Saturday, June 01, 2013
အေျခခံပညာအဆင့္ စတုတၳတန္းႏွင့္ အ႒မတန္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းတြင္း စစ္ေဆးမႈ စာေမးပြဲစနစ္ က်င့္သုံး
ရာမွ ေက်ာင္းမိသားစုႏွင့္ ၿမဳိ႕နယ္ခ႐ိုင္အလိုက္ အတန္းတင္စာေမးပြဲ မ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲရန္ စီစဥ္လ်က္
ရွိေၾကာင္း ပညာေရးဝန္ႀကီး ဌာန၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေအးၾကဴက ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါစနစ္ကို အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာပညာေရး ဝန္ထမ္းမ်ားထံ အေၾကာင္းမၾကား ထားေသးသည့္ အတြက္ ယခုပညာသင္ႏွစ္ စတင္ ျဖစ္ မျဖစ္ မေသခ်ာေၾကာင္း ပညာေရး အသိုင္းအဝိုင္း
ထံမွ သိရသည္။
အေျခခံပညာ အဆင့္အတန္း အသီးသီး၏ ေမးခြန္းမ်ားသည္ အလြတ္က်က္မွတ္ ေျဖဆိုရေသာ ေမးခြန္းပုံစံ
ၿဖစ္ေသာေၾကာင့္ကေလးမ်ား၏စဥ္းစားေတြးေခၚမႈစြမ္းရည္အားနည္းေစျခင္းတို႔ကို ေလ့လာ ေတြ႔ရွိရေၾကာင္း ဘက္စုံလႊမ္းၿခံဳႏိုင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသုံးသပ္ေရး လုပ္ငန္းအဆင့္ ၁ အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပ
ထားသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ ေက်ာင္းေပါင္းစုံ သို႔မဟုတ္ ၿမဳိ႕နယ္၊ ခ႐ိုင္၊ တိုင္းေဒသႀကီး အလိုက္
ႏွစ္ဆုံးစာေမးပြဲ က်င္းပကာ တတ္ေျမာက္မႈစစ္ေဆးသင့္ေၾကာင္း ထပ္မံ အႀကံျပဳထားသည္။"ေက်ာင္းသား
ေတြက အားထုတ္မႈေတြ အားနည္းၾကတယ္။ အခ်ိန္တန္ ေအာင္မွာေပါ့ ဆိုတဲ့ စိတ္ပဲရွိတယ္" ဟု မူလတန္း လြန္ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီးတစ္ဦးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
ယင္းေၾကာင့္ အဆိုပါစာေမးပြဲစနစ္ကို ျပင္ဆင္မည္ဆိုပါက အေျခခံပညာေရးအတြက္ သင့္ေတာ္ၿပီး ရာခိုင္ႏႈ
န္းျပည့္ ေအာင္ခ်က္မ်ား ေလ်ာ့နည္းကာ အရည္အေသြးပိုင္း ျမင့္မားလာႏိုင္ေၾကာင္း ၄င္းက သုံးသပ္ေျပာ
ဆိုသည္။
လက္ရွိအေျခခံပညာေရး စနစ္တြင္ မူလတန္းမွ အလယ္တန္းအဆင့္ထိ အတန္းတိုင္းတြင္ ရာခိုင္ႏႈန္းျပည့္
ေအာင္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ပညာေရးစနစ္ အားနည္းခ်က္မ်ား ျဖစ္ေပၚကာ အဆင့္ျမင့္ပညာေရးက႑အထိ ထိခိုက္မႈမ်ား ရွိလာသည့္အတြက္ ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈတြင္ အေျခခံပညာေရးပိုင္းကို အဓိက
ထား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိသည္။
The Voice Weekly , Rangonnewsdaily
ကိုလတ္(ပန္ဘဲတန္း):1.6.2013
အေျခခံပညာအဆင့္ စတုတၳတန္းႏွင့္ အ႒မတန္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းတြင္း စစ္ေဆးမႈ စာေမးပြဲစနစ္ က်င့္သုံး
ရာမွ ေက်ာင္းမိသားစုႏွင့္ ၿမဳိ႕နယ္ခ႐ိုင္အလိုက္ အတန္းတင္စာေမးပြဲ မ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲရန္ စီစဥ္လ်က္
ရွိေၾကာင္း ပညာေရးဝန္ႀကီး ဌာန၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေအးၾကဴက ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါစနစ္ကို အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာပညာေရး ဝန္ထမ္းမ်ားထံ အေၾကာင္းမၾကား ထားေသးသည့္ အတြက္ ယခုပညာသင္ႏွစ္ စတင္ ျဖစ္ မျဖစ္ မေသခ်ာေၾကာင္း ပညာေရး အသိုင္းအဝိုင္း
ထံမွ သိရသည္။
အေျခခံပညာ အဆင့္အတန္း အသီးသီး၏ ေမးခြန္းမ်ားသည္ အလြတ္က်က္မွတ္ ေျဖဆိုရေသာ ေမးခြန္းပုံစံ
ၿဖစ္ေသာေၾကာင့္ကေလးမ်ား၏စဥ္းစားေတြးေခၚမႈစြမ္းရည္အားနည္းေစျခင္းတို႔ကို ေလ့လာ ေတြ႔ရွိရေၾကာင္း ဘက္စုံလႊမ္းၿခံဳႏိုင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသုံးသပ္ေရး လုပ္ငန္းအဆင့္ ၁ အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပ
ထားသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ ေက်ာင္းေပါင္းစုံ သို႔မဟုတ္ ၿမဳိ႕နယ္၊ ခ႐ိုင္၊ တိုင္းေဒသႀကီး အလိုက္
ႏွစ္ဆုံးစာေမးပြဲ က်င္းပကာ တတ္ေျမာက္မႈစစ္ေဆးသင့္ေၾကာင္း ထပ္မံ အႀကံျပဳထားသည္။"ေက်ာင္းသား
ေတြက အားထုတ္မႈေတြ အားနည္းၾကတယ္။ အခ်ိန္တန္ ေအာင္မွာေပါ့ ဆိုတဲ့ စိတ္ပဲရွိတယ္" ဟု မူလတန္း လြန္ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီးတစ္ဦးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
ယင္းေၾကာင့္ အဆိုပါစာေမးပြဲစနစ္ကို ျပင္ဆင္မည္ဆိုပါက အေျခခံပညာေရးအတြက္ သင့္ေတာ္ၿပီး ရာခိုင္ႏႈ
န္းျပည့္ ေအာင္ခ်က္မ်ား ေလ်ာ့နည္းကာ အရည္အေသြးပိုင္း ျမင့္မားလာႏိုင္ေၾကာင္း ၄င္းက သုံးသပ္ေျပာ
ဆိုသည္။
လက္ရွိအေျခခံပညာေရး စနစ္တြင္ မူလတန္းမွ အလယ္တန္းအဆင့္ထိ အတန္းတိုင္းတြင္ ရာခိုင္ႏႈန္းျပည့္
ေအာင္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ပညာေရးစနစ္ အားနည္းခ်က္မ်ား ျဖစ္ေပၚကာ အဆင့္ျမင့္ပညာေရးက႑အထိ ထိခိုက္မႈမ်ား ရွိလာသည့္အတြက္ ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈတြင္ အေျခခံပညာေရးပိုင္းကို အဓိက
ထား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိသည္။
The Voice Weekly , Rangonnewsdaily
ကိုလတ္(ပန္ဘဲတန္း):1.6.2013
No comments:
Post a Comment