RangonNewsDaily:: September . 2 .2014
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းခြင့္ မူ၀ါဒမ်ား အဆင့္ဆင့္ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့ၿပီး တင္သြင္းခြင့္မ်ား ပုိမုိလြတ္လပ္လာေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း အရွိန္ျမႇင့္ေမာင္းႏွင္မႈမ်ားေၾကာင့္ မၾကာခဏ ျပႆနာျဖစ္ပြားေနေသာ ၿပိဳင္ကားမ်ားတင္သြင္းခြင့္ကိုမူ တရား၀င္ခြင့္ျပဳသြားမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ကမၻာေက်ာ္ကားအမွတ္တံဆိပ္ကား Show Room မ်ား လာေရာက္ဖြင့္လွစ္ၿပီး ျပသထားေသာ ၿပိဳင္ကားမ်ားမွာလည္း ေျမျပင္တြင္ ေမာင္း ႏွင္ရန္အတြက္ ခြင့္ျပဳထားျခင္းမဟုတ္ဘဲ သက္ဆုိင္ရာ Show Room ၏ လုိင္စင္ျဖင့္သာ ျပသထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း စီးပြား/ကူးသန္း၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
““ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ေမာင္းႏွင္ေနတဲ့ ၿပိဳင္ကားေတြမွာ ၿပိဳင္ကားစစ္စစ္က ရွားပါတယ္။ Belta၊ Insight၊ Civic၊ Mark II စတဲ့ ကားအမ်ဳိးအစား ေတြကို ၿပိဳင္ကားဒီဇုိင္းဆင္ၿပီး ေမာင္းႏွင္ ေနၾကတာပါ။ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ အမ်ားဆံုး ေတြ႕ရတဲ့ ၿပိဳင္ကားက အာရွႏုိင္ငံေတြက အမ်ဳိးအစားေတြျဖစ္တဲ့ Nissan Fairlady၊ Mazda MR2၊ MRX စတဲ့ အမ်ဳိးအစားေတြ အေတြ႕မ်ားပါတယ္။
::
ဒီကားေတြ ၀ယ္ယူရာမွာလည္း ေငြေၾကး ခ်မ္းသာတဲ့ လူငယ္အမ်ားစုက သက္ဆုိင္ရာ Show Room ေတြနဲ႔ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး အျခားကားေတြနဲ႔ ေရာေႏွာတင္သြင္းလာ ၾကတာပါ။ ၿပိဳင္ကားဆိုၿပီး အမည္မခံပါဘူး။ ၿပိဳင္ကားကုိ သီးသန္႔တင္သြင္းခြင့္ လံုး၀မေပးထားဘူး””ဟု စီးပြား/ကူးသန္း ၀န္ႀကီးဌာန၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အေရာင္း စင္တာ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ အႀကီးတန္း အရာရွိတဦးက ေျပာသည္။
ယခုကဲ့သို႔ စီးပြား/ကူးသန္း၀န္ႀကီး ဌာနမွ ၿပိဳင္ကားမ်ား တင္သြင္းခြင့္မျပဳထား ေသာ္လည္း အာရွေဒသမွ ၿပိဳင္ကားမ်ား အျပင္ ဥေရာပမွ ကမၻာေက်ာ္ၿပိဳင္ကားမ်ား ျဖစ္သည့္ Ferrari၊ Lamborghini၊ Porsche စသည့္ တန္ဖုိးႀကီးၿပိဳင္ကားမ်ား ျမန္မာ- ထုိင္းနယ္စပ္တြင္ ေရာင္း၀ယ္မႈမ်ား၊ ေမွာင္ခိုတင္သြင္းမႈမ်ားရွိေနၿပီး ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ကမၻာေအးဘုရားလမ္း၊ ျပည္လမ္း၊ အင္းလ်ား လမ္းႏွင့္ တကၠသုိလ္ရိပ္သာလမ္းတို႔တြင္ ညဥ့္အခ်ိန္၌ အဆုိပါၿပိဳင္ကားမ်ား အၿပိဳင္အဆုိင္ ေမာင္းႏွင္ေနၾကေၾကာင္း သီရိမဂၤလာယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရးစခန္းမွ ကုိေအာင္ထက္က ေျပာသည္။
::
““ဒီလို ကမၻာေက်ာ္ၿပိဳင္ကားေတြ၊ နယ္စပ္ေဒသေတြ၊ အထူးသျဖင့္ ထုိင္းဘက္မွာ အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္ေနတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လမ္းမေတြေပၚမွာလည္း အဲဒီ ၿပိဳင္ကားေတြ ေတြ႕ေနရတယ္။ စီးပြား/ကူးသန္း၀န္ႀကီးဌာနက ခြင့္မျပဳထားဘူးဆိုေပမယ့္ ေမွာင္ခိုေရာင္း၀ယ္ေနမႈေတြကုိ ထိေရာက္စြာ အေရးယူေပးဖို႔ လိုပါတယ္”” ဟု ၎က ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ၿပိဳင္ကားမ်ား တရား၀င္တင္သြင္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ေပးရန္မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လမ္း
မမ်ားသည္ ကမၻာေက်ာ္ ၿပိဳင္ကားမ်ားႏွင့္ ကုိက္ညီမႈမရွိသည့္အတြက္ သီးသန္႔ၿပိဳင္ကားေမာင္းႏွင္ကြင္းမ်ား တည္ေဆာက္ေပးရန္ ၿပိဳင္ကားခ်စ္သူမ်ားအဖြဲ႕မွ ေတာင္းဆိုထားေသာ္လည္း ၿပိဳင္ကားမ်ား၏ စည္းကမ္းမဲ့အရွိန္ျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္မႈမ်ားႏွင့္ ယာဥ္တုိက္မႈျဖစ္ပြားပါက ဖမ္းဆီးရမိရန္ မလြယ္ကူေသာေၾကာင့္ ၿပိဳင္ကားမ်ား တင္သြင္းခြင့္ျပဳရန္ ေလွ်ာက္ ထားမႈမ်ားရွိေသာ္လည္း လံုး၀ခြင့္ျပဳဦးမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း စီးပြား/ကူးသန္း ၀န္ႀကီး ဌာနမွ သိရသည္။
::
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယေန႔အထိ တရား၀င္ဖြင့္လွစ္ခြင့္ျပဳထားေသာ တပတ္ရစ္ကားျပခန္း (၁၇၀)ေက်ာ္ႏွင့္ ကားသစ္ျပခန္း (၁၅)ခု ဖြင့္လွစ္ထားၿပီး မည္သည့္ ကုမၺဏီအားဆို တရား၀င္ၿပိဳင္ကားတင္သြင္းခြင့္မရွိေၾကာင္း စီးပြား/ကူးသန္း ၀န္ႀကီးဌာန၏ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
News Watch ::--KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းခြင့္ မူ၀ါဒမ်ား အဆင့္ဆင့္ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့ၿပီး တင္သြင္းခြင့္မ်ား ပုိမုိလြတ္လပ္လာေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း အရွိန္ျမႇင့္ေမာင္းႏွင္မႈမ်ားေၾကာင့္ မၾကာခဏ ျပႆနာျဖစ္ပြားေနေသာ ၿပိဳင္ကားမ်ားတင္သြင္းခြင့္ကိုမူ တရား၀င္ခြင့္ျပဳသြားမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ကမၻာေက်ာ္ကားအမွတ္တံဆိပ္ကား Show Room မ်ား လာေရာက္ဖြင့္လွစ္ၿပီး ျပသထားေသာ ၿပိဳင္ကားမ်ားမွာလည္း ေျမျပင္တြင္ ေမာင္း ႏွင္ရန္အတြက္ ခြင့္ျပဳထားျခင္းမဟုတ္ဘဲ သက္ဆုိင္ရာ Show Room ၏ လုိင္စင္ျဖင့္သာ ျပသထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း စီးပြား/ကူးသန္း၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
““ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ေမာင္းႏွင္ေနတဲ့ ၿပိဳင္ကားေတြမွာ ၿပိဳင္ကားစစ္စစ္က ရွားပါတယ္။ Belta၊ Insight၊ Civic၊ Mark II စတဲ့ ကားအမ်ဳိးအစား ေတြကို ၿပိဳင္ကားဒီဇုိင္းဆင္ၿပီး ေမာင္းႏွင္ ေနၾကတာပါ။ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ အမ်ားဆံုး ေတြ႕ရတဲ့ ၿပိဳင္ကားက အာရွႏုိင္ငံေတြက အမ်ဳိးအစားေတြျဖစ္တဲ့ Nissan Fairlady၊ Mazda MR2၊ MRX စတဲ့ အမ်ဳိးအစားေတြ အေတြ႕မ်ားပါတယ္။
::
ဒီကားေတြ ၀ယ္ယူရာမွာလည္း ေငြေၾကး ခ်မ္းသာတဲ့ လူငယ္အမ်ားစုက သက္ဆုိင္ရာ Show Room ေတြနဲ႔ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး အျခားကားေတြနဲ႔ ေရာေႏွာတင္သြင္းလာ ၾကတာပါ။ ၿပိဳင္ကားဆိုၿပီး အမည္မခံပါဘူး။ ၿပိဳင္ကားကုိ သီးသန္႔တင္သြင္းခြင့္ လံုး၀မေပးထားဘူး””ဟု စီးပြား/ကူးသန္း ၀န္ႀကီးဌာန၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အေရာင္း စင္တာ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ အႀကီးတန္း အရာရွိတဦးက ေျပာသည္။
ယခုကဲ့သို႔ စီးပြား/ကူးသန္း၀န္ႀကီး ဌာနမွ ၿပိဳင္ကားမ်ား တင္သြင္းခြင့္မျပဳထား ေသာ္လည္း အာရွေဒသမွ ၿပိဳင္ကားမ်ား အျပင္ ဥေရာပမွ ကမၻာေက်ာ္ၿပိဳင္ကားမ်ား ျဖစ္သည့္ Ferrari၊ Lamborghini၊ Porsche စသည့္ တန္ဖုိးႀကီးၿပိဳင္ကားမ်ား ျမန္မာ- ထုိင္းနယ္စပ္တြင္ ေရာင္း၀ယ္မႈမ်ား၊ ေမွာင္ခိုတင္သြင္းမႈမ်ားရွိေနၿပီး ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ကမၻာေအးဘုရားလမ္း၊ ျပည္လမ္း၊ အင္းလ်ား လမ္းႏွင့္ တကၠသုိလ္ရိပ္သာလမ္းတို႔တြင္ ညဥ့္အခ်ိန္၌ အဆုိပါၿပိဳင္ကားမ်ား အၿပိဳင္အဆုိင္ ေမာင္းႏွင္ေနၾကေၾကာင္း သီရိမဂၤလာယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရးစခန္းမွ ကုိေအာင္ထက္က ေျပာသည္။
::
““ဒီလို ကမၻာေက်ာ္ၿပိဳင္ကားေတြ၊ နယ္စပ္ေဒသေတြ၊ အထူးသျဖင့္ ထုိင္းဘက္မွာ အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္ေနတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လမ္းမေတြေပၚမွာလည္း အဲဒီ ၿပိဳင္ကားေတြ ေတြ႕ေနရတယ္။ စီးပြား/ကူးသန္း၀န္ႀကီးဌာနက ခြင့္မျပဳထားဘူးဆိုေပမယ့္ ေမွာင္ခိုေရာင္း၀ယ္ေနမႈေတြကုိ ထိေရာက္စြာ အေရးယူေပးဖို႔ လိုပါတယ္”” ဟု ၎က ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ၿပိဳင္ကားမ်ား တရား၀င္တင္သြင္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ေပးရန္မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လမ္း
မမ်ားသည္ ကမၻာေက်ာ္ ၿပိဳင္ကားမ်ားႏွင့္ ကုိက္ညီမႈမရွိသည့္အတြက္ သီးသန္႔ၿပိဳင္ကားေမာင္းႏွင္ကြင္းမ်ား တည္ေဆာက္ေပးရန္ ၿပိဳင္ကားခ်စ္သူမ်ားအဖြဲ႕မွ ေတာင္းဆိုထားေသာ္လည္း ၿပိဳင္ကားမ်ား၏ စည္းကမ္းမဲ့အရွိန္ျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္မႈမ်ားႏွင့္ ယာဥ္တုိက္မႈျဖစ္ပြားပါက ဖမ္းဆီးရမိရန္ မလြယ္ကူေသာေၾကာင့္ ၿပိဳင္ကားမ်ား တင္သြင္းခြင့္ျပဳရန္ ေလွ်ာက္ ထားမႈမ်ားရွိေသာ္လည္း လံုး၀ခြင့္ျပဳဦးမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း စီးပြား/ကူးသန္း ၀န္ႀကီး ဌာနမွ သိရသည္။
::
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယေန႔အထိ တရား၀င္ဖြင့္လွစ္ခြင့္ျပဳထားေသာ တပတ္ရစ္ကားျပခန္း (၁၇၀)ေက်ာ္ႏွင့္ ကားသစ္ျပခန္း (၁၅)ခု ဖြင့္လွစ္ထားၿပီး မည္သည့္ ကုမၺဏီအားဆို တရား၀င္ၿပိဳင္ကားတင္သြင္းခြင့္မရွိေၾကာင္း စီးပြား/ကူးသန္း ၀န္ႀကီးဌာန၏ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
News Watch ::--KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment