RangonNewsDaily:: March . 18 .2015
တကၠသိုလ္ဝင္ တန္းစာေမးပြဲ ဓာတုေဗဒဘာသာ ရပ္ေျဖဆိုမႈတြင္ ဉာဏ္စမ္းေမးခြန္း မ်ားပါရွိသည့္အတြက္ မေျဖဆိုႏုိင္ သူအခ်ိဳ႕ရွိေသာ္လည္း အမ်ားစုေျဖ ဆိုႏိုင္ခဲ့ၾကသည္ဟု ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူအခ်ိဳ႕ထံမွ သိရသည္။
မတ္ ၁၆ရက္တြင္က်င္းပသည့္ ဓာတုေဗဒဘာသာရပ္ေမးခြန္းမွာ ယမန္ႏွစ္က စာေမးပြဲေမးခြန္းထက္ အနည္းငယ္ပုိမိုခက္ခဲသည္ဟု တကၠ သုိလ္ဝင္တန္း အျပင္ေျဖအျဖစ္ဝင္ ေရာက္ေျဖဆိုသူတစ္ဦးက ေျပာ သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ စာစစ္ဌာနတစ္ခု တြင္ ဝင္ေရာက္ေျဖဆိုသူ အျပင္ေျဖ ေက်ာင္းသူ မစိုးစုိးဦးက ''ေျဖႏိုင္ ပါတယ္။ ကြက္လပ္ျဖည့္နဲ႔ႏွစ္မွတ္ တန္ကေတာ့ နည္းနည္းခက္တယ္။ ညီမက အခန္း( ၃၊ ၄၊ ၁)ကိုေတာ့ အပိုင္ေျဖလာခဲ့တယ္။ မႏွစ္ကနဲ႔စာ ရင္ဒီႏွစ္ပိုၿပီးေျဖႏိုင္ပါတယ္။ ႐ူပေဗ ဒေျဖတဲ့ေန႔က်ရင္ ဘယ္လို လာဦးမ လဲမသိဘူး။ စာရၿပီးခက္တဲ့ေမးခြန္း ေမးရင္ေတာ့ဘယ္လုိလုပ္ရမလဲ မသိ ေတာ့ဘူး''ဟု ေျပာသည္။ယင္းသို႔ ဉာဏ္စမ္းေမးခြန္းအ ခ်ိဳ႕ျဖင့္ ေမးထားေသာ္လည္း ေက်ာင္း သား၊ ေက်ာင္းသူအမ်ားစုမွာ ေျဖ ဆိုႏုိင္ခဲ့ၾကသည္ဟု ဆိုသည္။
ရခိုင္ျပည္နယ္ စစ္ေတြၿမိဳ႕မွ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း ဆရာတစ္ဦးျဖစ္ သူ ဦးေဇာ္မင္းထြန္းက ''ဓာတုေဗဒ ဘာသာရပ္ကုိ ကေလးေတြမေျဖႏိုင္ ၾကဘူး။ ဓမၼဓိ႒ာန္ေမးခြန္းေတြ၊ အဓိ ပၸာယ္ဖြင့္ဆိုခ်က္ေမးခြန္းေတြ သိပ္မ ေျဖႏိုင္ၾကဘူး လို႔ေျပာၾကတယ္။ ဒီက ကေလးေတြက ေလးမွတ္တန္ေမးခြန္း ေတြပဲ အဓိကထားေျဖဆိုၾကတယ္'' ဟု ဆိုသည္။
ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ရွိေက်ာင္းသား တစ္ဦးက''ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ရသ မွ်အကုန္လုံးေျဖခဲ့တယ္။ မရတာ ေတြကိုလဲ အလြတ္မထားဘူး။ ကိုယ္ သိတာျဖစ္ႏုိင္ေျခေတြကို ေရြးၿပီး ေတာ့ေျဖခဲ့တယ္။ ေအာင္မွတ္ေက်ာ္ ေလာက္ေတာ့ရမွာပါ။ မနက္ျဖန္ ေျဖမယ့္ဘာသာရပ္အတြက္ေတာ့ ျပန္ေႏႊး႐ုံပဲ''ဟု ေျပာသည္။
ေက်ာင္းသားမိဘတစ္ဦးက ေျပာၾကားရာတြင္''သားကေတာ့ ေျဖ ႏိုင္တယ္လို႔ေျပာတယ္။ အဂၤလိပ္ စာေန႔က သူသိပ္မေျဖႏုိင္ဘူးလို႔ေျပာ တယ္။ ဂုဏ္ထူးေတြဘာေတြမမွန္း ပါဘူး။ အမွတ္ေကာင္းေကာင္းေလး နဲ႔ေအာင္ရင္ ေတာ္ပါၿပီ။ အမွတ္ ေကာင္းမွလည္း ကိုယ္တက္ခ်င္တဲ့ တကၠသိုလ္တက္လို႔ရမွာေလ''ဟု ေျပာသည္။
ယခုအခါ ၂ဝ၁၅ခုႏွစ္တကၠ သိုလ္ဝင္တန္းစာေပးပြဲတြင္ ျမန္မာ စာ၊ အဂၤလိပ္စာ၊ သခ်ၤာ၊ စိတ္ႀကိဳက္ ျမန္မာစာႏွင့္ဓာတုေဗဒဘာသာရပ္ တို႔ေျဖဆိုၾကၿပီးျဖစ္ကာ မတ္ ၁၇ရက္ တြင္ ႐ူပေဗဒဘာသာရပ္၊ ၁၈ရက္ ေန႔တြင္ ဇီဝေဗဒႏွင့္ ေဘာဂေဗဒဘာ သာရပ္၊ ၁၉ရက္ေန႔တြင္ ပထဝီဝင္ ဘာသာရပ္ႏွင့္ ၂ဝရက္ေန႔တြင္ သ မိုင္းဘာသာရပ္စာေမးပြဲတို႔ ဆက္ လက္က်င္းပ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
ဒီမိုကေရစီတူေဒး ,KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment