RangonNewsDaily:: April . 24 .2015
နာမည္ႀကီးေၾကးအိုး ဆုိင္ YKKO ၏ တာေမြဆိုင္ခဲြတြင္ စားသံုးသူတစ္ဦး၏ ပန္းကန္ထဲ၌ ပိုးေကာင္ပါ၀င္ခဲ့မႈႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ မည္သို႔ျဖစ္သည္ကို စစ္ေဆးေန ေၾကာင္း အဆုိပါ ဆိုင္ခဲြတာ၀န္ခံ ဦးခင္ေမာင္ၾကည္က ေျပာသည္။
ဧၿပီ ၂၂ ရက္က YKKO (တာေမြ) ဆိုင္တြင္ စားသံုးသူတစ္ ဦး၏ ပန္းကန္ထဲ၌ ပိုးေကာင္တစ္ ေကာင္ ပါ၀င္ခဲ့ၿပီး အဆိုပါျဖစ္ရပ္ ႏွင့္ပတ္သက္၍ စားဖိုေဆာင္ႏွင့္ ဟင္းရြက္ပို႔သည့္ ကိုယ္စားလွယ္ တို႔ကို စစ္ေဆးေနေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။
YKKO တာေမြဆိုင္ခဲြတြင္ ဧၿပီ ၂၂ ရက္က သြားေရာက္စား သံုးသူတစ္ဦးက ေၾကးအိုးပန္းကန္ ထဲ၌ ပိုးေကာင္ပါ၀င္ခဲ့မႈအား ၎ ၏ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္စာမ်က္ႏွာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး ဧၿပီ ၂၃ ရက္တြင္ ျပန္ လည္မွ်ေ၀သူ သံုးေထာင္ေက်ာ္ ရွိခဲ့ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရသည္။
::
‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အားနည္း ခ်က္ပါ။ အခု စစ္ေဆးေနပါၿပီ။ ပံုမွန္အတုိင္း ကြၽန္ေတာ္တို႔အေန နဲ႔ ေရေဆးတာေတြ၊ ဆားရည္စိမ္ တာေတြ ျပဳလုပ္ပါတယ္။ အခုကိစၥ နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေမွာ္ဘီက ဟင္း ရြက္ ကိုယ္စားလွယ္ကိုလည္း လွမ္းေမးထားပါတယ္’’ ဟု ဦးခင္ ေမာင္ၾကည္ က ေျပာသည္။
::
‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အားနည္း ခ်က္ပါ။ အခု စစ္ေဆးေနပါၿပီ။ ပံုမွန္အတုိင္း ကြၽန္ေတာ္တို႔အေန နဲ႔ ေရေဆးတာေတြ၊ ဆားရည္စိမ္ တာေတြ ျပဳလုပ္ပါတယ္။ အခုကိစၥ နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေမွာ္ဘီက ဟင္း ရြက္ ကိုယ္စားလွယ္ကိုလည္း လွမ္းေမးထားပါတယ္’’ ဟု ဦးခင္ ေမာင္ၾကည္ က ေျပာသည္။
ျဖစ္စဥ္အား ကုိယ္တုိင္ၾကံဳ ေတြ႕ခဲ့ေသာ မဂ်ဴးဂ်ဴးက ေၾကး အုိးစားေနရင္း ပုိးေကာင္ေတြ႕၍ ဆက္မစားေတာ့ဘဲ ေငြရွင္းၿပီးမွ စားပြဲထုိးအား ေၾကးအုိးထဲတြင္ ပိုး ေကာင္ပါေၾကာင္းေျပာရာ စားပြဲ ထုိးကမေတာင္းပန္ဘဲ အသစ္ျပန္ လုပ္ေပးရမည္လားဟုသာေမးခဲ့ သည္။ သူမက ပြဲအသစ္ေပးရန္ မလုိအပ္ေၾကာင္းေျပာကာ စား သုံးသူကုိ တာ၀န္ယူမေတာင္းပန္ ၍ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚ တင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္ဟု ရွင္းျပသည္။
::
‘‘ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ စားပဲြထိုး ဆုိတာ ေတာင္းပန္ရမွာပဲ။ အခု လည္း အဲဒီစားပဲြထိုးကို အေရးယူ ဖို႔ လုပ္ေနပါၿပီ။ မေန႔က စားသံုး သူက စားဖိုမွဴးကို သြားျပတယ္ တဲ့။ စားဖိုမွဴးက အသစ္ျပန္လုပ္ ေပးမယ္ေျပာေတာ့ သူက အသစ္ လိုခ်င္လို႔မဟုတ္ဘူး။ ဒီလိုရွိတယ္ ဆိုတာ လာျပတာပါလုိ႔ ေျပာ သြားတယ္တဲ့။ ေနာက္ၿပီး အဲဒီ စားသံုးသူကိုလည္း သူေက်နပ္ သည္အထိ ေတာင္းပန္ဖို႔ ကြၽန္ ေတာ္တို႔ ဆက္သြယ္ေနပါတယ္’’ ဟု ဦးခင္ေမာင္ၾကည္က ဆုိသည္။
::
‘‘ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ စားပဲြထိုး ဆုိတာ ေတာင္းပန္ရမွာပဲ။ အခု လည္း အဲဒီစားပဲြထိုးကို အေရးယူ ဖို႔ လုပ္ေနပါၿပီ။ မေန႔က စားသံုး သူက စားဖိုမွဴးကို သြားျပတယ္ တဲ့။ စားဖိုမွဴးက အသစ္ျပန္လုပ္ ေပးမယ္ေျပာေတာ့ သူက အသစ္ လိုခ်င္လို႔မဟုတ္ဘူး။ ဒီလိုရွိတယ္ ဆိုတာ လာျပတာပါလုိ႔ ေျပာ သြားတယ္တဲ့။ ေနာက္ၿပီး အဲဒီ စားသံုးသူကိုလည္း သူေက်နပ္ သည္အထိ ေတာင္းပန္ဖို႔ ကြၽန္ ေတာ္တို႔ ဆက္သြယ္ေနပါတယ္’’ ဟု ဦးခင္ေမာင္ၾကည္က ဆုိသည္။
7Day ::--KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment