Pages

Pages - Menu

Friday, June 27, 2014

Probox ကားမ်ား မီးေလာင္မႈျဖစ္ေစေသာ အခ်က္မ်ားႏွင့္ ကာကြယ္ႏိုင္ရန္ အခ်က္မ်ား


RangonNewsDaily:: June . 27 .2014
Probox ကားမ်ား မီးေလာင္မႈ ျဖစ္ေစေသာ အခ်က္သံုးခ်က္ရွိၿပီး ကာကြယ္ႏိုင္ရန္ အခ်က္ေလးခ်က္ ရွိပါသည္။
မီးေလာင္မႈ ျဖစ္ေစေသာ အခ်က္မ်ားမွာ

(၁) Catalytic Converter ပိတ္ျခင္း 
(၂) Catalytic Converter ပိတ္ေသာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္အပူခ်ိန္ အလြန္ျမင့္မားကာ ေရခန္း၍ အင္ဂ်င္ခန္း အပူခ်ိန္ အလြန္ ျမင့္မားလာျခင္း 
(၃) အင္ဂ်င္ခန္း အပူခ်ိန္ အလြန္ျမင့္မားလာေသာ အပူခ်ိန္ေၾကာင့္ ဆီပိုက္ေပါက္၍ သို႔မဟုတ္ ယိုစိမ့္၍ Catalytic Converter ပိတ္ကာ မီးက႔ဲသို႔ နီရဲေနေသာ အိတ္ေဇာေပၚသို႔ ဆီက်ျခင္းေၾကာင့္ ေလာင္ရပါသည္ဟု ပညာရွင္မ်ား သံုးသပ္ထားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။

ကာကြယ္ရန္ အခ်က္မ်ား 


(၁) Catalytic Converter ကိုျဖဳတ္၍ ေရအားျပင္းေသာ ေရပန္႔ျဖင့္ထိုးကာ ေလအား ျပင္းျပင္းျဖင့္ မႈတ္လွ်င္ လံုးဝနီးပါး ပိတ္ေနျခင္းမွ သက္သာလာမည္ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ အသစ္က႔ဲသို႔ေတာ့ ပြင့္မည္မဟုတ္ပါ။ အလုပ္႐ံုမ်ားတြင္ Catalytic Converter ပိတ္ပါက အသစ္ျဖတ္လဲ ပါသည္။ 

အသစ္သည္ အနည္းဆံုး ငါးႏွစ္ေက်ာ္ေတာ့ သံုးႏိုင္္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ Catalytic Converter ကိုလံုးဝ ျဖဳတ္မထုတ္သင့္ပါ။ Catalytic Converter မရိွပါက မီးခိုးေငြ႕မ်ားသည္ အျပင္သို႔ တိုက္႐ိုက္ ေရာက္သြားေသာေၾကာင့္ ယာဥ္ထူထပ္ေသာ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္ ေလထုညစ္ညမ္း ေစပါသည္။ 

(၂) အင္ဂ်င္ေရ အပူခ်ိန္တက္ကာ ေရဆူျခင္းမွ ကာကြယ္ႏိုင္ရန္ Thermostart သာမိုစတတ္မ်ားကို စစ္ေဆးကာ မေကာင္းလွ်င္ အသစ္လဲျခင္း၊ ေရတိုင္ကီႏွင့္ ေရပိုက္လိုင္းမ်ား ယိုစိမ့္မႈရိွ၊ မရိွ မၾကာမၾကာစစ္ျခင္း၊ ေရတိုင္ကီတြင္ Toyota coolant ေဆးရည္ကိုသာ သတ္မွတ္အခ်ိန္အဆ အတိုင္း ထည့္သံုးျခင္း၊ (ေရတိုင္ကီ Toyota coolant သည္ အျခားျပင္ျပထုတ္ coolant မ်ားျဖစ္ေသာ အစိမ္းႏွင့္ အျပာေရာင္တို႔ႏွင့္ ေရသံုးက ေရအပူခ်ိန္ တက္ေစပါသည္)

 ေရတိုင္ကီေအာက္ဖက္ ဘယ္၊ ညာ ႏွစ္ဖက္တြင္ Cooling Fan အထိုင္ႏွင့္ ေရတိုင္ကီၾကားတြင္ ကြၽတ္စခံကာ ေရတိုင္ကီပန္ကာ အံုအထိုင္ႏွင့္ ေရတိုင္ကီ ရိုက္ကာ ေရတိုင္ကီေပါက္ျခင္းမွ ကာကြယ္ထားျခင္း၊ 

(၃) ေရအပူခ်ိန္ျပမီးသည္ ေမာင္းႏွင္ေနခ်ိန္တြင္ ၾကည့္ရန္ ခက္ခဲေသာေၾကာင့္ ဒက္ဘုတ္ေပၚတြင္ ေရမီတာဒိုင္ခြက္တစ္ခု တပ္ဆင္ထားသင့္ပါသည္။ ေရမီတာ ဒိုင္ခြက္သည္ ေရအပူခ်ိန္ အာ႐ုံခံဆင္ဆာႏွင့္ အတြဲလိုက္ေရာင္းသည္ကို ဝယ္မွသာ မီတာမွန္ပါသည္။ 

ထိုအပိုမီးေခါင္းကို အင္ဂ်င္အေပၚ ေရျပန္ပိုက္နားတြင္ ထည့္ဆင္ရမည္ျဖစ္ကာ မီတာတစ္ခုသာဝယ္၍ ECM control box သို႔ ဝင္ေသာ ေရအပူခ်ိန္ ဆင္ဆာမီးႀကိဳးTHW မွ လံုးဝေဖာက္မယူရပါ။ 

(၄) ပွ်မ္းမွ် သက္တမ္း ၁ဝ ႏွစ္ေက်ာ္ေနေသာ အင္ဂ်င္ Injector ဆီပိုက္ကို ကုမၸဏီမွ အသစ္မွာယူ၍ လဲလွယ္သင့္ပါသည္။ ျပည္တြင္းမွ ပစၥည္းျဖင့္လဲလွယ္လွ်င္လည္း အမ်ိဳးအစားေကာင္းေသာ High Pressure Fuel pipe ျဖင့္သာ လဲလွယ္
သင့္ေၾကာင္း သိရပါသည္။

ျမ၀တီ , 
KOLATT(PBDN)
RangonNewsDaily


No comments:

Post a Comment