Pages

Pages - Menu

Sunday, August 16, 2015

ၾသဂုတ္ ၁၇ တြင္ ဖြင့္မည့္ အမွတ္ (၂) အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားေၾကာင့္ အင္းစိန္ပန္းျခံမီးပြိဳင့္ေနရာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အထိုက္အေလ်ာက္ ေလ်ာ့က်နိုင္ဟု ခန္႔မွန္း


RangonNewsDaily:: August . 16 .2015
အင္းစိန္ပန္းျခံမီးပိြဳင့္အနီး လိႈင္ျမစ္လမ္းေပၚရိွ ယခင္အင္းစိန္တံတားေဟာင္းႏွင့္အျပိဳင္ တည္ေဆာက္ေနသည့္ အမွတ္၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားကို ၾသဂုတ္လ၁၇ရက္ တနၤလာေန႔တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ၾကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထားမွတာ၀န္ရိွအရာရိွတဦးကNews Watch သို႔ေျပာသည္။
''အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားကို အခုလာမယ့္တနလၤာေန႔မွာ ဖြင့္ပဲြလုပ္ျပီး ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေတာ့မွာပါ။ ဖြင့္ပဲြကိုလည္း မနက္၇နာရီေလာက္ေတာ့ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။ သက္ဆိုင္ရာဌာနရဲ႕ 
အၾကီးအကဲေတြ တက္ေရာက္ဖို႔ရိွပါတယ္''ဟု ၎က ဆိုသည္။အမွတ္ ၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ပင္မတံတားအရွည္ ၁၅၅၇ ေပရိွၿပီး ဗဟိုလမ္းအတိုင္းခဲြထြက္သြားမည့္ လက္တက္ပြားတံတားအရွည္မွာ ၆၀၃ ေပရိွသည္။
.
ပင္မတံတားမွာႏွစ္လမ္းသြားစနစ္ျဖစ္ျပီး လိႈင္သာယာမွေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းသို႔ေ မာင္းႏွင္ရမည္ျဖစ္ၿပီး လက္တက္တံတားအား လိႈင္သာယာဘက္ မွ ရန္ကုန္ဘက္သို႔ တလမ္းသြားစနစ္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ငါးစင္းေျမာက္ျဖစ္ၿပီး ၎မတိုင္မီ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္တံတားတို႔ကို တည္ေဆာက္ခဲ့သည္။
အဆိုပါ အမွတ္၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားျပီးစီးပါက အင္းစိန္ပန္းျခံမီးပိြဳင့္ေနရာတြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား အထိုက္အေလ်ာက္ ေလ်ာ့နည္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမိဳ႕ျပသုေတသနပညာရွင္အခ်ဳိ႕က သံုးသပ္သည္။


“ခံုးေက်ာ္တံတားထိုးတည္ေဆာက္တဲ့ ေျဖရွင္းနည္းေတြက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာႀကံဳေတြ႕ေနတဲ့ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈျပႆနာကို ေျဖရွင္းနည္းတခုေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့လို႕ အခုလို ခံုးေက်ာ္တံတားေတြတည္ေဆာက္လိုက္ေတာ့ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈေတြကို အထုိက္အေလ်ာက္ေတာ့ ေလ်ာ့နည္းသြားေစတယ္။ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈေတြ ေျဖရွင္းေနတယ္ဆိုတဲ့ အဖြဲ႕အစည္းေတြထဲမွာ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ပညာရွင္ေတြ ပါ၀င္သလားဆိုတာ အရင္ေမးရပါမယ္။ ပါလဲပါ၀င္သင့္ပါတယ္။”ဟု ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ သုေတသန ပညာရွင္ ဦးေက်ာ္ကဆိုသည္။
.
မွတ္ ၁ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတား၏အျမင့္မွာ ၁၅ေပသာရိွေသာ္လည္း ယခုဖြင့္လွစ္မည့္ အမွတ္၂အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတား၏အျမင့္ေပကို ရန္ကုန္ျမိဳ႕ပတ္ လွ်ပ္စစ္ရထားမ်ား ေျပးဆဲြရာတြင္ အဆင္ေျပေစရန္ရည္ရြယ္၍ ၁၉ ေပ ၄ လက္မအထိ တိုးျမင့္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
အမွတ္ ၂ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ေဆာင္ခြင့္ကို ျမန္မာေရႊသရဖူကုမၸဏီမွ ျမန္မာေငြက်ပ္ ၂ ဒသမ ၅ ဘီလီယံျဖင့္ တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့ျပီး ဇန္န၀ါရီလ ၁ ရက္ေန႔မွ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
News WatchJournal ::--
KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily






No comments:

Post a Comment