ျမန္မာႏုိင္ငံအတြင္း ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ တည္ေဆာက္မႈမွာ
စီမံကိန္းမေသခ်ာမႈမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူမ်ားၾကား
သေဘာထားကြဲလြဲမႈမ်ားေၾကာင့္ ေႏွာင့္ေႏွးေနရသည္ဟု ထုိင္းႏုိင္ငံ
သယ္ယူပုိ႕ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ခ်က္ဒ္ခ်တ္ ဆစ္တီပြတ္က တနလၤာေန႕တြင္
ဝန္ခံေျပာၾကားလိုက္ေၾကာင္း Bangkok Post တြင္ ေဖာ္ျပသည္။ ၎သည္
ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္း အထူးစီးပြားေရးဇုန္၌ အေျခခံအေဆာက္အအုံမ်ား တည္ေဆာက္ေရး
ဆပ္ေကာ္မတီ၏ ဦးေဆာင္သူလည္း ျဖစ္သည္။
ထုိင္းအစုိးရအေနျဖင့္ ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္မ္း စီမံကိန္းတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံအား
အဓိက ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူအျဖစ္ ပါဝင္လာေစရန္ ႀကဳိးပမ္းမႈမွ အခက္အခဲမ်ား
ႀကဳံေနရသည္။ ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ထုိင္းႏိုင္ငံ၏
ဆိပ္ကမ္းတည္ေနရာမ်ား အဆုိျပဳတင္ျပခ်က္ကုိ ဂ်ပန္က သေဘာမတူခဲ့ေၾကာင္း
ခ်က္ဒ္ခ်တ္က ေျပာၾကားသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံအတြင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ တည္ေဆာက္မည့္
ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းစီမံကိန္းအေ ပၚ ထုိင္းႏွင့္ ဂ်ပန္ၾကား သေဘာထားကြဲလြဲမႈမ်ား႐ွိေနေၾကာင္ း ၎က ဝန္ခံသည္။
ထုိ႕အတူ ထားဝယ္ဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္းတြင္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈမ်ား ျပဳလုပ္မည္ဟု ဂ်ပန္ႏုိင္ငံထံမွ အာမခံခ်က္ရ႐ွိရန္လည္း မနီးစပ္ေသးေၾကာင္း ထုိင္းဝန္ႀကီးကဆုိသည္။ ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းအတြက္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံရမည့္ ေငြေၾကးပမာဏမွာ ထုိင္းဘတ္ေငြ ၂၉၀ ဘီလ်ံေက်ာ္႐ွိမည္ဟု ခန္႕မွန္းထားေၾကာင္း သိ႐ွိရသည္။
ထုိ႕အတူ ထားဝယ္ဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္းတြင္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈမ်ား ျပဳလုပ္မည္ဟု ဂ်ပန္ႏုိင္ငံထံမွ အာမခံခ်က္ရ႐ွိရန္လည္း မနီးစပ္ေသးေၾကာင္း ထုိင္းဝန္ႀကီးကဆုိသည္။ ထားဝယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းအတြက္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံရမည့္ ေငြေၾကးပမာဏမွာ ထုိင္းဘတ္ေငြ ၂၉၀ ဘီလ်ံေက်ာ္႐ွိမည္ဟု ခန္႕မွန္းထားေၾကာင္း သိ႐ွိရသည္။
Source: BangkokPost
Planet Myanmar Network
No comments:
Post a Comment