Pages

Pages - Menu

Tuesday, January 14, 2014

ဧရာဝတီျမစ္ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈေၾကာင့္ အစုန္အဆန္ လမ္းေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္

Photo: ဧရာဝတီျမစ္ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈေၾကာင့္ အစုန္အဆန္ လမ္းေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္
Monday, January 13, 2014

ဧရာဝတီျမစ္ေရ က်ခ်ိန္တြင္ ေသာင္ျဖစ္ထြန္းမႈ မ်ားျပားကာ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈေၾကာင့္ အင္းဝတံတား (ဧရာဝတီ) ေအာက္ ေရလယ္တိုင္အမွတ္ ၁ ႏွင့္ ၂ ၾကားတြင္ အစုန္အဆန္လမ္းအျဖစ္ ဇန္နဝါရီလဆန္းမွ စတင္ကာေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး ေရ အရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖဳိး တိုးတက္ေရးဦးစီးဌာန တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ယခင္က ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ ၁ ႏွင့္ ၂ ၾကားကို အဆန္လမ္းႏွင့္ ေရလယ္တိုင္ ၃ ႏွင့္ ၄ ၾကားကို အစုန္လမ္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားခဲ့ရာမွ လက္ရွိတြင္ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ ၁ ႏွင့္ ၂ ၾကားကို အစုန္အဆန္လမ္းအျဖစ္ သေဘၤာမ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာစဥ္ ေသာင္မတင္ေစရန္အတြက္ ေျပာင္းလဲ ဖြင့္လွစ္ကာ ေရလမ္း အခ်က္ျပမီးမ်ားလည္း အၿမဲဖြင့္လွစ္ အခ်က္ျပေနေၾကာင္း ၎က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။

“ျမစ္ေရကလည္း က်သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ သဲေသာင္ေတြလည္း နည္းနည္း မ်ားလာတယ္။ သေဘၤာ ေမာင္းႏွင္တဲ့အခ်ိန္ အရမ္းဂ႐ုစိုက္ၿပီး ေမာင္းေနရတယ္။ ဂ႐ုမစိုက္ရင္ သေဘၤာ ေသာင္တင္သြားႏိုင္တယ္။ အဲဒီက်ရင္ေတာ္ေတာ္ ဒုကၡေရာက္မွာ” ဟု မႏၲေလး ေဂါဝိန္ဆိပ္ကမ္း ေက်ာက္တင္ သေဘၤာတစ္စီးရွိ သေဘၤာေမာင္းႏွင္သူ ဦးေကာင္းက ဆိုသည္။

ေသာင္မ်ား ေပၚထြန္းလာၿပီး ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိေသာ ဗန္းေမာ္မွ ရန္ကုန္အထိ ဧရာဝတီ ျမစ္ေၾကာင္းလမ္းရွိ သဲေသာင္မ်ားႏွင့္ ေရေၾကာင္း က်ဥ္းေျမာင္းေနသည့္ ၄၆ ေနရာကို ေသာင္တူးေရယာဥ္ ၁၉ စင္းျဖင့္ သဲစုပ္ျခင္းမ်ား၊ ေသာင္တူးေဖာ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး လိုအပ္ေသာ ယာဥ္မ်ားကိုလည္း တင္ဒါေခၚကာ ဝယ္ယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖဳိးတိုးတက္ေရး ဦးစီးဌာန တာဝန္ရွိသူက ထပ္မံေျပာၾကားသည္။

The Voice Weekly

RangonNewsDaily:: January . 14 .2014
ဧရာဝတီျမစ္ေရ က်ခ်ိန္တြင္ ေသာင္ျဖစ္ထြန္းမႈ မ်ားျပားကာ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈေၾကာင့္ အင္းဝတံတား (ဧရာဝတီ) ေအာက္ ေရလယ္တိုင္အမွတ္ ၁ ႏွင့္ ၂ ၾကားတြင္ အစုန္အဆန္လမ္းအျဖစ္ ဇန္နဝါရီလဆန္းမွ စတင္ကာေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး ေရ အရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖဳိး တိုးတက္ေရးဦးစီးဌာန တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ ယခင္က ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ ၁ ႏွင့္ ၂ ၾကားကို အဆန္လမ္းႏွင့္ ေရလယ္တိုင္ ၃ ႏွင့္ ၄ ၾကားကို အစုန္လမ္း
အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားခဲ့ရာမွ လက္ရွိတြင္ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ ၁ ႏွင့္ ၂ ၾကားကို အစုန္အဆန္လမ္းအျဖစ္ သေဘၤာမ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာစဥ္ ေသာင္မတင္ေစရန္အတြက္ ေျပာင္းလဲ ဖြင့္လွစ္ကာ ေရလမ္း အခ်က္ျပ
မီးမ်ားလည္း အၿမဲဖြင့္လွစ္ အခ်က္ျပေနေၾကာင္း ၎က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။

“ျမစ္ေရကလည္း က်သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့သဲေသာင္ေတြလည္းနည္းနည္းမ်ားလာတယ္။ သေဘၤာ ေမာင္းႏွင္
တဲ့အခ်ိန္ အရမ္းဂ႐ုစိုက္ၿပီး ေမာင္းေနရတယ္။ ဂ႐ုမစိုက္ရင္ သေဘၤာ ေသာင္တင္သြားႏိုင္တယ္။ အဲဒီက်
ရင္ေတာ္ေတာ္ဒုကၡေရာက္မွာ”ဟုမႏၲေလး ေဂါဝိန္ဆိပ္ကမ္း ေက်ာက္တင္သေဘၤာတစ္စီးရွိသေဘၤာေမာင္းႏွင္
သူ ဦးေကာင္းက ဆိုသည္။

ေသာင္မ်ား ေပၚထြန္းလာၿပီး ေရေၾကာင္းက်ပ္တည္းမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိေသာဗန္းေမာ္မွရန္ကုန္အထိ ဧရာ
ဝတီ ျမစ္ေၾကာင္းလမ္းရွိသဲေသာင္မ်ားႏွင့္ ေရေၾကာင္းက်ဥ္းေျမာင္းေနသည့္၄၆ ေနရာကို ေသာင္တူးေရ
ယာဥ္ ၁၉ စင္းျဖင့္ သဲစုပ္ျခင္းမ်ား၊ ေသာင္တူးေဖာ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး လိုအပ္ေသာ ယာဥ္မ်ား
ကိုလည္းတင္ဒါေခၚကာဝယ္ယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းမႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္း
မ်ား ဖြံ႕ၿဖဳိးတိုးတက္ေရး ဦးစီးဌာန တာဝန္ရွိသူက ထပ္မံေျပာၾကားသည္။

The Voice  , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

No comments:

Post a Comment