RangonNewsDaily: February . 10 .2014
ကမာၻ႔ယဥ္ေက်းမႈ အေမြအႏွစ္ စာရင္းဝင္ရန္ ႀကဳိးစားလ်က္ရွိေသာ ပ်ဴသေရေခတၱရာ ေရွးေဟာင္းၿမဳိ႕ရွိရာ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး အေနာက္ပိုင္း ျပည္ၿမဳိ႕ရွိ ျပည္ေလယာဥ္ကြင္းသည္ ကိုးႏွစ္ေက်ာ္ ၾကာသည့္တိုင္ေအာင္ အထူးခရီးစဥ္မ်ား အပါအဝင္ ခရီးသည္ ေလယာဥ္လိုင္းမ်ား လုံးဝဆင္းသက္မႈ မရွိေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။ ၁၉၅၃ ခုႏွစ္က စတင္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ျပည္ေလဆိပ္မွာ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း အလ်ား ၄၅၀၀ ေပ၊ အနံ ၁၅၀ေပ ရွိကာ ေက်ာက္ကတၱရာခင္း အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ၿပီး ၄၂ ဦး စီးႏိုင္သည့္ F 27 ေလယာဥ္မ်ား ဆင္းသက္ႏိုင္သည့္ ကြင္းျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေလယာဥ္ကြင္း မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
“ေလယာဥ္က ဆင္းလို႔ရတယ္။ VIP ခရီးစဥ္ မဆင္းတာေတာင္ ၉ ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီ။ ခရီးသည္ေတြ မသြားတာက ၁၅ ႏွစ္ေလာက္ေတာင္ ရွိတယ္။ ခရီးစဥ္ မရွိေတာ့ ေလေၾကာင္း ဦးစီးဌာနက ခ်ေပးတဲ့ ရန္ပုံေငြ အသုံးစရိတ္လည္း မရွိဘူး” ဟု ျပည္ေလယာဥ္ကြင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၿမဳိ႕နယ္ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာ႐ုံးမွ လက္ေထာက္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ဆိုသည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္ကြင္းမွာ ေရွးေဟာင္း သုေတသနမွ သတ္မွတ္ထားသည့္ ကမာၻ႔ အေမြအႏွစ္စာရင္း တင္သြင္းထားသည့္ သေရေခတၱရာ နယ္ေျမထဲတြင္ ပါဝင္ေနသည့္အတြက္ လက္ရွိ အေနအထား အတိုင္းသာ ထားရွိေနရၿပီး ယခုကြင္းကို တိုးခ်ဲ႕ရန္ႏွင့္ အသစ္တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ ေရွးေဟာင္းဌာနက ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ၎က မွတ္ခ်က္ျပဳ ေျပာၾကားသည္။
“ေလယာဥ္ကြင္းထဲမွာ ယာဥ္ေမာင္း သင္ၾကတယ္။ ခ်ိန္းေတြ႕တာေတြလည္း ရွိတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ညေနေျခာက္နာရီ ေနာက္ပိုင္းဆို တံခါးပိတ္ခိုင္းတယ္။ ဒါေပမဲ့ေနာက္ လူသြားလမ္းေတြက အထဲက ဝင္ႏိုင္တယ္။ လွည့္ကင္းေတြလည္း ညဘက္ကြင္းထဲကို ပတ္တယ္။ စုံတြဲေတြ ေတြ႕ရင္လည္း ျပန္ခိုင္းတယ္။ မႈခင္းျဖစ္တာမ်ဳိးေတာ့ မရွိဘူး” ဟု အမွတ္ (၃) နယ္ေျမရဲစခန္းမွ စခန္းမွဴး ဦးစိုးလိႈင္ဦးက ဆိုသည္။
ျပည္ေလယာဥ္ကြင္းတြင္ ႏွစ္ထပ္ ေလေၾကာင္း ထိန္းခ်ဳပ္ေရး ေမွ်ာ္စင္ႏွင့္ နားေနေဆာင္တို႔လည္း ရွိၿပီး အသုံးျပဳသူ မရွိသည့္အျပင္ ထိန္းသိမ္းမႈလည္း မရွိသည့္အတြက္ ယိုယြင္း ပ်က္စီးေနေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ သိရွိရသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
ကမာၻ႔ယဥ္ေက်းမႈ အေမြအႏွစ္ စာရင္းဝင္ရန္ ႀကဳိးစားလ်က္ရွိေသာ ပ်ဴသေရေခတၱရာ ေရွးေဟာင္းၿမဳိ႕ရွိရာ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး အေနာက္ပိုင္း ျပည္ၿမဳိ႕ရွိ ျပည္ေလယာဥ္ကြင္းသည္ ကိုးႏွစ္ေက်ာ္ ၾကာသည့္တိုင္ေအာင္ အထူးခရီးစဥ္မ်ား အပါအဝင္ ခရီးသည္ ေလယာဥ္လိုင္းမ်ား လုံးဝဆင္းသက္မႈ မရွိေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။ ၁၉၅၃ ခုႏွစ္က စတင္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ျပည္ေလဆိပ္မွာ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း အလ်ား ၄၅၀၀ ေပ၊ အနံ ၁၅၀ေပ ရွိကာ ေက်ာက္ကတၱရာခင္း အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ၿပီး ၄၂ ဦး စီးႏိုင္သည့္ F 27 ေလယာဥ္မ်ား ဆင္းသက္ႏိုင္သည့္ ကြင္းျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေလယာဥ္ကြင္း မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
“ေလယာဥ္က ဆင္းလို႔ရတယ္။ VIP ခရီးစဥ္ မဆင္းတာေတာင္ ၉ ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီ။ ခရီးသည္ေတြ မသြားတာက ၁၅ ႏွစ္ေလာက္ေတာင္ ရွိတယ္။ ခရီးစဥ္ မရွိေတာ့ ေလေၾကာင္း ဦးစီးဌာနက ခ်ေပးတဲ့ ရန္ပုံေငြ အသုံးစရိတ္လည္း မရွိဘူး” ဟု ျပည္ေလယာဥ္ကြင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၿမဳိ႕နယ္ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာ႐ုံးမွ လက္ေထာက္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ဆိုသည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္ကြင္းမွာ ေရွးေဟာင္း သုေတသနမွ သတ္မွတ္ထားသည့္ ကမာၻ႔ အေမြအႏွစ္စာရင္း တင္သြင္းထားသည့္ သေရေခတၱရာ နယ္ေျမထဲတြင္ ပါဝင္ေနသည့္အတြက္ လက္ရွိ အေနအထား အတိုင္းသာ ထားရွိေနရၿပီး ယခုကြင္းကို တိုးခ်ဲ႕ရန္ႏွင့္ အသစ္တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ ေရွးေဟာင္းဌာနက ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ၎က မွတ္ခ်က္ျပဳ ေျပာၾကားသည္။
“ေလယာဥ္ကြင္းထဲမွာ ယာဥ္ေမာင္း သင္ၾကတယ္။ ခ်ိန္းေတြ႕တာေတြလည္း ရွိတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ညေနေျခာက္နာရီ ေနာက္ပိုင္းဆို တံခါးပိတ္ခိုင္းတယ္။ ဒါေပမဲ့ေနာက္ လူသြားလမ္းေတြက အထဲက ဝင္ႏိုင္တယ္။ လွည့္ကင္းေတြလည္း ညဘက္ကြင္းထဲကို ပတ္တယ္။ စုံတြဲေတြ ေတြ႕ရင္လည္း ျပန္ခိုင္းတယ္။ မႈခင္းျဖစ္တာမ်ဳိးေတာ့ မရွိဘူး” ဟု အမွတ္ (၃) နယ္ေျမရဲစခန္းမွ စခန္းမွဴး ဦးစိုးလိႈင္ဦးက ဆိုသည္။
ျပည္ေလယာဥ္ကြင္းတြင္ ႏွစ္ထပ္ ေလေၾကာင္း ထိန္းခ်ဳပ္ေရး ေမွ်ာ္စင္ႏွင့္ နားေနေဆာင္တို႔လည္း ရွိၿပီး အသုံးျပဳသူ မရွိသည့္အျပင္ ထိန္းသိမ္းမႈလည္း မရွိသည့္အတြက္ ယိုယြင္း ပ်က္စီးေနေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ သိရွိရသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment