RangonNewsDaily: March . 10 .2014
ယခုႏွစ္ ေႏြရာ သီ ေရက် ခ်ိန္ တြင္ ခ်င္း တြင္းျမစ္ အတြင္း ေရ အမွတ္ သည္ အနိမ့္ဆံုး သို႔ ေရာက္ရိွ ေန ျပီး ျမစ္ေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ သြားလာ ေနသည့္ ဇက္ သေဘာၤ မ်ား ေန႔စဥ္ ေသာင္တင္ ေနမႈ မ်ား ေၾကာင့္ မံုရြာၿမိဳ႕ ဆိပ္ကမ္း တြင္ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္း ၿပီး ေရယာဥ္ ေသာင္တင္ ေနမႈ ပိုမို မ်ားျပား လာ ေၾကာင္း မံု ရြာ ၿမိဳ႕ခံမ်ား က The Messenger ေန႔စဥ္ သတင္းစာ သို႔ ေျပာသည္။
အဆိုပါ မံုရြာဆိပ္ကမ္းတစ္ေလွ်ာက္ တြင္ ဇက္သေဘာၤမ်ားမွ ေန႔စဥ္ေသာင္တင္ေန သည္ကို ျပန္ လည္ ဆယ္ ယူရာတြင္ ေသာင္ တူစက္မ်ားျဖင့္ သဲမ်ား စုပ္ထုတ္ေနသျဖင့္ ယင္းစုပ္ထုတ္ လိုက္သည့္ သဲမ်ားသည္ ေရ နက္ ပိုင္းတစ္ ေနရာ တြင္ စုပံုလာ၍ ေရေၾကာင္း က်ပ္ တည္းမႈ ပိုမိုမ်ားျပားလာေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားက ဆို သည္။ ဇက္ ေသဘၤာ ေတြနဲ႔ ကုန္တင္ေရ ယာဥ္ႀကီးေတြက ေန့တိုင္းေသာင္တင္ေန တယ္။ ေသာင္တင္ေနေတာ့ လြတ္ ေအာင္လို႔ ဆိုၿပီး သဲစုပ္စက္ႀကီးေတြနဲ့ စုပ္တယ္။
စုပ္ လိုက္တဲ့သဲေတြက တျခားေရနက္ပိုင္းထဲကို ေရာက္ သြား ၿပီး အဲဒီေနရာေတြမွာလည္း ျမစ္ ေၾကာင္းက က်ပ္တည္း လာျပန္ တယ္။ ဟို ဘက္ ကမ္း ဒီဘက္ကမ္း ကူး ေန တဲ့ စက္ေလွ ငယ္ေလးေတြေတာင္ ျဖတ္လို႔ မရ ေတာ့ဘူး။ ေရတိမ္ ေတာ့ စက္ပန္ ကာေတြ သဲနဲ႔ ထိမိၿပီး ရွပ္တန္းေတြ ေကာက္သြားတယ္။ စက္ေလွ ေတြသိပ္မထြက္ႏိုင္တာ စက္ခ်ဳိ႕ ယြင္းမႈေၾကာင့္ ပါ””ဟု မံုရြာ ၿမိဳ႕ ေန ဦးသိန္းက ေျပာသည္။
အဆိုပါ မံုရြာဆိပ္ကမ္းတြင္ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈႏွင့္ ေသာင္ထြန္း မႈမ်ားျပားလာျခင္း ေၾကာင့္ မံုရြာ ၿမိဳ႕ အေနာက္ ဘက္ကမ္း ေဒသ မ်ားသို႔ ျဖတ္သန္း သြား လာေနသည့္ စက္ ေလွငယ္ ေလးမ်ား ေမာင္းႏွင္မႈ အဆင္ မ ေျပ ဘဲ စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈမ်ား မၾကာခဏ ေတြ႕ႀကံဳ ေနရေၾကာင္းကို ေငြဇင္ေယာ္ကူးတို႔လုပ္ငန္းမွ စက္ ေလွ ေမာင္းသမားမ်ား ၏ ေျပာျပခ်က္ အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ခ်င္းတြင္းျမစ္ တစ္ေလွ်ာက္ ေရလမ္းေၾကာင္း ေကာင္းမြန္ေရးအတြက္ ျမစ္ေၾကာင္း အထက္ပိုင္းကို ယခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ လမွ စတင္ေဆာင္ရြက္ေနရာ မင္းကင္း ေရ လမ္း၊ မုံရြာ ဆိပ္ကမ္းေရလမ္း၊ အလုံဆိပ္ကမ္း မ်ားကုိ ယခုလ အတြင္း အၿပီးေဆာင္ရြက္သြား မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း စစ္ကိုင္းတုိင္းေဒသႀကီး ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ ့ၿဖိဳး တုိးတက္ေရးဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
Messenger News , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
ယခုႏွစ္ ေႏြရာ သီ ေရက် ခ်ိန္ တြင္ ခ်င္း တြင္းျမစ္ အတြင္း ေရ အမွတ္ သည္ အနိမ့္ဆံုး သို႔ ေရာက္ရိွ ေန ျပီး ျမစ္ေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ သြားလာ ေနသည့္ ဇက္ သေဘာၤ မ်ား ေန႔စဥ္ ေသာင္တင္ ေနမႈ မ်ား ေၾကာင့္ မံုရြာၿမိဳ႕ ဆိပ္ကမ္း တြင္ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္း ၿပီး ေရယာဥ္ ေသာင္တင္ ေနမႈ ပိုမို မ်ားျပား လာ ေၾကာင္း မံု ရြာ ၿမိဳ႕ခံမ်ား က The Messenger ေန႔စဥ္ သတင္းစာ သို႔ ေျပာသည္။
အဆိုပါ မံုရြာဆိပ္ကမ္းတစ္ေလွ်ာက္ တြင္ ဇက္သေဘာၤမ်ားမွ ေန႔စဥ္ေသာင္တင္ေန သည္ကို ျပန္ လည္ ဆယ္ ယူရာတြင္ ေသာင္ တူစက္မ်ားျဖင့္ သဲမ်ား စုပ္ထုတ္ေနသျဖင့္ ယင္းစုပ္ထုတ္ လိုက္သည့္ သဲမ်ားသည္ ေရ နက္ ပိုင္းတစ္ ေနရာ တြင္ စုပံုလာ၍ ေရေၾကာင္း က်ပ္ တည္းမႈ ပိုမိုမ်ားျပားလာေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားက ဆို သည္။ ဇက္ ေသဘၤာ ေတြနဲ႔ ကုန္တင္ေရ ယာဥ္ႀကီးေတြက ေန့တိုင္းေသာင္တင္ေန တယ္။ ေသာင္တင္ေနေတာ့ လြတ္ ေအာင္လို႔ ဆိုၿပီး သဲစုပ္စက္ႀကီးေတြနဲ့ စုပ္တယ္။
စုပ္ လိုက္တဲ့သဲေတြက တျခားေရနက္ပိုင္းထဲကို ေရာက္ သြား ၿပီး အဲဒီေနရာေတြမွာလည္း ျမစ္ ေၾကာင္းက က်ပ္တည္း လာျပန္ တယ္။ ဟို ဘက္ ကမ္း ဒီဘက္ကမ္း ကူး ေန တဲ့ စက္ေလွ ငယ္ေလးေတြေတာင္ ျဖတ္လို႔ မရ ေတာ့ဘူး။ ေရတိမ္ ေတာ့ စက္ပန္ ကာေတြ သဲနဲ႔ ထိမိၿပီး ရွပ္တန္းေတြ ေကာက္သြားတယ္။ စက္ေလွ ေတြသိပ္မထြက္ႏိုင္တာ စက္ခ်ဳိ႕ ယြင္းမႈေၾကာင့္ ပါ””ဟု မံုရြာ ၿမိဳ႕ ေန ဦးသိန္းက ေျပာသည္။
အဆိုပါ မံုရြာဆိပ္ကမ္းတြင္ ေရေၾကာင္း က်ပ္တည္းမႈႏွင့္ ေသာင္ထြန္း မႈမ်ားျပားလာျခင္း ေၾကာင့္ မံုရြာ ၿမိဳ႕ အေနာက္ ဘက္ကမ္း ေဒသ မ်ားသို႔ ျဖတ္သန္း သြား လာေနသည့္ စက္ ေလွငယ္ ေလးမ်ား ေမာင္းႏွင္မႈ အဆင္ မ ေျပ ဘဲ စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈမ်ား မၾကာခဏ ေတြ႕ႀကံဳ ေနရေၾကာင္းကို ေငြဇင္ေယာ္ကူးတို႔လုပ္ငန္းမွ စက္ ေလွ ေမာင္းသမားမ်ား ၏ ေျပာျပခ်က္ အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ခ်င္းတြင္းျမစ္ တစ္ေလွ်ာက္ ေရလမ္းေၾကာင္း ေကာင္းမြန္ေရးအတြက္ ျမစ္ေၾကာင္း အထက္ပိုင္းကို ယခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ လမွ စတင္ေဆာင္ရြက္ေနရာ မင္းကင္း ေရ လမ္း၊ မုံရြာ ဆိပ္ကမ္းေရလမ္း၊ အလုံဆိပ္ကမ္း မ်ားကုိ ယခုလ အတြင္း အၿပီးေဆာင္ရြက္သြား မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း စစ္ကိုင္းတုိင္းေဒသႀကီး ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ ့ၿဖိဳး တုိးတက္ေရးဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
Messenger News , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment