ျပန္လည္ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္ေနေသာ ဧရာ၀တီ ျမစ္ကူးတံတား ရတနာသိခၤအား ေတြ႕ရစဥ္ |
ျပီးခဲ့သည့္ႏႇစ္ ႏို၀င္ဘာ ၁၁ ရက္က ၿပဳိက်ပ်က္စီးခဲ့ေသာ ရတနာသိခၤ ဧရာ၀တီျမစ္ကူး တံတားအား လာမည့္ ဇူလိုင္ ၂၄ ရက္၌ စတင္ဖြင့္လႇစ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး အထူးအဖြဲ႕ ၃ တာ၀န္ရႇိသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။
၂၀၁၀ ျပည့္ႏႇစ္ ဧျပီလတြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ရတနာသိခၤ ျမစ္ကူးတံတားမႇာ စစ္ကိုင္းတိုင္း ေဒသၾကီး ေရႊဘိုျမိဳ႕နယ္ႏႇင့္ မႏၲေလးတိုင္းေဒသၾကီး စဥ့္ကူးျမိဳ႕နယ္တို႔ကို ဆက္သြယ္ ေဖာက္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္ျပီး ငလ်င္လႈပ္ခတ္မႈေၾကာင့္ တစ္ႏႇစ္နီးပါးခန္႕ ေနာက္က်ျပီးမႇသာ ဖြင့္လႇစ္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''သတ္မႇတ္ခ်ိန္အရ ျပီးခဲ့တဲ့ ႏႇစ္ကုန္ပိုင္းမႇာ တံတားက ျပီးစီးရမႇာပါ။ ငလ်င္ေၾကာင့္ ရႇစ္လေက်ာ္ေလာက္ ေနာက္က်သြားတယ္'' ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရတနာသိခၤ တံတားမႇာ အရႇည္ ေပ ၂၄၈၀၊ လူသြားလမ္း အပါအ၀င္ တံတားအက်ယ္ ၃၅ ေပရႇိျပီး တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ ပစၥည္းမ်ားျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''တ႐ုတ္ကုမၸဏီ CAMCE နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ျပီး ေဆာက္တာပါ။ အင္ဂ်င္နီယာေတြ အားလုံးကေတာ့ ျမန္မာေတြခ်ည္းပါပဲ'' ဟု အင္ဂ်င္နီယာ ေဒၚခိုင္မ်ိဳးက ဆိုသည္။
စတင္တည္ေဆာက္စဥ္က ေဆာက္လုပ္ေရး အထူးအဖြဲ႕ ၁၄ က တာ၀န္ယူခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပီး ငလ်င္လႈပ္ခတ္မႈေၾကာင့္ တံတားျပိဳက် ျပီးေနာက္တြင္ အထူးအဖြဲ႕ အမႇတ္ ၃ က လႊဲေျပာင္း တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ငလ်င္လႈပ္ခတ္မႈေၾကာင့္ ရတနာသိခၤ ျမစ္ကူးတံတား စီမံကိန္းမႇာ သတ္မႇတ္တန္ဖိုးထက္ က်ပ္သန္းေပါင္းမ်ားစြာ ပိုမိုကုန္က်ႏိုင္ဖြယ္ ရႇိေနျပီး လက္ရႇိအခ်ိန္၌ တံတား တည္ေဆာက္မႈလုပ္ငန္း ကုန္က်စရိတ္ကို ထုတ္ျပန္ႏိုင္ျခင္း မရႇိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan): 20.7.2013
No comments:
Post a Comment