RangonNewsDaily::March . 25 .2016
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း တည္ေဆာက္ၿပီးစီးခဲ့သည့္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားသည္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ျပႆနာမ်ားကို ထိေရာက္စြာ ေျဖရွင္း ေပးႏုိင္ျခင္း မရွိေၾကာင္း ယေန႔ က်င္းပသည့္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ပထမအႀကိမ္ ပံုမွန္ အစည္းအေ၀း ပဥၥမေန႔တြင္ ကိုယ္စားလွယ္ မ်ားက ထည့္သြင္း ေဆြးေႏြးသည္။
၂၀၁၆-၂၀၁၇ ဘ႑ာႏွစ္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ေဒသႏၲရ စီမံကိန္း ဥပေဒၾကမ္းအေပၚ ေဆြးေႏြးရာတြင္ မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၁) ကိုယ္စားလွယ္ ဦးရန္ရွင္းက ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ၿပီးသည့္ ေနရာမ်ားတြင္ ယာဥ္မ်ားတန္းစီလ်က္ ေတြ႔ျမင္ ေနရဆဲ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။
.
“ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ျခင္းဟာ ေငြေၾကးကုန္က်မႈ မ်ားၿပီး ကားၾကပ္မႈ ျပႆနာကို အျပည့္အ၀ ေျဖရွင္းေပးႏုိင္ျခင္း မရွိပါဘူး”ဟုလည္း ဦးရန္ရွင္းက ရန္ကုန္တုိင္းလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀းတြင္ ေျပာဆုိသည္။
.
ယမန္ေန႔က ရန္ကုန္တုိင္း လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀းတြင္ တင္ျပေဆြးေႏြးခဲ့ေသာ ဆိတ္ႀကီး၊ ခေနာင္တုိ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ ၁ ကိုယ္ စားလွယ္ ေဒၚစႏၵၵာမင္းက ဥကၠ႒ အျဖစ္ ဦးေဆာင္သည့္ ဘ႑ာေရး၊ စီမံကိန္းႏွင့္စီးပြားေရး ေကာ္မတီမွတင္သြင္းသည့္ ေဒသႏၲရ စီမံ ကိန္း ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ ဘ႑ာေငြ အရအသံုးဆုိင္ရာ ဥပေဒၾကမ္းအေပၚ အစီရင္ခံစာ သံုးသပ္ခ်က္ႏွစ္ခုစလံုးတြင္လည္း ကမာၻေအး ဘုရားလမ္းႏွင့္ ပါရမီ လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတား ႏွင့္ ေျမာက္ဥကၠလာပ လမ္းဆံု ခုံးေက်ာ္တံတား ၂ စင္း တည္ေဆာက္မႈကို ျပန္လည္ စိစစ္သုံးသပ္ရန္ ေဖာ္ျပထားသည္။
.
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေအဂ်င္စီ(JICA) ႏွင့္ ျမန္မာအစိုးရတုိ႔ ပူးေပါင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး အတြက္ ေရးဆြဲထားသည့္ ႏွစ္ရွည္ စီမံကိန္း အစီအစဥ္တြင္ ႏွစ္ထပ္တံတားမ်ား၊ မိုးပ်ံ တံတားမ်ား စသည့္ စီမံကိန္းမ်ား ပါ၀င္သည့္အတြက္ တည္ေဆာက္ၿပီးသည့္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားႏွင့္ သဟဇာတ မျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္းလည္း လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ေဒၚစႏၵာမင္းက ေျပာၾကားသည္။
.
“လာမယ့္ အစိုးရသစ္ လက္ထက္မွာ ေနာက္ထပ္ ခံုးေက်ာ္တံတားေတြ ထပ္မေဆာက္ဖုိ႔ က်မတုိ႔ ေထာက္ျပ ေဆြးေႏြးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ခံုးေက်ာ္တံတားဆုိတာ ေရတိုမွာ ကားက်ပ္တာကို ေျဖရွင္းတာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏုိင္လိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ ေရရွည္ကို ၾကည့္ရင္ ႏုိင္ငံေတာ္ အတြက္ ေငြေၾကး ႏွစ္ခါကုန္တာ ျဖစ္မယ္”ဟုလည္း ေဒၚစႏၵာမင္းက ေျပာသည္။
.
ယေန႔ ရန္ကုန္တုိင္း လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀းတြင္ ေဆြးေႏြးတင္ျပခဲ့သည့္ မဂၤလာေတာင္ညႊန္ၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ ၂ မွ ဦးရန္ေအာင္ကလည္း ျပည္သူ႔ ဘ႑ာမ်ားကို စနစ္တက် အသံုးျပဳရန္ လိုအပ္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။
.
“မဟာရန္ကုန္ စီမံကိန္းမွာ ႏွစ္ထပ္ တံတား ေဆာက္တဲ့အခါ ဒီဟာေတြက သဟဇာတ မျဖစ္လို႔ ၿဖိဳခ်တာေတြ ျဖစ္လာမယ္ဆုိရင္ အဲဒီ ခံုးေက်ာ္တံတားေတြက ျပည္သူေတြရဲ႕ ေခြ်းႏွဲစာနဲ႔ ကုန္က်ေငြေတြပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ ဒီေငြေတြကို စနစ္တက်နဲ႔ သံုးစြဲတတ္ဖုိ႔ေတာ့ လိုတယ္”ဟု ဦးရန္ေအာင္က ေျပာသည္။
.
ဦးသိန္းစိန္ အစိုးရလက္ထက္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးတြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းရန္ က်ပ္ ၁၃၀ ဘီလီယံေက်ာ္အကုန္ အက်ခံၿပီး ခုံးေက်ာ္တံတား ၇ စင္း တည္ေဆာက္ ေျဖရွင္းေပးေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က သတင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။
.
ယင္းခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားထဲမွ ေရႊဂံုတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ျခင္းကို ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ႏွင့္ ၂၀၁၃- ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရး ႏွစ္ ၂ ႏွစ္တြင္ ခြင့္ျပဳေငြစုစုေပါင္း က်ပ္ သန္း ၁၇၄၄၁ သန္းခြင့္ျပဳေပးခဲ့ၿပီး လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ ခြင့္ျပဳေငြ က်ပ္ သန္း ၁၄၄၈၇ သန္းျဖင့္ ေရႊေတာင္ဖြံ႔ၿဖိဳး တိုးတက္မႈ ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္ ခဲ့ေၾကာင္း စံုစမ္း သိရွိရသည္။
ဧရာ၀တီ , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment