရွိ
ရသည္။
၎တို႔ ေျပာျပခ်က္မ်ားအရ သိရသည္မွာ စည္းကမ္းခ်ိဳးေဖာက္ မႈပံုသဏၭန္မ်ိဳးစံုကိို ေတြ႕ရသည့္ အနက္ လမ္းေပၚ
တြင္
အခ်ိန္ ၾကာျမင့္စြာ ကားရပ္ထားျခင္း၊ မီးပြိဳင့္တြင္ တစ္ဖက္ယာဥ္ေၾကာမွ
အတင္းေခါင္းထုိးၿပီး ၀င္ေရာက္ ေန
ၿခင္း၊ ေရွ႕တြင္ ကားပိတ္ေန သည့္အခါ
လစ္လ်င္လစ္သလို ေကြ႕လမ္းမဟုတ္ဘဲ ျဖတ္ေကြ႕ သြားတတ္ျခင္းႏွင့္ အခ်ိဳ႕
လုိင္း
ကားမ်ား မိမိလမ္းေၾကာင္းေသြ ဖည္ၿပီး ကားရွင္းရာလမ္းမ်ားဖက္ မွ
ေကြ႕ေရွာင္ေမာင္းႏွင္ေျပးဆြဲေန ျခင္းမ်ား
က အဆိုးဆံုးေတြ႕ရသည္ ုဆို၏။
မထသမွ တာ၀န္ရွိ၀န္ထမ္း တစ္ဦးအဆိုအရ ““လမ္းေပၚ ကား မ်ားလာလို႔ ယာဥ္ေၾကာပိတ္တာ အမ်ားနည္းတူပဲ ဘာတတ္ႏုိင္မွာ လဲ။အခုကသည္းခံရပ္မေစာင့္ ၾကေတာ့ဘူးေလ။အလုအယက္ ျဖစ္ခ်င္တုိင္းျဖစ္ေနၾကတာ။ ၾကာ
ရင္ မလြယ္ဘူး။
ေတာ္ေတာ္မ်ား မ်ား တရားပ်က္ကုန္ၾကၿပီ။
ဒီထဲ မွာလည္း လိုင္းကားေတြကေတာ့
အတင့္ရဲလြန္းတာကမ္းကုန္ပဲ”” ဟု ေျပာဆိုခဲ့သည့္နည္းတူအင္းစိန္မွေန
၍
သိမ္ႀကီးေစ်း ဂမုန္းပြင့္ ကုန္တိုက္သို႔ ေန႔စဥ္ အလုပ္ ဆင္းရသူတစ္ဦးကလည္း
““သူတို႔ ကလမ္းပိတ္ေနရင္ မဟာဗႏၶဳလ လမ္းကို မေကြ႕ေတာ့ဘဲ ကမ္းနား လမ္းဘက္က
ေကြ႕ေမာင္း တာဗ်။ ရပ္ခိုင္းေတာ့လည္း မၾကားခ်င္ သလို မႀကိဳက္ခ်င္သလိုနဲ႔။
ကၽြန္ ေတာ္တို႔မွာ အိမ္က ေစာမထြက္ မိတဲ့ေန႔ဆို ေအာက္ဘက္က ျပန္ေလွ်ာက္ရတာ
အေ၀းႀကီး။ တစ္ခါကလည္း ေျခာက္ထပ္႐ံုး ဘက္အထိေတာင္ ပါသြားေသး တယ္””ဟု
သူ႔အေတြ႕အႀကံဳကို ေျပာျပသည္။
ယခုအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဧရိ ယာအတြင္း ယာဥ္စီးေရတစ္ေန႔ တစ္ျခား အဆမတန္ တိုးပြားလာ မႈေၾကာင့္ နာမည္ႀကီး မီးပြိဳင့္လမ္း ဆံုမ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာအက်ပ္ ဆံုး အခ်ိန္မ်ား၌ အနည္းဆံုး မီးနီ ႏွစ္ႀကိမ္ ျပန္မိသည္မ်ားပင္ရွိေန ၿပီး
ယခင္က မီးပြိဳင့္ဆိုလွ်င္ မနက္
ပုိင္း၌ ေက်ာက္မ်က္႐ံုးေရွ႕လြန္ သည္အထိ ကားတန္းရွည္လ်ား ေနမႈကို ျမင္ေတြရ
သည္။
The Hot News
The Hot News
0 comments:
Post a Comment