RangonNewsDaily:: December . 4 .2013
အေမရိကန္ႏုိင္ငံ၊ နယူးေယာ့ခ္ၿမိဳ႕ ဆင္ေျခဖံုးတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ရထားလမ္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္မႈႏွင့္ ပတ္
အေမရိကန္ႏုိင္ငံ၊ နယူးေယာ့ခ္ၿမိဳ႕ ဆင္ေျခဖံုးတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ရထားလမ္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္မႈႏွင့္ ပတ္
သက္ၿပီး အင္ဂ်င္နီယာ၏
လုပ္ေဆာင္ပံုမ်ားကို အဓိကထား စစ္ေဆးေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။ လူ(၄)ဦး
ေသဆံုးခဲ့သည့္ ျဖစ္ရပ္တြင္ ရထားေမာင္းသူ အေနျဖင့္ အရက္ေသစာ
ေသာက္စားထားေၾကာင္း သတင္းမ်ားကို ရဲတပ္ဖြဲ႕က ပယ္ခ်ခဲ့သလို ရထား၏
ဘရိတ္စနစ္တြင္ ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ မရွိခဲ့ဟုလည္း ဆိုသည္။ အဆိုပါ
အေျခအေနမ်ားေၾကာင့္ ရထား၏ အင္ဂ်င္နီယာ အေနျဖင့္ မည္သို႔
ခ်ဥ္းကပ္ကိုင္တြယ္ခဲ့သည္ကို
ေဇာက္ခ် စစ္ေဆးေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ေတြ႕ရွိထားသည့္ သဲလြန္စမ်ားက ရထားတိမ္းေမွာက္သြားမႈတြင္ လူသားမ်ား၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ အမွားမ်ား ပါ
ေတြ႕ရွိထားသည့္ သဲလြန္စမ်ားက ရထားတိမ္းေမွာက္သြားမႈတြင္ လူသားမ်ား၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ အမွားမ်ား ပါ
ဝင္ေနသည္ဟု ယူဆေစရန္ ညႊန္ျပလွ်က္ရွိသည္။
လက္ရွိစမ္းသပ္ထားမႈမ်ားအရ အင္ဂ်င္နီယာ ဝီလီေရာ့ခ္ဖယ္လာေရာ၊ ၎၏
လက္ေထာက္(၃)ဦးလံုးပါ တာ
ဝန္ခ်ိန္တြင္ အရက္ေသာက္ထားျခင္း မရွိဟု အတည္ျပဳခ်က္
ရရွိထားေၾကာင္း အမိ်ဳးသား သယ္ယူပို႔ေဆာင္မႈ လံုၿခံဳေရး ဘုတ္အဖြဲ႕မွ
အားလ္ဝီနာက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
သို႔ေသာ္လည္း ေရာ့ခ္ဖယ္လာကို သီးျခား
စစ္ေဆးေနမႈ အခ်က္အလက္မ်ားကို မီဒီယာမ်ားထံ ထုတ္ျပန္ေျပာ
ဆိုရန္မူ ၎က
ျငင္းဆိုထားသည္။
သို႔ေသာ္လည္း အျခား တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေရာ့ခ္ဖယ္လာ အေနျဖင့္ ရထားတိမ္းေမွာက္မႈ မျဖစ္မီတြင္ မိမိအေနျဖင့္ သတိလက္လြတ္ အေျခအေန ရွိခဲ့သည္ကို ဝန္ခံထားေၾကာင္းမူ ေျပာဆိုခဲ့သည္။
သို႔ေသာ္လည္း အျခား တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေရာ့ခ္ဖယ္လာ အေနျဖင့္ ရထားတိမ္းေမွာက္မႈ မျဖစ္မီတြင္ မိမိအေနျဖင့္ သတိလက္လြတ္ အေျခအေန ရွိခဲ့သည္ကို ဝန္ခံထားေၾကာင္းမူ ေျပာဆိုခဲ့သည္။
ရထားသည္
လမ္းေၾကာင္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္သည့္ ေနရာတြင္ တစ္နာရီ
မိုင္(၃၀)မွ်ႏႈန္းျဖင့္ ခုတ္ေမာင္းသင့္
ေသာ္လည္း တစ္နာရီ (၈၂)မုိင္ႏႈန္းထိ
ေမာင္းႏွင္ေနခဲ့ေၾကာင္း စစ္ေဆးမႈ ရလဒ္မ်ားက ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
အဆိုပါေနရာအတြက္
အျမင့္ဆံုးႏႈန္း သတ္မွတ္ခ်က္မွာ တစ္နာရီ မိုင္(၇၀)သာျဖစ္ေၾကာင္းလည္း
သိရွိရ
သည္။
Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment