ဓာတ္ပံု-AFP
RangonNewsDaily: March . 4 .2014၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မတ္လ အတြင္း ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္ လမ္းမ ႀကီး တစ္ေလွ်ာက္ တြင္ ယာဥ္ အရွိန္ တုိင္း ကိရိယာ (Driver Feed tack sign ) အလုံး ၂၀ ထပ္မံ တပ္ဆင္ သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ရန္ကုန္-မႏၱေလး အ ျမန္ လမ္းမွ တာ၀န္ ရွိသူ ရဲမွဴး ေန၀င္း က ေျပာ သည္။ လက္ရွိ တြင္ အရွိန္ႏႈန္း တုိင္း တာ ကိရိယာ (၈) လုံး တပ္ဆင္ ထားေသာ္ လည္း လုံေလာက္ မႈမရွိ ေသး၍ ယာဥ္ မေတာ္ တဆမႈ မ်ား ျဖစ္ပြား ေနေသာ ေၾကာင့္ ထပ္ မံ တပ္ဆင္ ကာ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း သိ ရသည္။
အျမန္ လမ္းမွာ ယာဥ္ မေတာ္ တဆ မႈ ေတြက အျမန္ႏႈန္း ပုိေမာင္း ေနတာ ေတြ ေၾကာင့္ အမ်ားဆုံး ျဖစ္ေန တာေတြ႕ ရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အရွိန္ တုိင္း ကိရိယာ ေတြ ထပ္မံ တပ္ ဆင္ၿပီး အေရး ယူသြား မယ္ ဟု ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္ လမ္း မွ ရဲမွဴး ေန၀င္း က ေျပာ သည္။
ယင္း ကိရိယာ သည္ ေပ ၂၅၀ အကြာ တြင္ ယာဥ္ တစ္စီး ေရာက္ သည္ ႏွင့္ အ ရွိန္ ႏႈန္း ကုိ တုိင္းတာ ၿပီး ေဖာ္ျပ ေပးၿပီး၊ အျမန္ ႏႈန္း ကီလုိ မီတာ (၁၀၀) ေအာက္ ယာဥ္ျဖစ္ ပါက အ ရွိန္ ႏႈန္း ျပ ဂဏန္း ကုိ အစိမ္း ေရာင္ ျဖင့္ ျပၿပီး ကီလို မီတာ (၁၀၀) ေက်ာ္ လြန္ ေန ပါက အနီ ေရာင္ ျဖင့္ျပသ ေပး ေၾကာင္း သိရသည္။
ဒီစက္ေတြ တပ္ဆင္ၿပီး ရင္ေတာ့ ယာဥ္ မေတာ္ တဆ မႈေတြ ေလ်ာ့က် သြား ႏုိင္ တယ္ ဟု ရဲမွဴး က ဆုိသည္။ လက္ ရွိ အရွိန္တုိင္း ကိရိ ယာ မ်ားအား အျမန္ လမ္း အသြား (၅) ေနရာ တြင္ တပ္ ဆင္ ထား သလို အျပန္ လမ္းတြင္ (၃) ေနရာ စုစု ေပါင္း (၈) ေနရာ တပ္ဆင္ ထား ေၾကာင္း သိရ သည္။
ယာဥ္ မ ေတာ္ တဆ မႈျဖစ္ပြား လာ ပါက ေရွးဦး စြာ ကုသ ႏုိင္ရန္ ေရွးဦး သူနာျပဳ စခန္း (၄) ခု ကုိ လည္း (၂၄) နာရီ ဖြင့္လွစ္ ကာ ေစာင့္ ေရွာက္ ေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ အျမန္ လမ္းမ ႀကီး စတင္ဖြင့္ လွစ္ ခဲ့သည့္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ႏွစ္ ကုန္ အထိ ယာဥ္ မ ေတာ္ တဆမႈ (၆၀၀) ေက်ာ္ တြင္ ေသဆုံးသူ (၃၀၀) နီးပါး ႏွင့္ ဒဏ္ရာ ရရွိသူ (၈၀၀) ေက်ာ္ ရွိေၾကာင္း သိရ သည္။
Messenger News , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment