Pages

Pages - Menu

Saturday, October 25, 2014

ယာဥ္စီးခ သတ္မွတ္ေပးလုိက္သျဖင့္ အမ်ိဳးသမီးယာဥ္လုိင္း တစ္လုိင္းသာ ေျပးဆြဲေတာ့မည္

RangonNewsDaily:: October . 24 .2014
ရန္ ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔က အမ်ဳိးသမီးယာဥ္လိုင္း သီးသန္႔ေျပး ဆြဲရန္ ယာဥ္လုိင္းသံုးခုအား ေျပးဆြဲ ရန္ခြင့္ ျပဳလုိက္ေသာ္လည္း ခရီးစဥ္ တစ္ပိုင္းလွ်င္ ၅ဝက်ပ္ႏႈန္း သတ္ မွတ္ေပးလုိက္သျဖင့္ (၃၁)ယာဥ္လုိင္း တစ္ခုသာ ေျပးဆြဲေတာ့မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း မ.ထ.သ (ဗဟို) ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္ထံမွ သိရသည္။
'တိုင္းေဒသႀကီးက ပံုမွန္ေစ်းႏႈန္း နဲ႔ ေျပးဆြဲမယ္ဆိုရင္ ေျပးဆြဲႏုိင္တယ္ လို႔ ခြင့္ျပဳလိုက္ပါၿပီ။ ေျပးဆြဲရင္ မ.ထ.သကို အသိေပးပါလို႔ေျပာ ထားတယ္။ ခုထိလာေရာက္ဆက္ သြယ္ျခင္းမရိွေသးပါဘူး''ဟု ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းႀကီးၾကပ္ မႈ ဗဟိုေကာ္မတီဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္ ကေျပာသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႔က ေအာက္တိုဘာ ၁၄ရက္ေန႔ တြင္ ခြင့္ျပဳေပးလုိက္ေသာ္လည္း ေျပးဆြဲမည့္ရက္ကိုမူ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား ညိွႏိႈင္းၿပီးမွ သတ္မွတ္ႏုိင္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း မ.ထ.သ (၃၁)ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ဦးသိန္းျမင့္က ေျပာသည္။

'တိုင္းေဒသႀကီးက ၅ဝက်ပ္ ပဲ ေတာင္းရမယ္။ တစ္က်ပ္မွ ပိုမေတာင္းရဘူးတဲ့။ ကိုက္ကိုက္ မကိုက္ကိုက္ ေနာက္လိုင္းေတြ စိတ္ ပါလာေအာင္ ဦးေဆာင္ဆြဲမယ္။ မကိုက္ရင္လဲ ဆြဲမယ္''ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္၌ မ.ထ.သ (၃၁)ယာဥ္လိုင္းသည္ ယာဥ္စီးေရ ၂၁စီး ေျပးဆြဲေနၿပီး အမ်ဳိးသမီး သီးသန္႔ ယာဥ္လိုင္းအတြက္ ၁၅စီး ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ကာ မနက္ပိုင္း ႐ံုး တက္ခ်ိန္ ၇းဝဝနာရီႏွင့္ ၉းဝဝ နာရီၾကား၊ ညေနပုိင္း ႐ံုးဆင္းခ်ိန္ ၅းဝဝနာရီမွ ၇းဝဝ နာရီၾကား ေျပးဆြဲသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။

'အမ်ဳိးသမီးသီးသန္႔ယာဥ္လုိင္း လုပ္မယ္ဆိုရင္ အရမ္းေကာင္းတယ္။ ႐ံုးဆင္း၊ ႐ံုးတက္အမ်ဳိးသမီးေတြအ တြက္ အဆင္ေျပသြားႏိုင္တယ္။ မိသား စုေတြဆိုရင္ေတာ့ တျခားကားစီးေပါ့။ မနက္ပိုင္းနဲ႔ ညေနဆိုရင္ေကာင္မေလး ေတြ ေတာ္ေတာ္ဒုကၡေရာက္တာ'' ဟု ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေနထိုင္သူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

အမ်ဳိးသမီး ယာဥ္လိုင္းမ်ား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလအတြင္းက ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္အထူးအ စည္းအေဝး၌ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စား လွယ္ ေဒါက္တာညိဳညိဳသင္းက အဆို တင္သြင္းခဲ့ၿပီးေနာက္ မ.ထ.သ (၃၁)ယာဥ္လုိင္းအပါ အဝင္ ယာဥ္လုိင္းသံုးခုက အမ်ဳိး သမီးသီးသန္႔ယာဥ္လုိင္း ေျပးဆြဲရန္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔ ထံ တင္ျပခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

Democracytoday , 
KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily


No comments:

Post a Comment