RangonNewsDaily:: December . 23 .2013
ေလာင္စာစားသံုးမႈ သက္သာေသာ LPG ဓာတ္ေငြ႕ကို တကၠစီမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ပါက ေငြက်ပ္ ခုနစ္သိန္းႏွင့္အၿပီး ေဆာင္႐ြက္ ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Powertek Engineering Group စီမံမႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေနဝင္းက ေျပာၾကားသည္။ အဆိုပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို တစ္လအတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းစနစ္ တပ္ဆင္ရန္ လိုအပ္သည့္ စက္ပစၥည္းမ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မည့္ စက္႐ုံ တည္ေဆာက္မည့္ ကိစၥကို ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ႏွင့္ ညႇိႏိႈင္း ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
ယင္းဓာတ္ေငြ႕သည္ CNG သဘာဝ ဓာတ္ေငြ႕ထက္ပို၍ စြမ္းအင္စားသံုးမႈ သက္သာၿပီး CNG 600 လီတာ ကုန္ခ်ိန္တြင္ LPG 450 လီတာသာ ကုန္ၿပီး ေစ်းႏႈန္းအားျဖင့္ တစ္ဂါလန္ ၂၄၀၀ က်ပ္သာရွိ၍ ယင္းဓာတ္ေငြ႕ဝယ္ယူ လိုပါက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ျဖင့္ လိုက္လံ ဝန္ေဆာင္မႈေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။
LPG တပ္ဆင္ထားသည့္ တကၠစီ ႏွစ္စီးခန္႔ ေတြ႕ဖူးၿပီး CNG ထက္ပို၍ တြက္ေျခကိုက္သည္ဟု သိရေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္လည္း ယင္းဓာတ္ေငြ႕ကို သုံးစြဲရသည္မွာ အႏၲရာယ္မ်ားၿပီး ေပါက္ကြဲပါက ယာဥ္တစ္စီးလုံး ပ်က္စီးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အငွားယာဥ္ေမာင္း လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ခန္႔ ရွိသူ အငွားယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ဆိုသည္။
LPG ဓာတ္ေငြ႕သည္ ႏိုင္ငံတကာတြင္လည္း အသုံးျပဳလ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ ဓာတ္ေငြ႕အရည္ ျဖစ္သည့္အတြက္ ထိန္းသိမ္းသည့္ ေနရာတြင္ ခက္ခဲသျဖင့္ ျပင္ပအပူခ်ိန္ႏွင့္ ကိုက္ညီေစရန္ တြက္ခ်က္၍ ထိန္းသိမ္းရေၾကာင္း၊ အပူခ်ိန္ျမင့္သည့္ ေနရာေဒသတြင္ မည္သို႔ သုံးရမည္၊
အပူခ်ိန္နည္းသည့္ ေနရာေဒသတြင္ မည္သို႔ သုံးရမည္ စသည္ျဖင့္ ကြၽမ္းက်င္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက တြက္ခ်က္ရေၾကာင္း၊ ဂက္စ္အိုး ေပါက္ကြဲရာတြင္လည္း ဂက္စ္အိုးတြင္ ရွိသည့္ ဂက္စ္ ပမာဏသာ ေလာင္ကြၽမ္းမည္ ျဖစ္၍ အခ်ိန္မီ ထိန္းသိမ္းႏိုင္ေၾကာင္း၊
LPG ဓာတ္ေငြ႕ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ CNG ဓာတ္ေငြ႕ေသာ္ လည္းေကာင္း ဓာတ္ေငြ႕မ်ား ျဖစ္သည့္ အတြက္ ေပါက္ကြဲႏိုင္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ လုပ္ငန္းမွ အၿငိမ္းစား အရာထမ္းလည္း ျဖစ္သူ အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီ အင္အားစုပါတီ ဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္ေဆြက ေျပာၾကားသည္။
လက္ရွိ LPG ဓာတ္ေငြ႕ေရာင္းခ် ေပးေနသည့္ ကုမၸဏီေလးခုမွာ IP၊ MOGE၊ ျမဝတီႏွင့္ ေရႊသန္လ်င္တို႔ ျဖစ္ေၾကာင္း Powertek Engineering Group မွ စီမံမႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေနဝင္း၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ အတြင္းတြင္ တကၠစီ စီးေရ ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္ ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို) ၏ စာရင္းဇယား
မ်ားအရ သိရသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
ေလာင္စာစားသံုးမႈ သက္သာေသာ LPG ဓာတ္ေငြ႕ကို တကၠစီမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ပါက ေငြက်ပ္ ခုနစ္သိန္းႏွင့္အၿပီး ေဆာင္႐ြက္ ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Powertek Engineering Group စီမံမႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေနဝင္းက ေျပာၾကားသည္။ အဆိုပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို တစ္လအတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းစနစ္ တပ္ဆင္ရန္ လိုအပ္သည့္ စက္ပစၥည္းမ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မည့္ စက္႐ုံ တည္ေဆာက္မည့္ ကိစၥကို ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ႏွင့္ ညႇိႏိႈင္း ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
ယင္းဓာတ္ေငြ႕သည္ CNG သဘာဝ ဓာတ္ေငြ႕ထက္ပို၍ စြမ္းအင္စားသံုးမႈ သက္သာၿပီး CNG 600 လီတာ ကုန္ခ်ိန္တြင္ LPG 450 လီတာသာ ကုန္ၿပီး ေစ်းႏႈန္းအားျဖင့္ တစ္ဂါလန္ ၂၄၀၀ က်ပ္သာရွိ၍ ယင္းဓာတ္ေငြ႕ဝယ္ယူ လိုပါက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ျဖင့္ လိုက္လံ ဝန္ေဆာင္မႈေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။
LPG တပ္ဆင္ထားသည့္ တကၠစီ ႏွစ္စီးခန္႔ ေတြ႕ဖူးၿပီး CNG ထက္ပို၍ တြက္ေျခကိုက္သည္ဟု သိရေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္လည္း ယင္းဓာတ္ေငြ႕ကို သုံးစြဲရသည္မွာ အႏၲရာယ္မ်ားၿပီး ေပါက္ကြဲပါက ယာဥ္တစ္စီးလုံး ပ်က္စီးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အငွားယာဥ္ေမာင္း လုပ္သက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ခန္႔ ရွိသူ အငွားယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ဆိုသည္။
LPG ဓာတ္ေငြ႕သည္ ႏိုင္ငံတကာတြင္လည္း အသုံးျပဳလ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ ဓာတ္ေငြ႕အရည္ ျဖစ္သည့္အတြက္ ထိန္းသိမ္းသည့္ ေနရာတြင္ ခက္ခဲသျဖင့္ ျပင္ပအပူခ်ိန္ႏွင့္ ကိုက္ညီေစရန္ တြက္ခ်က္၍ ထိန္းသိမ္းရေၾကာင္း၊ အပူခ်ိန္ျမင့္သည့္ ေနရာေဒသတြင္ မည္သို႔ သုံးရမည္၊
အပူခ်ိန္နည္းသည့္ ေနရာေဒသတြင္ မည္သို႔ သုံးရမည္ စသည္ျဖင့္ ကြၽမ္းက်င္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက တြက္ခ်က္ရေၾကာင္း၊ ဂက္စ္အိုး ေပါက္ကြဲရာတြင္လည္း ဂက္စ္အိုးတြင္ ရွိသည့္ ဂက္စ္ ပမာဏသာ ေလာင္ကြၽမ္းမည္ ျဖစ္၍ အခ်ိန္မီ ထိန္းသိမ္းႏိုင္ေၾကာင္း၊
LPG ဓာတ္ေငြ႕ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ CNG ဓာတ္ေငြ႕ေသာ္ လည္းေကာင္း ဓာတ္ေငြ႕မ်ား ျဖစ္သည့္ အတြက္ ေပါက္ကြဲႏိုင္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ လုပ္ငန္းမွ အၿငိမ္းစား အရာထမ္းလည္း ျဖစ္သူ အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီ အင္အားစုပါတီ ဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္ေဆြက ေျပာၾကားသည္။
လက္ရွိ LPG ဓာတ္ေငြ႕ေရာင္းခ် ေပးေနသည့္ ကုမၸဏီေလးခုမွာ IP၊ MOGE၊ ျမဝတီႏွင့္ ေရႊသန္လ်င္တို႔ ျဖစ္ေၾကာင္း Powertek Engineering Group မွ စီမံမႈ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေနဝင္း၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ အတြင္းတြင္ တကၠစီ စီးေရ ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္ ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို) ၏ စာရင္းဇယား
မ်ားအရ သိရသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment