Pages

Pages - Menu

Sunday, November 24, 2013

အဆန္းထြင္မိသည့္ ေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုကို Pepsi ျပန္ေတာင္းပန္ရ

Photo: အဆန္းထြင္မိသည့္ ေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုကို Pepsi ျပန္ေတာင္းပန္ရ
Friday, November 22, 2013

အဂၤါေန႔ ညပိုင္းက Pepsiသည္ ေရာ္နယ္လ္ဒုိကို ရည္စူးသည့္ ပံုစံျဖင့္ ေပၚတူဂီ လက္ေရြးစင္အသင္း ဂ်ာစီကို ဝတ္ဆင္ထားသည့္ ေက်ာနံပါတ္(၇) အရုပ္ကေလးကို စုန္းအတတ္ျဖင့္ ျပဳစားတုိက္ခိုက္ထားသည့္ ပံုစံမ်ိဳး ေၾကာ္ျငာမ်ား ထုတ္လႊင့္ခဲ့သည္။

အဆန္းထြင္မိသည့္ ေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုကို Pepsi ျပန္ေတာင္းပန္ရကမာၻေက်ာ္ အေဖ်ာ္ရည္ လုပ္ငန္းစုႀကီး Pepsi ကုမၸဏီ၏ ဆြီဒင္ရံုးခြဲသည္ ခရစၥတီယာႏို ေရာ္နယ္လ္ဒုိကို ပုဂၢိဳလ္ေရး ေစာ္ကားသည့္ သေဘာမ်ိဳး အဆန္းထြင္ထားသည့္ ေၾကာ္ျငာမ်ားေၾကာင့္ ျပန္လည္ ေတာင္းပန္ခဲ့ရေၾကာင္း သိရွိရသည္။ အဂၤါေန႔ ညပိုင္းက Pepsiသည္ ေရာ္နယ္လ္ဒုိကို ရည္စူးသည့္ ပံုစံျဖင့္ ေပၚတူဂီ လက္ေရြးစင္အသင္း ဂ်ာစီကို ဝတ္ဆင္ထားသည့္ ေက်ာနံပါတ္(၇) အရုပ္ကေလးကို စုန္းအတတ္ျဖင့္ ျပဳစားတုိက္ခိုက္ထားသည့္ ပံုစံမ်ိဳး ေၾကာ္ျငာမ်ား ထုတ္လႊင့္ခဲ့သည္။ အဆိုပါေၾကာ္ျငာမ်ားသည္ ကမာၻ႕ဖလား ဥေရာပဇုန္ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ရံႈးထြက္ေျခစစ္ပြဲ၌ ဆြီဒင္ႏွင့္ ေပၚတူဂီတို႔ ဒုတိယအေက်ာ့ ကစားမည့္ ပြဲစဥ္မတိုင္မီ ထြက္ေပၚလာျခင္း ျဖစ္သည္။

ပထမအေက်ာ့က ေပၚတူဂီေျမတြင္ ေရာ္နယ္လ္ဒို သြင္းယူသည့္ တစ္လံုးတည္းေသာဂိုးျဖင့္ အိမ္ရွင္တို႔ အႏုိင္ရထားခဲ့သည္။ ယင္းဗီဒီယိုႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေပၚတူဂီ ပရိသတ္ မ်ားစြာတို႔က ေဒါသတႀကီး ေဝဖန္ခဲ့ၿပီး အျခားႏိုင္ငံမ်ားမွ ေရာ္နယ္လ္ဒို ပရိသတ္မ်ားကပါ ဆန္႔က်င္ခဲ့ၾကသည္။ Facebookေပၚတြင္ "Pepsi ဘယ္ေတာ့မွ မေသာက္ေတာ့သူမ်ား"ဆိုသည့္ Groupတစ္ခုကို ထူေထာင္ခဲ့ရာ နာရီပိုင္းအတြင္း ေထာက္ခံသူ (၄၀၀၀၀)ေက်ာ္ ျဖစ္သြားခဲ့သည္။ အဆုိပါ Groupသည္ Pepsi၏ လုပ္ရပ္ကို မႏွစ္ၿမိဳ႕ေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ျပသလာျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။ ၾကာသပေတးေန႔တြင္မူ Pepsiက မိမိတို႔၏ အတတ္ဆန္းမႈအတြက္ ျပန္လည္ ေတာင္းပန္ခဲ့ရသည္။

"ၿပိဳင္ပြဲတစ္ရပ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ယုတ္ညံ့တဲ့ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ခ်ဥ္းကပ္တာမ်ိဳး ဘယ္တုန္းကမွ မရည္ရြယ္ခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ေစာ္ကားသလို သက္ေရာက္သြားသူ အားလံုးကို ျပန္ေတာင္းပန္ခ်င္ပါတယ္"ဟု Pepsiက ေၾကညာခဲ့သည္။ ၎တို႔ အေနျဖင့္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုကို ျပဳစားသည့္ဟန္ ေၾကာ္ျငာမ်ိုး ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း အမွန္တကယ္မူ မျပဳစားႏုိင္ဘဲ ေပၚတူဂီက ဆြီဒင္ေျမတြင္ (၃-၂)ျဖင့္ အႏုိင္ကစားၿပီး ကမာၻ႕ဖလားသို႔ ေရာက္ရွိသြားသည္။ ယင္းပြဲတြင္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုက တစ္ဦးတည္း (၃)ဂိုးသြင္းကာ Hat-Trickပိုင္ရွင္ ျဖစ္လာသည္။ Pepsiသည္ ေပၚတူဂီတြင္ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး၊ အေရာင္းရဆံုး အေဖ်ာ္ရည္ အမွတ္တံဆိပ္အျဖစ္ ရပ္တည္ေနေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။

Planet Myanmar Network

RangonNewsDaily:: November . 24 .2013
အဂၤါေန႔ ညပိုင္းက Pepsiသည္ ေရာ္နယ္လ္ဒုိကို ရည္စူးသည့္ ပံုစံျဖင့္ ေပၚတူဂီ လက္ေရြးစင္အသင္း ဂ်ာစီကို ဝတ္ဆင္ထားသည့္ ေက်ာနံပါတ္(၇) အရုပ္ကေလးကို စုန္းအတတ္ျဖင့္ ျပဳစားတုိက္ခိုက္ထားသည့္ ပံုစံမ်ိဳး ေၾကာ္ျငာမ်ား ထုတ္လႊင့္ခဲ့သည္။ အဆန္းထြင္မိသည့္ ေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုကို Pepsi ျပန္ေတာင္းပန္ရကမာၻေက်ာ္ အေဖ်ာ္ရည္ လုပ္ငန္းစုႀကီး Pepsi ကုမၸဏီ၏ ဆြီဒင္ရံုးခြဲသည္ ခရစၥတီယာႏို ေရာ္နယ္လ္ဒုိကို ပုဂၢိဳလ္ေရး ေစာ္ကားသည့္ သေဘာမ်ိဳး အဆန္းထြင္ထားသည့္ ေၾကာ္ျငာမ်ားေၾကာင့္ ျပန္လည္ ေတာင္းပန္ခဲ့ရေၾကာင္း သိရွိရသည္။ 
 
အဂၤါေန႔ ညပိုင္းက Pepsiသည္ ေရာ္နယ္လ္ဒုိကို ရည္စူးသည့္ ပံုစံျဖင့္ ေပၚတူဂီ လက္ေရြးစင္အသင္း ဂ်ာစီကို ဝတ္ဆင္ထားသည့္ ေက်ာနံပါတ္(၇) အရုပ္ကေလးကို စုန္းအတတ္ျဖင့္ ျပဳစားတုိက္ခိုက္ထားသည့္ ပံုစံမ်ိဳး ေၾကာ္ျငာမ်ား ထုတ္လႊင့္ခဲ့သည္။ အဆိုပါေၾကာ္ျငာမ်ားသည္ ကမာၻ႕ဖလား ဥေရာပဇုန္ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ရံႈးထြက္ေျခစစ္ပြဲ၌ ဆြီဒင္ႏွင့္ ေပၚတူဂီတို႔ ဒုတိယအေက်ာ့ ကစားမည့္ ပြဲစဥ္မတိုင္မီ ထြက္ေပၚလာျခင္း ျဖစ္သည္။

ပထမအေက်ာ့က ေပၚတူဂီေျမတြင္ ေရာ္နယ္လ္ဒို သြင္းယူသည့္ တစ္လံုးတည္းေသာဂိုးျဖင့္ အိမ္ရွင္တို႔ အႏုိင္ရထားခဲ့သည္။ ယင္းဗီဒီယိုႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေပၚတူဂီ ပရိသတ္ မ်ားစြာတို႔က ေဒါသတႀကီး ေဝဖန္ခဲ့ၿပီး အျခားႏိုင္ငံမ်ားမွ ေရာ္နယ္လ္ဒို ပရိသတ္မ်ားကပါ ဆန္႔က်င္ခဲ့ၾကသည္။ 
 
Facebookေပၚတြင္ "Pepsi ဘယ္ေတာ့မွ မေသာက္ေတာ့သူမ်ား"ဆိုသည့္ Groupတစ္ခုကို ထူေထာင္ခဲ့ရာ နာရီပိုင္းအတြင္း ေထာက္ခံသူ (၄၀၀၀၀)ေက်ာ္ ျဖစ္သြားခဲ့သည္။ အဆုိပါ Groupသည္ Pepsi၏ လုပ္ရပ္ကို မႏွစ္ၿမိဳ႕ေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ျပသလာျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။ ၾကာသပေတးေန႔တြင္မူ Pepsiက မိမိတို႔၏ အတတ္ဆန္းမႈအတြက္ ျပန္လည္ ေတာင္းပန္ခဲ့ရသည္။

"ၿပိဳင္ပြဲတစ္ရပ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ယုတ္ညံ့တဲ့ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ခ်ဥ္းကပ္တာမ်ိဳး ဘယ္တုန္းကမွ မရည္ရြယ္ခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ေစာ္ကားသလို သက္ေရာက္သြားသူ အားလံုးကို ျပန္ေတာင္းပန္ခ်င္ပါတယ္"ဟု Pepsiက ေၾကညာခဲ့သည္။ 
 
၎တို႔ အေနျဖင့္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုကို ျပဳစားသည့္ဟန္ ေၾကာ္ျငာမ်ိုး ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း အမွန္တကယ္မူ မျပဳစားႏုိင္ဘဲ ေပၚတူဂီက ဆြီဒင္ေျမတြင္ (၃-၂)ျဖင့္ အႏုိင္ကစားၿပီး ကမာၻ႕ဖလားသို႔ ေရာက္ရွိသြားသည္။ 
 
ယင္းပြဲတြင္ ေရာ္နယ္လ္ဒိုက တစ္ဦးတည္း (၃)ဂိုးသြင္းကာ Hat-Trickပိုင္ရွင္ ျဖစ္လာသည္။ Pepsiသည္ ေပၚတူဂီတြင္ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး၊ အေရာင္းရဆံုး အေဖ်ာ္ရည္ အမွတ္တံဆိပ္အျဖစ္ ရပ္တည္ေနေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။

Planet Myanmar Network , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

No comments:

Post a Comment