Pages

Pages - Menu

Tuesday, July 30, 2013

ကညနက ယာဥ္အို၊ ယာဥ္ေဟာင္းလက္မခံမႈေၾကာင့္ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ေဟာင္းမ်ားျဖင့္သာ ေျပးဆြဲေနရဟုဆို


RangonNewsDaily:: July 30, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တြင္းေျပးဆြဲေနေသာ ဘတ္စ္ကား ယာဥ္အို၊ ယာဥ္ေဟာင္းမ်ားေန ရာတြင္ ကားအသစ္မ်ားျဖင့္အ စားထိုးေျပးဆြဲလိုေသာ္လည္း ကုန္း လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦး စီးဌာနမွ ေျပာင္းလဲအပ္ႏွံခြင့္မျပဳ ျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္ေဟာင္းမ်ားျဖင့္ သာ ေျပးဆြဲေနရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း မထသဌာနခြဲ(၇)မွ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ဦးမင္းေဇာ္က ေျပာသည္။

ဇူလိုင္၂၈ရက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ ေတာ္ဝင္ႏွင္းဆီ စားေသာက္ဆိုင္တြင္ျပဳလုပ္ေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းေပါင္းစုံထိန္း သိမ္းေရးေကာ္မတီ၊ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးအား ေခတ္စနစ္ႏွင့္အ ညီ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားျဖင့္ ျပန္လည္ ဖြဲ႕စည္းေပးနိုင္ရန္ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ေျပာ ျခင္းျဖစ္သည္။
ဦးမင္းေဇာ္က''ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ေတြအေနနဲ႔ ၿမိဳ႕တြင္းေျပးဆြဲေန တဲ့ယာဥ္အိုေတြေနရာမွာ ယာဥ္ အသစ္ေတြ ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲဖို႔ ေငြေၾကးအရင္းအႏွီးတတ္နိုင္ေပ မယ့္ ့ကညန ကယာဥ္အိုယာဥ္ ေဟာင္း ေျပာင္းလဲေပးျခင္းမရွိတဲ့ အတြက္ အေဟာင္းေတြနဲ႔ပဲေျပး ဆြဲေနရတယ္''ဟု ေျပာသည္။

လက္ရွိကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ ေရးညႊန္ၾကားမႉးဦးစီးဌာနတြင္ ခ်က္ပလက္ကားမ်ားကိုသာအပ္ ႏွံခြင့္ျပဳထားၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးစဥ္တစ္ခု ၅၀ က်ပ္၊ ၁ဝဝက်ပ္ ျဖင့္ေျပးဆြဲေနေသာ ယာဥ္အိုယာဥ္ ေဟာင္းမ်ားကို အပ္ႏွံေျပာင္းလဲ ခြင့္မရွိေသးေၾကာင္း မထသဌာန ခြဲ(၇)မွ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ဦးေအာင္ခိုင္ ကေျပာသည္။

ဦးေအာင္ခိုင္က''ကညနက ယာဥ္ေဟာင္းေတြကို စီအန္ဂ်ီအ ခက္အခဲေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲအပ္ ႏွံခြင့္မျပဳနိုင္ေသးဘူး။ ခ်က္ပလက္ ေတြပဲအပ္ႏွံခြင့္ျပဳထားတယ္။ ယာဥ္ေဟာင္းေတြကို အကၡရာ လိုက္အပ္ရေပမယ့္ တစ္ခ်ိဳ႕ကျပန္ မက်ဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြ ကလည္း မအပ္ဘဲေျပးဆြဲေနၾက တဲ့အတြက္ ၿမိဳ႕တြင္းယာဥ္ေတြမွာ ယာဥ္အို၊ ယာဥ္ေဟာင္းေတြမ်ား ေနတာ''ဟု ေျပာသည္။

လက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနေသာ ဘတ္စ္ကား ယာဥ္ေပါင္း ၆ဝဝဝေက်ာ္ရွိၿပီး ယင္းအထဲတြင္ယာဥ္အို၊ ယာဥ္ ေဟာင္းအမ်ားဆုံးပါဝင္ေၾကာင္း ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားထံမွ သိရသည္။

ကုမၸဏီဝန္ထမ္းတစ္ဦး က''အခုလိုင္းေတြကို ထိုင္ခုံအျပည့္ မပါဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕ကားေတြဆိုရင္ မိုးရြာရင္ ကားထဲမွာထီးေဆာင္းၿပီး ေနရတယ္။ အခုကားေတြေတာ့ တင္သြင္းခြင့္ျပဳၿပီး ျပည္သူအမ်ား စုစီးနင္းၾကတဲ့ကားေတြက ျမင္မ ေကာင္းေအာင္စုတ္ျပတ္ေနတယ္'' ဟု သုံးသပ္ေျပာသည္။

Yangon Media Group , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan): 30.7.2013

No comments:

Post a Comment