ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ လမ္းၾကမ္းမ်ားအတြက္ တကၠစီယာဥ္ေဟာင္းမ်ားကိုသာ အားထားေနရဆဲ
အစိုးရသစ္၏ ကားတင္သြင္းမ်ားေပၚတြင္ ခ်မွတ္ေသာ မူဝါဒမ်ားႏွင့္ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း လဲလွယ္ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းတြင္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသစ္မ်ားပိုမိုမ်ားျပားလာၿပီး ယခင္ရွိခဲ့ေသာလမ္းေဟာင္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ မရွိေသာေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ေသာ ျပႆနာမ်ား
ေပၚေပါက္လာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း လုပ္သက္ (၂၀)ရွိ ကားေစ်းကြက္ ကြ်မ္းက်င္သူဦးေက်ာ္ကေျပာသည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသစ္မ်ားပိုမိုမ်ားျပားလာၿပီး ယခင္ရွိခဲ့ေသာလမ္းေဟာင္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ မရွိေသာေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ေသာ ျပႆနာမ်ား
ေပၚေပါက္လာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း လုပ္သက္ (၂၀)ရွိ ကားေစ်းကြက္ ကြ်မ္းက်င္သူဦးေက်ာ္ကေျပာသည္။
“အခုေနာက္ပိုင္း၀င္လာတဲ့တကၠစီအသစ္ေတြကေနရာတိုင္းကိုမလိုက္ဘူး၊လမ္းမေကာင္းရင္ခရီးေဝးရင္မလိုက္ဘူး။ လိုက္တဲ့သူၾကေတာ့ လည္းေစ်းကိုမတန္တဆ ပိုေတာင္းၾကတယ္၊ တကၠစီေဟာင္းေတြကေတာ႕ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို လိုက္ေပးတယ္”ဟု ဒဂံုၿမိဳ႕သစ္ေျမာက္ပိုင္းမွဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္သို႔ ေန႔စဥ္ သင္တန္းသြားေနသူ မႏြယ္ကေျပာသည္။
ဦးသိန္းစိန္အစိုးရလက္ထက္တြင္ ျပည္တြင္းသို႔၀င္ေရာက္လာသည္႔ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အေရအတြက္မွာ ေမလ ၃၁ ရက္ေန႔ အထိ အစီးေရ (၄၈၁၉၃)စီးရွိၿပီးယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းလက္ခံ၍ ကားသစ္တင္သြင္းမႈမွာ် ဇြန္လ(၁၄) ရက္ေန႔အထိအစီးေရ(၂၇၉၇၁) စီးရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သက္ဆိုင္ရာ ဌာနမ်ားမွသတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
“အရင္ကဆိုရင္ကားတစ္စီးျပည့္ဖို႔ ေစာင့္ေနရေသးတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္းဆိုရင္ကားေတြေတာင္သိပ္မေလာက္ေတာ့ဘူး။မနက္ပိုင္းမွာ အဌားကားစီးတဲ့လူေတြပိုမ်ားလာတယ္”ဟု ေျမာက္ဥကၠလာအဝိုင္းရွိ စုေပါင္းတကၠစီ လုပ္ကိုင္သူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း လက္ရွိေျပးဆြဲေနေသာ တကၠစီမ်ားမွာ ဓါတ္ဆီကားမ်ားျဖစ္၍လမ္းႀကမ္းတမ္းမႈဒဏ္မခံႏိုင္ျခင္း၊ ကိုယ္ထည္ ေသးငယ္ျခင္း၊
ခရီးသည္ေရြးျခင္းႏွင္႔ ခရီးေဝးမ်ားမလိုက္ႏိုင္ျခင္းစသည္႔အခ်က္မ်ားေၾကာင္႔ တကၠစီယာဥ္ေဟာင္းမ်ားကိုသာ အားျပဳေနရဆဲျဖစ္သည္။
ခရီးသည္ေရြးျခင္းႏွင္႔ ခရီးေဝးမ်ားမလိုက္ႏိုင္ျခင္းစသည္႔အခ်က္မ်ားေၾကာင္႔ တကၠစီယာဥ္ေဟာင္းမ်ားကိုသာ အားျပဳေနရဆဲျဖစ္သည္။
“အခုဆြဲေနတဲ့ကားေတြကိုၾကည့္လိုက္ ေသးေသးေလးေတြခ်ည္းပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆိုရင္ေရႊငါးတို႔၊ ကာဒီးနား(စက္ရုပ္) တို႔ ဘာတို႔ကိုေတာင္ တကၠစီလုပ္တဲ့သူေတြရွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ နဲနဲေဝးတဲ့ခရီး လမ္းသိပ္မေကာင္းႏိုင္တဲ့ ခရီးေတြဆိုရင္မလိုက္ၾကေတာ့ဘူး။ ဟိုးအရင္က တကၠစီေတြကေတာ့ ဒူေပဒါေပခံတယ္”ဟုစုေပါင္းတကၠစီလုပ္ကိုင္သူက ေျပာသည္။
ေက်ာ္ဇင္မန္း(ျမစ္မခ)
0 comments:
Post a Comment