RangonNewsDaily:: January . 19 .2014
XL1သည္ တည္ေဆာက္မႈဆိုင္ရာ နည္းပညာသစ္မ်ားကို သံုးစြဲထားၿပီး မိုင္ေပါင္း(၃၀၀)ေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးပါမွ ဆီ(၁)ဂါလံမွ်သာ အသံုးျပဳရသည္အထိ ဆီစားသက္သာသည့္ ဖန္တီးမႈလည္း ျဖစ္လာသည္။ Volkwasgen အေနျဖင့္ ကမာၻ႕အႀကီးမားဆံုး စာရင္းဝင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းစုႀကီး အေနျဖင့္သာ မကဘဲ ကမာၻ႕ဆီစားအသက္သာဆံုး ေမာ္ေတာ္ကားကို ထုတ္လုပ္ႏုိင္သည့္ ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ပါ ဂုဏ္ယူေနႏိုင္ၿပီ ျဖစ္သည္။
XL1သည္ တည္ေဆာက္မႈဆိုင္ရာ နည္းပညာသစ္မ်ားကို သံုးစြဲထားၿပီး မိုင္ေပါင္း(၃၀၀)ေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးပါမွ ဆီ(၁)ဂါလံမွ်သာ အသံုးျပဳရသည္အထိ ဆီစားသက္သာသည့္ ဖန္တီးမႈလည္း ျဖစ္လာသည္။ Volkwasgen အေနျဖင့္ ကမာၻ႕အႀကီးမားဆံုး စာရင္းဝင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းစုႀကီး အေနျဖင့္သာ မကဘဲ ကမာၻ႕ဆီစားအသက္သာဆံုး ေမာ္ေတာ္ကားကို ထုတ္လုပ္ႏုိင္သည့္ ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ပါ ဂုဏ္ယူေနႏိုင္ၿပီ ျဖစ္သည္။
ဂ်ာမန္အင္ဂ်င္နီယာမ်ားသည္ Volkswagen၏ XL1
ေမာ္ေတာ္ကားကို ထူးထူးျခားျခား ေလာင္စာဆီ သံုးစြဲမႈ အသက္သာဆံုးျဖစ္ေအာင္
ဖန္တီး တည္ေဆာက္ေပးခဲ့ၾကသည္။ XL1သည္ တည္ေဆာက္မႈဆိုင္ရာ နည္းပညာသစ္မ်ားကို
သံုးစြဲထားၿပီး မိုင္ေပါင္း(၃၀၀)ေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးပါမွ ဆီ(၁)ဂါလံမွ်သာ
အသံုးျပဳရသည္အထိ ဆီစားသက္သာသည့္ ဖန္တီးမႈလည္း ျဖစ္လာသည္။
ကားကို အလြန္ေပါ့ပါးေအာင္ ဒီဇိုင္းတီထြင္ထားၿပီး ဆီစားသက္သာေစရန္ နည္းလမ္း အမ်ိဳးမ်ိဳး အဖံုဖံုကိုလည္း အသံုးျပဳထားေၾကာင္း Volkswagenက ေၾကြးေၾကာ္ေလ့ရွိသည္။ Volkswagenသည္ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္အေတာ္မ်ားမ်ား ကတည္းက ယင္းေမာ္ေတာ္ကား၏ Prototype ပံုရိပ္ကို စတင္မိတ္ဆက္ခဲ့ၿပီး (၂၀၀၉)ခုႏွစ္တြင္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ယခုအခါတြင္မူ XL1သည္ အမွန္တကယ္ လက္ေတြ႕ေလာကထဲ ေမာင္းႏွင္သြားလာေနၿပီ ျဖစ္သည္။ ဒီဇိုင္းပိုင္းတြင္လည္း Lamborghini ၿပိဳင္ကားမ်ားကဲ့သို႔ ခန္႔ထည္လွေၾကာင္း ခ်ီးက်ဴးခံေနရသည့္ ေမာ္ေတာ္ကားကို ဘယ္ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္းသာ ထုတ္လုပ္သည္။
ယူရို (၁၁၁၀၀၀)ျဖင့္ ေစ်းႏႈန္းသတ္မွတ္ ေရာင္းခ်ေသာ ေမာ္ေတာ္ကားသည္ ယခုအခ်ိန္ထိ အစင္းေရ (၂၅၀)မွ်သာ ေရာင္းခ်ႏုိင္ေသးၿပီး ဝယ္လိုအားကို အမီမလုိက္ႏုိင္ဘဲ ျဖစ္ေနသည္။ XL1သည္ ၿပိဳင္ကားမ်ားကဲ့သို႔ အလြန္လ်င္ျမန္စြာ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ျခင္း မရွိေသာ္လည္း ဆီစားသက္သာသလို ကာဘြန္ထုတ္လႊတ္မႈ နည္းပါးလွသည့္ ေကာင္းက်ိဳးမ်ား ရွိေနသည္။ ကားကို တစ္ကီလုိမီတာထိ ခရီးေပါက္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးခ်ိန္မွ ကာဘြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုက္ဓာတ္ေငြ႕ (၂၅)ဂရမ္သာ ထြက္ရွိသည္။ ထို႔အျပင္ ဆီတစ္ဂါလံ ထည့္ထားၿပီးခ်ိန္၌ ခရီးမိုင္ (၃၁၃)မိုင္ထိ ေရာက္ရွိေအာင္ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ေၾကာင္း စမ္းသပ္ ေတြ႕ရွိထားၿပီး ျဖစ္သည္။
Toyota၏ Priusသည္ ဆီစားသက္သာလွသည္ဟု နာမည္ႀကီးေနသည့္တိုင္ တစ္ဂါလံလွ်င္ (၄၄)မိုင္သာ ခရီးေပါက္သည္။ Ford၏ Fiestaကမူ တစ္ဂါလံ ဆီျဖည့္ထားလွ်င္ (၃၁)မိုင္ထိ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။ ယင္းႏွစ္ေယာက္စီး ေမာ္ေတာ္ကားေလး၏ အစိတ္အပိုင္း အေတာ္မ်ားမ်ားကို ခိုင္မာသည့္ ကာဘြန္ဖုိင္ဘာမ်ားျဖင့္ အားျဖည့္ တည္ေဆာက္ထားသည့္အတြက္ (၇၉၅)ကီလိုဂရမ္မွ်သာ အေလးခ်ိန္ရွိသည္။
Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
ကားကို အလြန္ေပါ့ပါးေအာင္ ဒီဇိုင္းတီထြင္ထားၿပီး ဆီစားသက္သာေစရန္ နည္းလမ္း အမ်ိဳးမ်ိဳး အဖံုဖံုကိုလည္း အသံုးျပဳထားေၾကာင္း Volkswagenက ေၾကြးေၾကာ္ေလ့ရွိသည္။ Volkswagenသည္ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္အေတာ္မ်ားမ်ား ကတည္းက ယင္းေမာ္ေတာ္ကား၏ Prototype ပံုရိပ္ကို စတင္မိတ္ဆက္ခဲ့ၿပီး (၂၀၀၉)ခုႏွစ္တြင္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ယခုအခါတြင္မူ XL1သည္ အမွန္တကယ္ လက္ေတြ႕ေလာကထဲ ေမာင္းႏွင္သြားလာေနၿပီ ျဖစ္သည္။ ဒီဇိုင္းပိုင္းတြင္လည္း Lamborghini ၿပိဳင္ကားမ်ားကဲ့သို႔ ခန္႔ထည္လွေၾကာင္း ခ်ီးက်ဴးခံေနရသည့္ ေမာ္ေတာ္ကားကို ဘယ္ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္းသာ ထုတ္လုပ္သည္။
ယူရို (၁၁၁၀၀၀)ျဖင့္ ေစ်းႏႈန္းသတ္မွတ္ ေရာင္းခ်ေသာ ေမာ္ေတာ္ကားသည္ ယခုအခ်ိန္ထိ အစင္းေရ (၂၅၀)မွ်သာ ေရာင္းခ်ႏုိင္ေသးၿပီး ဝယ္လိုအားကို အမီမလုိက္ႏုိင္ဘဲ ျဖစ္ေနသည္။ XL1သည္ ၿပိဳင္ကားမ်ားကဲ့သို႔ အလြန္လ်င္ျမန္စြာ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ျခင္း မရွိေသာ္လည္း ဆီစားသက္သာသလို ကာဘြန္ထုတ္လႊတ္မႈ နည္းပါးလွသည့္ ေကာင္းက်ိဳးမ်ား ရွိေနသည္။ ကားကို တစ္ကီလုိမီတာထိ ခရီးေပါက္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးခ်ိန္မွ ကာဘြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုက္ဓာတ္ေငြ႕ (၂၅)ဂရမ္သာ ထြက္ရွိသည္။ ထို႔အျပင္ ဆီတစ္ဂါလံ ထည့္ထားၿပီးခ်ိန္၌ ခရီးမိုင္ (၃၁၃)မိုင္ထိ ေရာက္ရွိေအာင္ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ေၾကာင္း စမ္းသပ္ ေတြ႕ရွိထားၿပီး ျဖစ္သည္။
Toyota၏ Priusသည္ ဆီစားသက္သာလွသည္ဟု နာမည္ႀကီးေနသည့္တိုင္ တစ္ဂါလံလွ်င္ (၄၄)မိုင္သာ ခရီးေပါက္သည္။ Ford၏ Fiestaကမူ တစ္ဂါလံ ဆီျဖည့္ထားလွ်င္ (၃၁)မိုင္ထိ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။ ယင္းႏွစ္ေယာက္စီး ေမာ္ေတာ္ကားေလး၏ အစိတ္အပိုင္း အေတာ္မ်ားမ်ားကို ခိုင္မာသည့္ ကာဘြန္ဖုိင္ဘာမ်ားျဖင့္ အားျဖည့္ တည္ေဆာက္ထားသည့္အတြက္ (၇၉၅)ကီလိုဂရမ္မွ်သာ အေလးခ်ိန္ရွိသည္။
Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment