Pages

Pages - Menu

Friday, January 23, 2015

First Look: 2014 Toyota Hilux with Invincible Package


RangonNewsDaily:: January . 23 .2015
Toyota Hilux ဆုိတဲ့ အမည္ဟာ ကမာၻ႔ Pick-up ကား ေစ်းကြက္မွာေတာ့ မသိသူမရွိသေလာက္ ရွားပါးတဲ့ နာမည္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ Hilux ကို ပထမဆုံး စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့တာကေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ၄၇ ႏွစ္ခန္႔ကျဖစ္ၿပီး ယေန႔အခ်ိန္အထိ ကမာၻတစ္ဝန္း အစီးေရ ၁၅ သန္းေက်ာ္ ေရာင္းခ်ရၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။

ေကာင္းမြန္တဲ့ အရည္အေသြး၊ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈ၊ အၾကမ္းခံမႈ၊ အဆင္ေျပလြယ္ ကူမႈ စတာေတြဟာ ေခတ္အဆက္ဆက္ Hilux မ်ားရဲ႕ ဂုဏ္ပုဒ္မ်ားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေခတ္ေတြေျပာင္းလဲ လာတာနဲ႔အတူ Hilux မ်ားကုိ ေန႔စဥ္သံုး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အျဖစ္ စီးနင္းမႈဟာ မရွိသေလာက္ နည္းပါလာခဲ့ပါတယ္။

ဒီအေျခအေနကို ေျဖရွင္းႏိုင္ဖုိ႔ ၂၀၁၄ ေမာ္ဒယ္ Hilux ရဲ့ Invincible Package ကို ဥေရာပမွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အကုန္ပိုင္းမွာ စတင္ေရာင္းခ် ခဲ့ပါတယ္။ ဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ ပံုစံဒီဇိုင္းနဲ႔ သက္ေတာင့္သက္သာရွိမႈ တုိ႔ကို အဓိက ဦးစားေပးထားတဲ့ ထပ္ ေဆာင္းထည့္သြင္းမႈ ျဖစ္ပါတယ္။ Invincible Package ကို Double-Cab နဲ႔ Extra-Cab ဂရိတ္မ်ားမွာ ထည့္သြင္းႏိုင္ၿပီး ကားရဲ႕ အတြင္း၊ အျပင္ ၂ မ်ိဳးစလုံးကို သိသိသာသာ ေျပာင္းလဲေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ထင္ရွားတဲ့ အစိတ္အပိုင္းမ်ားကေတာ့ ကားတံခါးေပါက္မွ ေငြေရာင္ ေျခနင္း သတၱဳျပား၊ ေငြေရာင္ ေရွ႕ေလဝင္ေပါက္မ်ား၊ ေငြေရာင္ ျမဴခြင္းမီးႏွင့္ ေနာက္မီး အနားကြပ္မ်ား၊ ေရွ႕တံခါးေပါက္မ်ားေပၚမွ “Invincible” အမွတ္တံဆိပ္မ်ား၊ ၁၇ လက္မ အလြိဳင္းဘီးမ်ားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။


ကားရဲ႕ အတြင္းပိုင္းမွာလည္း ႏူးညံ့သည့္ သားေရထိုင္ခံုမ်ား၊ သားေရပတ္ လက္ဆြဲဘရိတ္စသည္တုိ႔ကို ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။

Hilux Invincible ကို အေရာင္ ၈ မ်ိဳး၊ manual ဂီယာေဘာက္စ္ပါ ၂.၅ လီတာ D-4D ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ (၂ ဘီးယက္ႏွင့္ ၄ ဘီးယက္) ၊ manual ႏွင့္ ေအာ္တုိ ဂီယာေဘာက္စ္ ၂ မ်ိဳး ေရြးခ်ယ္ႏိုင္သည့္ ၃.၀ လီတာ D-4D ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ (၄ ဘီးယက္) စသည္ျဖင့္ စြမ္းေဆာင္ရည္ ၄ မ်ိဳး ခြဲျခားၿပီး ထုတ္လုပ္ထားပါတယ္။

Specifications:
ကားပံုစံ - ၅ ေယာက္စီး ပစ္ကပ္
အင္ဂ်င္ - ၂.၅/၃.၀ လီတာ ဒီဇယ္
ျမင္းေကာင္ေရ - ၁၄၂ ေကာင္
အင္ဂ်င္ရုန္းအား - ၂၅၂ ေပါင္-ေပ
အေလးခ်ိန္ - ၄၄၅၀ ေပါင္
၀-၆၀ မိုင္ႏႈန္း - ၁၃.၃/၁၂.၁ စကၠန္႔
ဝန္စည္ဆြဲယူႏိုင္မႈ - ၆၁၇၂ ေပါင္
ဆီစားႏႈန္း - ၁ ဂါလံလွ်င္ ၃၈.၇/၃၆. ၇
ေစ်းႏႈန္း - ေဒၚလာ ၄၅၀၀၀

Myanmar Consumer Guided , KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily




No comments:

Post a Comment