၅ဝဝဝ တန္ ဆင္းမ္ကတ္ ေရာင္းခ်ေပးႏိုင္ရန္ ဆက္လက္ႀကိဳးစားမည္ဟု ေရႊျပည္တံခြန္ကုမၸဏီဆို
ၿမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ဆင္းမ္ကတ္ေစ်းႏႈန္းမ်ားကို ေလွ်ာ့ ခ်၍
ေရာင္းခ်ေပးသြားမည္ဟုထုတ္ ျပန္ထားေသာ္လည္း ေရႊျပည္တံခြန္ ကုမၸဏီမွ ၅ဝဝဝ
တန္ဆင္းမ္ကတ္ မ်ားကို အမ်ားျပည္သူမ်ားထံသို႔ ေရာင္း ခ်ေပးရန္
အဆင္သင့္ရွိေၾကာင္းႏွင့္ ေရာင္းခ်သြားႏိုင္ရန္လည္း ဆက္လက္
ႀကဳိးစားသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆုိပါ ကုမၸဏီ၏ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာ
ဦးလြင္ႏိုင္ဦးက ေျပာသည္။
''အခုလို ေစ်းေလွ်ာ့ေရာင္းတာ ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ဒီထက္ေစ်းက်ေလ ပိုေကာင္းေလပဲ။
ကြၽန္ေတာ္တို႔ ျပည္ သူေတြ အားလံုးပါဝင္ႏိုင္မယ့္ ဆက္ သြယ္ေရးက႑ျဖစ္ရင္
ပိုေကာင္း တယ္။ ဇန္နဝါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔က
ေရႊ ျပည္တံခြန္ကုမၸဏီရဲ႕ ၅ဝဝဝက်ပ္
တန္ဆင္းမ္ကတ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲလုပ္တာ တစ္
ႏွစ္ေျမာက္တဲ့ေန႔ပါ။ ၅ဝဝဝ တန္ ဆင္းမ္ကတ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အမ်ား ျပည္သူကို
ေရာင္းခ်သြားႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသြားမွာပါ။ ထုတ္လုပ္ေရာင္း ခ်ေပးဖုိ႔လည္း
အဆင္သင့္ရွိပါ တယ္'' ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။
လက္ရွိ ဆက္သြယ္ေရးဥပေဒ
တြင္ ဆက္သြယ္ေရးက႑ႏွင့္ တုိင္း ျပည္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေအာင္ ေဆာင္
ရြက္ေစလိုေၾကာင္း ႏိုင္ငံသားမ်ား တစ္ဦးခ်င္း ဝင္ေငြကိုပါ ထည့္သြင္း
စဥ္းစားသင့္ေၾကာင္းႏွင့္ ကိုလိုနီ
ေခတ္ႏွင့္ အာဏာရွင္ေခတ္မ်ား၏ ဆက္သြယ္ေရးဥပေဒမ်ားကို မလိုလား ေၾကာင္း ၄င္းက ဆုိသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ေငြက်ပ္တစ္သိန္းခြဲေအာက္ဆင္းကတ္ မ်ားကို ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလမွ စ၍ ေစ်းေလွ်ာ့ေရာင္းခ်ေပးသြားမည္ ဟု သတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
''ရွစ္ေသာင္းနဲ႔ ေရာင္းခ်ေပး မယ္ဆုိတာ အတည္မဟုတ္ဘူး။ တစ္
သိန္းခြဲေအာက္လုိ႔ေျပာတာ။ ငါးေထာင္လည္းျဖစ္ႏိုင္တယ္။ တစ္ေသာင္း
လည္းျဖစ္ႏိုင္တယ္။ တစ္သိန္းႏွစ္ ေသာင္း၊ တစ္သိန္းသံုးေသာင္းလည္း
ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ေစ်းက မသတ္မွတ္ရ ေသးဘူး။ တစ္သိန္းခြဲေအာက္ျဖစ္ဖုိ႔ ပဲ
ကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္'' ဟု ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးမွ မိုဘိုင္းအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္
ဦးေ႒းဝင္းက The Messenger ဂ်ာနယ္သို႔ ေျပာသည္။
ယင္းကဲ့သုိ႔
ေစ်းေလ်ာ့ေရာင္းခ် ေပးျခင္းမ်ဳိးကို ဇန္နဝါရီ၊ ေဖေဖာ္ ဝါရီလႏွင့္
မတ္လအတြင္း ေရာင္းခ် ေပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္၊ မႏၲ ေလးႏွင့္
ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္ တစ္ၿပိဳင္ တည္း ေရာင္းခ်သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက
ေျပာသည္။
ထုိ႔အျပင္ ေရႊျပည္တံခြန္ကုမၸဏီသည္ ၅ဝဝဝတန္ဆင္းမ္ကဒ္မ်ား ႏွင့္ပတ္သက္၍ တစ္ႏွစ္ျပည့္ အခမ္း အနားအျဖစ္
သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲ တစ္ခု ျပဳလုပ္သြားရန္ အစီအစဥ္ရွိ ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
Messenger News Journal
No comments:
Post a Comment