အင္းစိန္ပန္းျခံမီးပိြဳင့္အနီး လိႈင္ျမစ္လမ္းေပၚရိွ ယခင္အင္းစိန္တံတားေဟာင္းႏွင့္အျပိဳင္ တည္ေဆာက္ေနသည့္ အမွတ္၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားကို ၾသဂုတ္လ၁၇ရက္ တနၤလာေန႔တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ၾကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထားမွတာ၀န္ရိွအရာရိွတဦးကNews Watch သို႔ေျပာသည္။
''အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားကို အခုလာမယ့္တနလၤာေန႔မွာ ဖြင့္ပဲြလုပ္ျပီး ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေတာ့မွာပါ။ ဖြင့္ပဲြကိုလည္း မနက္၇နာရီေလာက္ေတာ့ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။ သက္ဆိုင္ရာဌာနရဲ႕
အၾကီးအကဲေတြ တက္ေရာက္ဖို႔ရိွပါတယ္''ဟု ၎က ဆိုသည္။အမွတ္ ၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ပင္မတံတားအရွည္ ၁၅၅၇ ေပရိွၿပီး ဗဟိုလမ္းအတိုင္းခဲြထြက္သြားမည့္ လက္တက္ပြားတံတားအရွည္မွာ ၆၀၃ ေပရိွသည္။
.
ပင္မတံတားမွာႏွစ္လမ္းသြားစနစ္ျဖစ္ျပီး လိႈင္သာယာမွေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းသို႔ေ မာင္းႏွင္ရမည္ျဖစ္ၿပီး လက္တက္တံတားအား လိႈင္သာယာဘက္ မွ ရန္ကုန္ဘက္သို႔ တလမ္းသြားစနစ္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ငါးစင္းေျမာက္ျဖစ္ၿပီး ၎မတိုင္မီ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္တံတားတို႔ကို တည္ေဆာက္ခဲ့သည္။
အဆိုပါ အမွတ္၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားျပီးစီးပါက အင္းစိန္ပန္းျခံမီးပိြဳင့္ေနရာတြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား အထိုက္အေလ်ာက္ ေလ်ာ့နည္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမိဳ႕ျပသုေတသနပညာရွင္အခ်ဳိ႕က သံုးသပ္သည္။
.
မွတ္ ၁ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတား၏အျမင့္မွာ ၁၅ေပသာရိွေသာ္လည္း ယခုဖြင့္လွစ္မည့္ အမွတ္၂အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတား၏အျမင့္ေပကို ရန္ကုန္ျမိဳ႕ပတ္ လွ်ပ္စစ္ရထားမ်ား ေျပးဆဲြရာတြင္ အဆင္ေျပေစရန္ရည္ရြယ္၍ ၁၉ ေပ ၄ လက္မအထိ တိုးျမင့္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
အမွတ္ ၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ေဆာင္ခြင့္ကို ျမန္မာေရႊသရဖူကုမၸဏီမွ ျမန္မာေငြက်ပ္ ၂ ဒသမ ၅ ဘီလီယံျဖင့္ တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့ျပီး ဇန္န၀ါရီလ ၁ ရက္ေန႔မွ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
News WatchJournal ::--KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment