Pages

Pages - Menu

Thursday, January 9, 2014

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းပိုင္း တခ်ိဳ႕ ပ်က္စီး

Photo: ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းပိုင္း တခ်ိဳ႕ ပ်က္စီး
Thursday, January 9, 2014

စစ္အစုိးရ တည္ေဆာက္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမတြင္ ကြန္ကရစ္လမ္းပိုင္း ေနရာတခ်ိဳ႕ အက္ကြဲျခင္း၊ ကြန္ ကရစ္မ်ား ပတ္ၾကားအက္လာျခင္းႏွင့္ လမ္းေဘးေျမသားေဘာင္ ၿပိဳက်မႈမ်ား ရွိေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း၊ မႏၲေလး ႏွင့္ ျပင္စည္လမ္းခဲြ (ျမင္းၿခံ)ေနရာ၊ မိုင္တိုင္အမွတ္ ၃၃၈ မိုင္ ၁ ဖာလုံ ေနရာတြင္ ကြန္ ကရစ္မ်ား အက္ကြဲေနျခင္း၊ လမ္းေဘး ေျမသားေဘာင္မ်ား အက္ကြဲၿပိဳက်ေနျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေသာ ဓာတ္ပုံတခ်ဳိ႕ လူမႈကြန္ ရက္ေပၚတြင္ ေရာက္ရွိလာၿပီး ယင္းသုိ႔ လမ္းပုိင္းပ်က္စီးမႈတခ်ဳိ႕ရွိေနျခင္းမွာ မွန္ကန္ေၾကာင္း ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ အင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ရွင္းျပသည္။

အက္ကဲြမႈမ်ားျဖစ္ေနသည့္ လမ္းပိုင္းေနရာသည္ ဖေယာင္းေျမသားျဖစ္ေနသည့္အတြက္ မိုးရြာျခင္း၊ ေနပူျခင္းမ်ား ျဖစ္လာပါက ေျမ သားၾကြတက္လာသည့္ လကၡဏာရွိေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ တာဝန္ရွိသူမ်ား အေနျဖင့္ အေျဖရွာလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

“ကြန္ကရစ္လမ္းဆိုတာက ပတ္ၾကားအက္တာေလး အနည္းငယ္ေတာ့ ျဖစ္တတ္ေပမယ့္ အႏၲရာယ္ျဖစ္ေလာက္တဲ့အထိ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ အဲဒီ လိုပတ္ၾကားအက္ေတြ ျဖစ္လာရင္လည္း လမ္းသားကို ျပန္ၿပီးဖာေထးတာ၊ ကြန္ကရစ္ ျပန္အုပ္တာေတြ လုပ္ တယ္”ဟု အင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဧရာဝတီ သို႔ ေျပာသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ လမ္းပုိင္းဆုိင္ရာ လိုအပ္ခ်က္မ်ားရွိေနသည့္အေပၚ ၀န္ခံေျပာဆုိလုိက္ၿပီး လုိအပ္ခ်က္မ်ား ရွိေနေၾကာင္း၊ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရန္အတြက္ နည္းပညာပိုင္းလိုအပ္ခ်က္သာမက ေငြေၾကးလိုအပ္ခ်က္မ်ားလည္း ရွိေနေၾကာင္း၊ လက္ရွိ အကူအညီေပးမည္ဟု ဆိုထားသည့္ အဖဲြ႔အစည္းတခ်ိဳ႕၏ အျမန္လမ္းအေပၚ စစ္ေဆး ေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားကိုလည္း ေစာင့္ၾကည့္ ေနေၾကာင္း ဦၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဆုိသည္။

“က်ေနာ္တို႔က လမ္းကိုကားေမာင္းလို႔ရေအာင္ စထားတဲ့ အဆင့္မွာပဲ ရွိေသးတယ္၊ လမ္းထိန္းသိမ္းမႈဆုိင္ရာ အရည္အေသြးေတြ ျမွင့္ တင္ဖို႔ကေတာ့ အမ်ားႀကီးလိုေနေသးပါတယ္၊ သတ္မွတ္အရိွန္နဲ႔ ကားကိုေမာင္းႏွင္လုိ႔ရေအာင္ လမ္းခင္းေပးထား႐ုံပဲ ရွိပါေသး တယ္”ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း မိုင္တိုင္ ၂၀၂ မွ ၃၆၃ မိုင္အထိ အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး တာ၀န္ယူထားသည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မႉး ဦးျပည့္ၿဖိဳးဆယ္က“ပုံမွန္အရွိန္နဲ႔ ေမာင္းေနတဲ့ ကားေတြကေတာ့ ျပႆနာမရွိဘူး၊ ဒါေပမယ့္ အရွိန္လြန္ေမာင္းေနတဲ့ ကားေတြအတြက္ေတာ့ အႏၱရယ္ရွိႏုိင္တယ္၊ ၈ လမ္းသြားလမ္းမႀကီး ၿပီးစီးသြားတဲ့အခ်ိန္ ေရာက္ရင္ေတာ့ လမ္းပ်က္စီးမႈျပႆနာေတြ ရွိေတာ့ မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ၂ လမ္းသြားပဲ ျဖစ္ေနေသးေတာ့ အဲဒီ ျပႆနာေတြ ျဖစ္ေနတာ”ဟု ေျပာဆုိသည္။

အေမရိကန္ အကူအညီေပးေရး အဖြဲ႕(USAID) က အျမန္လမ္းမႀကီး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရာတြင္ အကူအညီေပးမည္ဟု ကတိေပး ထား ခဲ့ေသာ္လည္း လမ္းသားစစ္ေဆးမႈ တႀကိမ္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးခ်ိန္္မွစ၍ ယခုအခ်ိန္အထိ အေၾကာင္းျပန္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း၊ ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ(JICA) က ဂ်ပန္အစိုးရအစီအစဥ္ျဖင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ အျမန္ လမ္းမႀကီး၏ လမ္းအရည္အေသြးစစ္ေဆးမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ ေရး လုပ္ငန္းမွ သိရသည္။

“သူတို႔ေတြရဲ႕ ေလ့လာစစ္ေဆးခ်က္ေတြကို စာတမ္းေတြလုပ္ၿပီးမွ အျမန္လမ္းႀကီးအတြက္ ႏုိင္ငံတကာအကူအညီ ေတာင္းဖို႔၊ ေခ်းေငြယူဖို႔ စတဲ့ ကိစၥေတြကို ဆက္လုပ္ရမွာပါ၊ လက္ရွိအထိေတာ့ လုပ္ရမယ့္လုပ္ငန္းေတြကို ေလ့လာ ေနတုန္းပဲ”ဟု ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္ က ေျပာသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ား၏အဆုိအရ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမသည္ လမ္းသားေကာင္းမြန္မႈ ၇၅ ရာခိုင္ႏႈန္းရွိၿပီး ၁၉ ရာခိုင္ႏႈန္း မွာ အနည္းငယ္ဆိုးရြားေသာ အဆင့္ရွိကာ ၆ ရာခိုင္ႏႈန္းက လမ္းသားနိမ့္က်မႈအပိုင္းတြင္ လိုုအပ္ခ်က္အမ်ားဆုံး ရွိေနသည္ဟု သုံးသပ္ထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ယမန္ႏွစ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အင္ဂ်င္နီယာအသင္း၌ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ အျမန္လမ္းဆိုင္ရာ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ အျမန္လမ္းမႀကီးကို ၈ လမ္းသြားအျဖစ္ အျမန္ဆုံးတည္ေဆာက္သြားရန္၊ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈမ်ားလုပ္ရန္ စသည့္ တိုးတက္မႈပိုင္းဆိုင္ရာမ်ားကို အေလးေပးေဆြးေႏြးထားၾကေသာ္လည္း အျမန္လမ္းမကုိ ၈ လမ္းသြားလမ္းမႀကီး ေဖာက္လုပ္ရန္မွာ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ခ်ိန္အထိ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်မရွိေသး ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမကို စစ္အစုိးရက ေဖာက္လုပ္ခဲ့ရာတြင္ ရန္ကုန္–ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္းပိုင္းကို ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္ေဖာက္လုုပ္ၿပီး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၃ ရက္တြင္ အၿပီးသတ္ကာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂၅ ရက္တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ ေပးခဲ့သည္။

ေနျပည္ေတာ္–မႏၱေလး အျမန္လမ္းပိုင္းကို ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လတြင္ စတင္ေဖာက္လုပ္ၿပီး ၂၀၁၁ ခု ဒီဇင္ဘာလ အစပိုင္းတြင္ အၿပီး သတ္ကာ ဒီဇင္ဘာလ ၂၃ ရက္တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳခဲ့သည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းတြင္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လကေန ၂၀၁၃ ဧၿပီလ အထိ ယာဥ္စီးေရ စုစုေပါင္း ၁၁ သိန္း ေက်ာ္ ျဖတ္ သန္း သြားလာခဲ့ၿပီး ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ၄၃၂ မႈ၊ ေသဆုံးသူ ၂၁၆ ဦး၊ ထိခုိက္ဒဏ္ရာ ရသူ ၆၇၈ ဦး ရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္တုိက္မႈ မ်ားတြင္ ယာဥ္ေမာင္း ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ ၃၀၅ မႈ၊ ယာဥ္ခြ်တ္ယြင္းမႈ ၁၁၀ ၊ ခရီးသည္ ေပါ့ဆမႈ ၂ မႈ ႏွင့္ တျခား အေၾကာင္းအရာမ်ားေၾကာင့္က ၁၁ မႈျဖစ္ပြားေၾကာင္း အစုိးရ၏ တရား၀င္ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ား အရ သိရွိရသည္။

ဧရာ၀တီ
ကြဲအက္ေနသည္ကိုေတြ႕ရသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး လမ္းပိုင္း တေနရာ(ဓာတ္ပုံ – Car Market in Myanmar / Facebook)
ကြဲအက္ေနသည္ကိုေတြ႕ရသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး လမ္းပိုင္း တေနရာ(ဓာတ္ပုံ – Car Market in Myanmar / Facebook)
RangonNewsDaily:: January . 9 .2014
စစ္အစုိးရ တည္ေဆာက္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမတြင္ ကြန္ကရစ္လမ္းပိုင္း ေနရာတ
ခ်ိဳ႕ အက္ကြဲျခင္း၊ ကြန္ ကရစ္မ်ား ပတ္ၾကားအက္လာျခင္းႏွင့္ လမ္းေဘးေျမသားေဘာင္ ၿပိဳက်မႈမ်ား ရွိေန
ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း၊ မႏၲေလး ႏွင့္ ျပင္စည္လမ္းခဲြ (ျမင္းၿခံ)ေနရာ၊ မိုင္တိုင္အမွတ္ ၃၃၈ မိုင္ ၁ ဖာ
လုံ ေနရာတြင္ ကြန္ ကရစ္မ်ား အက္ကြဲေနျခင္း၊ လမ္းေဘး ေျမသားေဘာင္မ်ားအက္ကြဲၿပိဳက်ေနျခင္းမ်ား ျဖစ္
ေပၚေနေသာ ဓာတ္ပုံတခ်ဳိ႕ လူမႈကြန္ ရက္ေပၚတြင္ ေရာက္ရွိလာၿပီးယင္းသုိ႔လမ္းပုိင္းပ်က္စီးမႈတခ်ဳိ႕ရွိေနျခင္း
မွာ မွန္ကန္ေၾကာင္း ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ အင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ရွင္းျပ
သည္။

အက္ကဲြမႈမ်ားျဖစ္ေနသည့္လမ္းပိုင္းေနရာသည္ဖေယာင္းေျမသားျဖစ္ေနသည့္အတြက္ မိုးရြာျခင္း၊ ေနပူျခင္း
မ်ား ျဖစ္လာပါက ေျမ သားၾကြတက္လာသည့္ လကၡဏာရွိေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ တာဝန္ရွိသူ
မ်ား အေနျဖင့္ အေျဖရွာလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

“ကြန္ကရစ္လမ္းဆိုတာကပတ္ၾကားအက္တာေလးအနည္းငယ္ေတာ့ၿဖစ္တတ္ေပမယ့္အႏၲရာယ္ျဖစ္ေလာက္
တဲ့အထိ ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ အဲဒီ လိုပတ္ၾကားအက္ေတြ ျဖစ္လာရင္လည္း လမ္းသားကို ျပန္ၿပီးဖာေထးတာ၊ ကြန္ကရစ္ ျပန္အုပ္တာေတြလုပ္ တယ္”ဟုအင္ဂ်င္နီယာမႉးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဧရာဝတီ သို႔ ေျပာသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္းမႀကီးတြင္လမ္းပုိင္းဆုိင္ရာလိုအပ္ခ်က္မ်ားရွိေနသည့္အေပၚ ၀န္ခံေျပာဆုိလုိက္
ၿပီး လုိအပ္ခ်က္မ်ား ရွိေနေၾကာင္း၊ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရန္အတြက္ နည္းပညာပိုင္းလိုအပ္ခ်က္သာမက ေငြ
ေၾကးလိုအပ္ခ်က္မ်ားလည္း ရွိေနေၾကာင္း၊ လက္ရွိ အကူအညီေပးမည္ဟု ဆိုထားသည့္ အဖဲြ႔အစည္းတခ်ိဳ႕၏ အျမန္လမ္းအေပၚ စစ္ေဆး ေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားကိုလည္း ေစာင့္ၾကည့္ ေနေၾကာင္း ဦၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဆုိသည္။

“က်ေနာ္တို႔က လမ္းကိုကားေမာင္းလို႔ရေအာင္ စထားတဲ့ အဆင့္မွာပဲ ရွိေသးတယ္၊ လမ္းထိန္းသိမ္းမႈဆုိင္ရာ အရည္အေသြးေတြ ျမွင့္ တင္ဖို႔ကေတာ့ အမ်ားႀကီးလိုေနေသးပါတယ္၊ သတ္မွတ္အရိွန္နဲ႔ ကားကိုေမာင္းႏွင္
လုိ႔ရေအာင္ လမ္းခင္းေပးထား႐ုံပဲ ရွိပါေသး တယ္”ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း မိုင္တိုင္ ၂၀၂ မွ ၃၆၃ မိုင္အထိ အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး တာ၀န္ယူ
ထားသည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မႉး ဦးျပည့္ၿဖိဳးဆယ္က“ပုံမွန္အရွိန္နဲ႔ ေမာင္းေနတဲ့ ကားေတြကေတာ့ ျပႆနာမရွိဘူး၊ ဒါေပမယ့္အရွိန္လြန္ေမာင္းေနတဲ့ ကားေတြအတြက္ေတာ့ အႏၱရယ္ရွိႏုိင္တယ္၊ ၈ လမ္းသြားလမ္းမႀကီး ၿပီးစီး
သြားတဲ့အခ်ိန္ ေရာက္ရင္ေတာ့ လမ္းပ်က္စီးမႈျပႆနာေတြ ရွိေတာ့ မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ၂ လမ္းသြားပဲ ျဖစ္ေနေသး
ေတာ့ အဲဒီ ျပႆနာေတြ ျဖစ္ေနတာ”ဟု ေျပာဆုိသည္။

အေမရိကန္ အကူအညီေပးေရး အဖြဲ႕(USAID) က အျမန္လမ္းမႀကီး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းရာတြင္ အကူအညီေပး
မည္ဟု ကတိေပး ထား ခဲ့ေသာ္လည္း လမ္းသားစစ္ေဆးမႈ တႀကိမ္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးခ်ိန္္မွစ၍ ယခုအခ်ိန္အထိ အ
ေၾကာင္းျပန္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း၊ ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ(JICA) က ဂ်ပန္အစိုးရအစီအစဥ္ျဖင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ အျမန္ လမ္းမႀကီး၏ လမ္းအရည္အေသြးစစ္ေဆး
မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ ေရး လုပ္ငန္းမွ သိ
ရသည္။

“သူတို႔ေတြရဲ႕ ေလ့လာစစ္ေဆးခ်က္ေတြကို စာတမ္းေတြလုပ္ၿပီးမွ အျမန္လမ္းႀကီးအတြက္ ႏုိင္ငံတကာအကူ
အညီ ေတာင္းဖို႔၊ ေခ်းေငြယူဖို႔ စတဲ့ ကိစၥေတြကို ဆက္လုပ္ရမွာပါ၊ လက္ရွိအထိေတာ့ လုပ္ရမယ့္လုပ္ငန္းေတြ
ကို ေလ့လာ ေနတုန္းပဲ”ဟု ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္ က ေျပာသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ား၏အဆုိအရ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမသည္ လမ္းသားေကာင္းမြန္မႈ ၇၅ ရာ
ခိုင္ႏႈန္းရွိၿပီး ၁၉ ရာခိုင္ႏႈန္း မွာ အနည္းငယ္ဆိုးရြားေသာ အဆင့္ရွိကာ ၆ ရာခိုင္ႏႈန္းက လမ္းသားနိမ့္က်မႈအ
ပိုင္းတြင္ လိုုအပ္ခ်က္အမ်ားဆုံး ရွိေနသည္ဟု သုံးသပ္ထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ယမန္ႏွစ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အင္ဂ်င္နီယာအသင္း၌ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္အျမန္လမ္းဆိုင္ရာ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ အျမန္လမ္း
မႀကီးကို၈ လမ္းသြားအျဖစ္ အျမန္ဆုံးတည္ေဆာက္သြားရန္၊ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈမ်ားလုပ္ရန္ စသည့္ တိုး
တက္မႈပိုင္းဆိုင္ရာမ်ားကို အေလးေပးေဆြးေႏြးထားၾကေသာ္လည္း အျမန္လမ္းမကုိ ၈ လမ္းသြားလမ္းမႀကီး
ေဖာက္လုပ္ရန္မွာ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ခ်ိန္အထိ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်မရွိေသး ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမကိုစစ္အစုိးရက ေဖာက္လုပ္ခဲ့ရာတြင္ရန္ကုန္–ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္းပိုင္း
ကို ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္ေဖာက္လုုပ္ၿပီး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၃ ရက္တြင္ အၿပီး
သတ္ကာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂၅ ရက္တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ ေပးခဲ့သည္။

ေနျပည္ေတာ္–မႏၱေလး အျမန္လမ္းပိုင္းကို ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လတြင္ စတင္ေဖာက္လုပ္ၿပီး ၂၀၁၁ ခု ဒီဇင္
ဘာလ အစပိုင္းတြင္ အၿပီး သတ္ကာ ဒီဇင္ဘာလ ၂၃ ရက္တြင္ စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳခဲ့သည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္းတြင္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လကေန ၂၀၁၃ ဧၿပီလ အထိ ယာဥ္စီးေရ စုစုေပါင္း ၁၁
သိန္း ေက်ာ္ ျဖတ္ သန္း သြားလာခဲ့ၿပီး ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ၄၃၂ မႈ၊ ေသဆုံးသူ ၂၁၆ ဦး၊ ထိခုိက္ဒဏ္ရာ ရ
သူ ၆၇၈ ဦး ရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္တုိက္မႈ မ်ားတြင္ ယာဥ္ေမာင္း ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ ၃၀၅ မႈ၊ ယာဥ္ခြ်တ္ယြင္းမႈ ၁၁၀ ၊ ခရီးသည္ ေပါ့ဆမႈ ၂ မႈ ႏွင့္ တျခား အေၾကာင္းအရာမ်ားေၾကာင့္က ၁၁ မႈျဖစ္ပြားေၾကာင္း အစုိးရ၏ တရား၀င္ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ား အရ သိရွိရသည္။

ဧရာ၀တီ , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

No comments:

Post a Comment