တြက္ ေျခလွမ္းတလွမ္းထပ္လွမ္းလုိက္ျပန္ပါၿပီ။အဲဒါကေတာ့အရင္ႏွစ္ကဝယ္ယူထားတဲ့ Instagram မွာ ဗီဒီယို
အတိုေလးေတြပါ တင္ႏုိင္၊
ရွယ္ႏုိင္တ့ဲ အစီအစဥ္ကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္လုိက္ျခင္းပါပဲ။ Instagram ကို အသံုးၿပဳသူေပါင္းဟာ သန္း ၁၃ဝ ေက်ာ္ဟာ အခုခ်ိန္ကစၿပီးေတာ့ ၁၅ စကၠန္ ့ၾကာၿမင့္တဲ့ ရုပ္
သံဖုိင္/ ဗီဒီယိုဖုိင္ေလးေတြ တင္ႏုိင္/ရွယ္ႏုိင္ပါၿပီ။ဒါဟာ တြစ္တာရဲ႕ Vine Video Platform ကို တိုက္ရိုက္ စိန္ေခၚ
လိုက္တာပါပဲ။
Facebook ပိုင္ရွင္ မက္ ဇက္ကာဘတ္ နဲ ့ Instagram ပူးတဲြတည္ေထာင္သူ ေကဗင္
စစ္စထရြန္ တို႔က ဒီအစီ
အစဥ္ကုိ ကာလီဖိုးနီးယား ရုံးခ်ဳပ္မွာ အတူတကြ
ေၾကညာခဲ့တာၿဖစ္ပါတယ္။
Facebook ဟာ ၂ဝ၁၂ ဧၿပီမွာ Instagram ကို ေဒၚလာသန္းတစ္ေထာင္နဲ႔ ဝယ္ယူခဲ့တာပါ။
Instagram ဟာ သီးသန္ ့အေနၿဖင့္ ဆက္လက္ရပ္တည္ေနၿပီး လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ ဓာတ္ပံု မီဒီယာ Application တခုၿဖစ္ပါတယ္။စမတ္ဖုန္း နဲ ့ သင္ပုန္းကြန္ၿပဴတာတို႔မွာပဲ ဓာတ္ပံုေတြကို ထူးၿခားတဲ့ အေရာင္အေသြးစံု
ေအာင္ အခ်ိန္တိုအတြင္းၿပဳၿပင္ႏိုင္ၿပီ း မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ ့ ရွယ္ႏိုင္တာေၾကာင့္ လူၾကိဳက္မ်ားလွတ့ဲ Application ပါပဲ။
InstragramဟာFacebook ရဲ႕မိုဘိုင္းကေနတဆင့္ရမယ့္ ေၾကာ္ျငာမ်ားအတြက္မဟာဗ်ဳဟာ တခုၿဖစ္ၿပီးကုမၼဏီ
ေတြကတဆင့္ ေၾကာ္ျငာခ အၿမတ္အစြန္း အမ်ားအျပား
ရရွိေနတ့ဲ Application ျဖစ္ပါတယ္။
အေမရိက မွာေတာ့ လူဦးေရ
သန္းေပါင္း၆ဝ ခန္႔ဟာဗီဒီယို ေတြကို သူတို ့ရဲ႕ မိုဘိုင္းဖုန္းကေန
တဆင့္ၾကည့္
ခ့ဲၾကတယ္လို ့သိရၿပီး ဒီအေရအတြက္ဟာ ယခုႏွစ္မွာေတာ့ ၇၅ သန္းအထိ
တိုးတက္လာႏိုင္ေၾကာင္း eMark
eter က သုေတသန ၿပဳရွာေဖြ ေတြ ့ရွိထားပါတယ္။ဒီေတာ့ ... မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာေစ်းကြက္ကို အုပ္စိုးခ်င္ေနတဲ့
Facebook ဟာ ေၿခလွမ္းသြက္လ်က္ရွိေနပါတယ္။
Facebook နဲ ့ Instagram တို ့ဘာေၾကာင့္ ဗီဒီယို အတိုေလးေတြကိုထည့္ဖို
့အေရးထားသလဲဆိုတာကို Forbes မဂၢဇင္းက သုံးသပ္ထားတာက ဒီလုိပါ ...
ပထမ အခ်က္အေနနဲ ့ ဗီဒီယိုေတြဟာ ဓာတ္ပံုေတြထက္ လူအမ်ားရဲ႕ အာရံုကို
ဖမ္းစားႏိုင္ၿပီး ဇာတ္လမ္းတခု
ပမာ ဆဲြေဆာင္ႏိုင္တာေၾကာင့္
ေၾကၿငာထည့္သူအမ်ားအၿပားဟ ဗီဒီယိုေၾကၿငာေတြကိုထည့္ဖို ့ပိုၿပီး
စိတ္ဝင္
စားႏုိင္တယ္၊
ဗီဒီယိုေတြဟာ မိုဘိုင္းဖုန္း၊သမားရုိးက်ကြန္ၿပဴတာ၊သင္ပုန္းကြန္ၿပဴတာ ဘယ္မွာမဆုိ အလုပ္ေကာင္းေကာင္း
လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တာေၾကာင့္ ဗီဒီယို ေၾကၿငာေစ်းကြက္အတြက္ မ်က္စိက်စရာပါ။
ဒါ့အျပင္ လြယ္ကူတဲ့ ဗီဒီယို ဖန္တီးသူေတြ မ်ားၿပားလာႏိုင္တာေၾကာင့္
ေစ်းကြက္မွာ အေသးစားကုမၼဏီလုပ္
ငန္းေတြကုိ ပိုၿပီး ဆဲြေဆာင္လာႏိုင္မွာပါလုိ႔
ရွင္းၿပသြားပါတယ္။
ကိုးကား။
http://www.forbes.com/sites/ roberthof/2013/06/20/ 4-ways-video-on-instagram-could -supercharge-facebooks-adverti sing-growth/
http://in.reuters.com/article/ 2013/06/20/ facebook-product-instagram-idIN DEE95J0FL20130620
ဧရာ၀တီ , ရန္ကုန္နယူးေဒးလီးစ္(မီဒီယာ)
ကိုလတ္ (ပန္ဘဲတန္္:) :၂၉.၆.၂၀၁၃
တြက္ ေျခလွမ္းတလွမ္းထပ္လွမ္းလုိက္ျပန္ပါၿပီ။အဲဒါကေတာ့အရင္ႏွစ္ကဝယ္ယူထားတဲ့ Instagram မွာ ဗီဒီယို
အတိုေလးေတြပါ တင္ႏုိင္၊
ရွယ္ႏုိင္တ့ဲ အစီအစဥ္ကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္လုိက္ျခင္းပါပဲ။ Instagram ကို အသံုးၿပဳသူေပါင္းဟာ သန္း ၁၃ဝ ေက်ာ္ဟာ အခုခ်ိန္ကစၿပီးေတာ့ ၁၅ စကၠန္ ့ၾကာၿမင့္တဲ့ ရုပ္
သံဖုိင္/ ဗီဒီယိုဖုိင္ေလးေတြ တင္ႏုိင္/ရွယ္ႏုိင္ပါၿပီ။ဒါဟာ တြစ္တာရဲ႕ Vine Video Platform ကို တိုက္ရိုက္ စိန္ေခၚ
လိုက္တာပါပဲ။
Facebook ပိုင္ရွင္ မက္ ဇက္ကာဘတ္ နဲ ့ Instagram ပူးတဲြတည္ေထာင္သူ ေကဗင္ စစ္စထရြန္ တို႔က ဒီအစီ
Facebook ပိုင္ရွင္ မက္ ဇက္ကာဘတ္ နဲ ့ Instagram ပူးတဲြတည္ေထာင္သူ ေကဗင္ စစ္စထရြန္ တို႔က ဒီအစီ
အစဥ္ကုိ ကာလီဖိုးနီးယား ရုံးခ်ဳပ္မွာ အတူတကြ
ေၾကညာခဲ့တာၿဖစ္ပါတယ္။
Facebook ဟာ ၂ဝ၁၂ ဧၿပီမွာ Instagram ကို ေဒၚလာသန္းတစ္ေထာင္နဲ႔ ဝယ္ယူခဲ့တာပါ။
Instagram ဟာ သီးသန္ ့အေနၿဖင့္ ဆက္လက္ရပ္တည္ေနၿပီး လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ ဓာတ္ပံု မီဒီယာ Application တခုၿဖစ္ပါတယ္။စမတ္ဖုန္း နဲ ့ သင္ပုန္းကြန္ၿပဴတာတို႔မွာပဲ ဓာတ္ပံုေတြကို ထူးၿခားတဲ့ အေရာင္အေသြးစံု
Facebook ဟာ ၂ဝ၁၂ ဧၿပီမွာ Instagram ကို ေဒၚလာသန္းတစ္ေထာင္နဲ႔ ဝယ္ယူခဲ့တာပါ။
Instagram ဟာ သီးသန္ ့အေနၿဖင့္ ဆက္လက္ရပ္တည္ေနၿပီး လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ ဓာတ္ပံု မီဒီယာ Application တခုၿဖစ္ပါတယ္။စမတ္ဖုန္း နဲ ့ သင္ပုန္းကြန္ၿပဴတာတို႔မွာပဲ ဓာတ္ပံုေတြကို ထူးၿခားတဲ့ အေရာင္အေသြးစံု
ေအာင္ အခ်ိန္တိုအတြင္းၿပဳၿပင္ႏိုင္ၿပီ း မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ ့ ရွယ္ႏိုင္တာေၾကာင့္ လူၾကိဳက္မ်ားလွတ့ဲ Application ပါပဲ။
InstragramဟာFacebook ရဲ႕မိုဘိုင္းကေနတဆင့္ရမယ့္ ေၾကာ္ျငာမ်ားအတြက္မဟာဗ်ဳဟာ တခုၿဖစ္ၿပီးကုမၼဏီ
InstragramဟာFacebook ရဲ႕မိုဘိုင္းကေနတဆင့္ရမယ့္ ေၾကာ္ျငာမ်ားအတြက္မဟာဗ်ဳဟာ တခုၿဖစ္ၿပီးကုမၼဏီ
ေတြကတဆင့္ ေၾကာ္ျငာခ အၿမတ္အစြန္း အမ်ားအျပား
ရရွိေနတ့ဲ Application ျဖစ္ပါတယ္။
အေမရိက မွာေတာ့ လူဦးေရ သန္းေပါင္း၆ဝ ခန္႔ဟာဗီဒီယို ေတြကို သူတို ့ရဲ႕ မိုဘိုင္းဖုန္းကေန တဆင့္ၾကည့္
အေမရိက မွာေတာ့ လူဦးေရ သန္းေပါင္း၆ဝ ခန္႔ဟာဗီဒီယို ေတြကို သူတို ့ရဲ႕ မိုဘိုင္းဖုန္းကေန တဆင့္ၾကည့္
ခ့ဲၾကတယ္လို ့သိရၿပီး ဒီအေရအတြက္ဟာ ယခုႏွစ္မွာေတာ့ ၇၅ သန္းအထိ
တိုးတက္လာႏိုင္ေၾကာင္း eMark
eter က သုေတသန ၿပဳရွာေဖြ ေတြ ့ရွိထားပါတယ္။ဒီေတာ့ ... မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာေစ်းကြက္ကို အုပ္စိုးခ်င္ေနတဲ့
Facebook ဟာ ေၿခလွမ္းသြက္လ်က္ရွိေနပါတယ္။
Facebook နဲ ့ Instagram တို ့ဘာေၾကာင့္ ဗီဒီယို အတိုေလးေတြကိုထည့္ဖို ့အေရးထားသလဲဆိုတာကို Forbes မဂၢဇင္းက သုံးသပ္ထားတာက ဒီလုိပါ ...
ပထမ အခ်က္အေနနဲ ့ ဗီဒီယိုေတြဟာ ဓာတ္ပံုေတြထက္ လူအမ်ားရဲ႕ အာရံုကို ဖမ္းစားႏိုင္ၿပီး ဇာတ္လမ္းတခု
Facebook နဲ ့ Instagram တို ့ဘာေၾကာင့္ ဗီဒီယို အတိုေလးေတြကိုထည့္ဖို ့အေရးထားသလဲဆိုတာကို Forbes မဂၢဇင္းက သုံးသပ္ထားတာက ဒီလုိပါ ...
ပထမ အခ်က္အေနနဲ ့ ဗီဒီယိုေတြဟာ ဓာတ္ပံုေတြထက္ လူအမ်ားရဲ႕ အာရံုကို ဖမ္းစားႏိုင္ၿပီး ဇာတ္လမ္းတခု
ပမာ ဆဲြေဆာင္ႏိုင္တာေၾကာင့္
ေၾကၿငာထည့္သူအမ်ားအၿပားဟ ဗီဒီယိုေၾကၿငာေတြကိုထည့္ဖို ့ပိုၿပီး
စိတ္ဝင္
စားႏုိင္တယ္၊
ဗီဒီယိုေတြဟာ မိုဘိုင္းဖုန္း၊သမားရုိးက်ကြန္ၿပဴတာ၊သင္ပုန္းကြန္ၿပဴတာ ဘယ္မွာမဆုိ အလုပ္ေကာင္းေကာင္း
ဗီဒီယိုေတြဟာ မိုဘိုင္းဖုန္း၊သမားရုိးက်ကြန္ၿပဴတာ၊သင္ပုန္းကြန္ၿပဴတာ ဘယ္မွာမဆုိ အလုပ္ေကာင္းေကာင္း
လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တာေၾကာင့္ ဗီဒီယို ေၾကၿငာေစ်းကြက္အတြက္ မ်က္စိက်စရာပါ။
ဒါ့အျပင္ လြယ္ကူတဲ့ ဗီဒီယို ဖန္တီးသူေတြ မ်ားၿပားလာႏိုင္တာေၾကာင့္ ေစ်းကြက္မွာ အေသးစားကုမၼဏီလုပ္
ဒါ့အျပင္ လြယ္ကူတဲ့ ဗီဒီယို ဖန္တီးသူေတြ မ်ားၿပားလာႏိုင္တာေၾကာင့္ ေစ်းကြက္မွာ အေသးစားကုမၼဏီလုပ္
ငန္းေတြကုိ ပိုၿပီး ဆဲြေဆာင္လာႏိုင္မွာပါလုိ႔
ရွင္းၿပသြားပါတယ္။
ကိုးကား။
http://www.forbes.com/sites/ roberthof/2013/06/20/ 4-ways-video-on-instagram-could -supercharge-facebooks-adverti sing-growth/
http://in.reuters.com/article/ 2013/06/20/ facebook-product-instagram-idIN DEE95J0FL20130620
ကိုးကား။
http://www.forbes.com/sites/
http://in.reuters.com/article/
ဧရာ၀တီ , ရန္ကုန္နယူးေဒးလီးစ္(မီဒီယာ)
ကိုလတ္ (ပန္ဘဲတန္္:) :၂၉.၆.၂၀၁၃
ကိုလတ္ (ပန္ဘဲတန္္:) :၂၉.၆.၂၀၁၃
0 comments:
Post a Comment