RangonNewsDaily:: November . 28 .2013
အခ်က္အျပဳတ္ႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈသင္တန္း ဖြင့္လွစ္ေနၿပီး စားေသာက္ဆိုင္ ဖြင့္လွစ္ ေရာင္းခ်လ်က္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ မရမ္းကုန္းၿမဳိ႕နယ္အတြင္းရွိ မလိခလမ္းတြင္ ဖြင့္လွစ္ထားသည့္ Golden Table စားေသာက္ဆိုင္ သင္တန္းႀကီးၾကပ္သူ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံသားႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္ လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာ ျဖစ္သူတို႔က ႏိုဝင္ဘာလ ၂၆ ရက္ေန႔က ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အသင္းသို႔ လာေရာက္ ေတာင္းပန္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါအသင္း၏ ယင္းေန႔ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
ဧည့္လမ္းညႊန္ အမ်ဳိးသားတစ္ဦးႏွင့္ အမ်ဳိးသမီး တစ္ဦးတို႔အေပၚ အဆိုပါ စားေသာက္ဆိုင္မွ ျပင္သစ္လူမ်ဳိး ႏိုင္ငံျခားသားက ႏိုဝင္ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႔က ဣေႁႏၵမဲ့ေအာင္ ေအာ္ဟစ္ ေငါက္ငမ္း ႐ိုင္းပ်စြာ ဆက္ဆံခဲ့မူအတြက္ အဆိုပါ ႏိုင္ငံျခားသားႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္ကို အေရးယူ ေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ ကာယကံရွင္ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားက တိုင္ၾကားခဲ့မႈအေပၚ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အသင္းက ေျဖရွင္း ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္က ဆိုသည္။
ယင္းသို႔ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးရာတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အားလုံးကို ရည္ညႊန္း ေစာ္ကားသည့္ မည္သည့္ အသုံးအႏႈန္းကိုမွ် လက္မခံေၾကာင္း၊ စားေသာက္ဆိုင္တြင္းသို႔ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား လုပ္ငန္း သေဘာသဘာဝအရ ဝင္ေရာက္ျခင္းကို မည္သည့္ အေၾကာင္းႏွင့္မွ် တားဆီး ပိတ္ပင္ျခင္း မျပဳရန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံသား အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ သိကၡာႏွင့္ အခြင့္အေရးကို ေလးစားရန္၊ ေနာက္ေနာင္ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားကို အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕စြာ ဆက္ဆံရန္၊ ခရီးသြားလုပ္ငန္း Industry အတြင္းမွ ွ Stakeholders မ်ားအခ်င္းခ်င္း ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ေလးစားမႈျဖင့္ ႐ိုင္းပင္းပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္သြားၾကရန္ အသင္းအတြင္းေရးမွဴး ဦးကိုကိုလတ္၊ အသင္းဗဟိုအလုပ္ အမႈေဆာင္ ျပင္သစ္ဘာသာစကား ဧည့္လမ္းညႊန္ ေဒၚႏွင္းခင္ႏွင့္ အသင္းျပန္ၾကားေရး ေကာ္မတီ တာဝန္ခံ ဦးထြန္းျမတ္တို႔က ထည့္သြင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျပင္သစ္ႏိုင္ငံသားက မိမိ၏ မွားယြင္းမႈ၊ အဆင္မေျပမႈ ျဖစ္စဥ္တို႔ အတြက္ ေတာင္းပန္ပါေၾကာင္းႏွင့္ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားကို မိမိတို႔ စားေသာက္ဆိုင္သို႔ ေႏြးေထြးစြာ ႀကဳိဆိုပါေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ ေဖာ္ျပသည့္ စာကိုလည္း အသင္းသို႔ တရားဝင္ ေပးပို႔သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္လည္ ေျပာၾကားသည္။
ဆိုင္သို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားႏွင့္ ဧည့္လမ္းညြန္မ်ား လာေရာက္ စားေသာက္သည္မွာ ယခင္ကတည္းက ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုကိစၥအေပၚ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညြန္မ်ား အသင္းက ေတြ႕ဆုံညႇိႏိႈင္းမႈ ျပဳလုပ္ရန္ ေတာင္းဆို ထားေသာေၾကာင့္ ေတြ႕ဆုံ ေျဖရွင္းသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရႊစားပြဲ စားေသာက္ဆိုင္ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ႏိုဝင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ျမန္မာႏိုင္ငံသား ဧည့္လမ္းညႊန္ေတြအေပၚ ႏွိမ့္ခ်ဆက္ဆံတာ၊ ႐ိုင္း႐ိုင္းစိုင္းစိုင္း ဆက္ဆံတာ မလုပ္ခဲ့ပါဘူး။ နားလည္မႈ လြဲသြားတာပါ” ဟု ၎ကဆိုသည္။
လြန္ခဲ့ေသာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ခန္႔က ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ေတာ္ဝင္လမ္းရွိ နာမည္ႀကီး ဟိုတယ္တစ္ခုက ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားကို ဟိုတယ္ ဧည့္ႀကဳိခန္း အတြင္း ေပးမဝင္သျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အသင္းက ေျဖရွင္းေပးခဲ့ဖူးသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
အခ်က္အျပဳတ္ႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈသင္တန္း ဖြင့္လွစ္ေနၿပီး စားေသာက္ဆိုင္ ဖြင့္လွစ္ ေရာင္းခ်လ်က္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ မရမ္းကုန္းၿမဳိ႕နယ္အတြင္းရွိ မလိခလမ္းတြင္ ဖြင့္လွစ္ထားသည့္ Golden Table စားေသာက္ဆိုင္ သင္တန္းႀကီးၾကပ္သူ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံသားႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္ လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာ ျဖစ္သူတို႔က ႏိုဝင္ဘာလ ၂၆ ရက္ေန႔က ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အသင္းသို႔ လာေရာက္ ေတာင္းပန္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါအသင္း၏ ယင္းေန႔ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
ဧည့္လမ္းညႊန္ အမ်ဳိးသားတစ္ဦးႏွင့္ အမ်ဳိးသမီး တစ္ဦးတို႔အေပၚ အဆိုပါ စားေသာက္ဆိုင္မွ ျပင္သစ္လူမ်ဳိး ႏိုင္ငံျခားသားက ႏိုဝင္ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႔က ဣေႁႏၵမဲ့ေအာင္ ေအာ္ဟစ္ ေငါက္ငမ္း ႐ိုင္းပ်စြာ ဆက္ဆံခဲ့မူအတြက္ အဆိုပါ ႏိုင္ငံျခားသားႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္ကို အေရးယူ ေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ ကာယကံရွင္ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားက တိုင္ၾကားခဲ့မႈအေပၚ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အသင္းက ေျဖရွင္း ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္က ဆိုသည္။
ယင္းသို႔ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးရာတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အားလုံးကို ရည္ညႊန္း ေစာ္ကားသည့္ မည္သည့္ အသုံးအႏႈန္းကိုမွ် လက္မခံေၾကာင္း၊ စားေသာက္ဆိုင္တြင္းသို႔ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား လုပ္ငန္း သေဘာသဘာဝအရ ဝင္ေရာက္ျခင္းကို မည္သည့္ အေၾကာင္းႏွင့္မွ် တားဆီး ပိတ္ပင္ျခင္း မျပဳရန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံသား အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ သိကၡာႏွင့္ အခြင့္အေရးကို ေလးစားရန္၊ ေနာက္ေနာင္ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားကို အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕စြာ ဆက္ဆံရန္၊ ခရီးသြားလုပ္ငန္း Industry အတြင္းမွ ွ Stakeholders မ်ားအခ်င္းခ်င္း ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ေလးစားမႈျဖင့္ ႐ိုင္းပင္းပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္သြားၾကရန္ အသင္းအတြင္းေရးမွဴး ဦးကိုကိုလတ္၊ အသင္းဗဟိုအလုပ္ အမႈေဆာင္ ျပင္သစ္ဘာသာစကား ဧည့္လမ္းညႊန္ ေဒၚႏွင္းခင္ႏွင့္ အသင္းျပန္ၾကားေရး ေကာ္မတီ တာဝန္ခံ ဦးထြန္းျမတ္တို႔က ထည့္သြင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျပင္သစ္ႏိုင္ငံသားက မိမိ၏ မွားယြင္းမႈ၊ အဆင္မေျပမႈ ျဖစ္စဥ္တို႔ အတြက္ ေတာင္းပန္ပါေၾကာင္းႏွင့္ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားကို မိမိတို႔ စားေသာက္ဆိုင္သို႔ ေႏြးေထြးစြာ ႀကဳိဆိုပါေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ ေဖာ္ျပသည့္ စာကိုလည္း အသင္းသို႔ တရားဝင္ ေပးပို႔သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္လည္ ေျပာၾကားသည္။
ဆိုင္သို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားႏွင့္ ဧည့္လမ္းညြန္မ်ား လာေရာက္ စားေသာက္သည္မွာ ယခင္ကတည္းက ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုကိစၥအေပၚ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညြန္မ်ား အသင္းက ေတြ႕ဆုံညႇိႏိႈင္းမႈ ျပဳလုပ္ရန္ ေတာင္းဆို ထားေသာေၾကာင့္ ေတြ႕ဆုံ ေျဖရွင္းသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရႊစားပြဲ စားေသာက္ဆိုင္ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ႏိုဝင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ျမန္မာႏိုင္ငံသား ဧည့္လမ္းညႊန္ေတြအေပၚ ႏွိမ့္ခ်ဆက္ဆံတာ၊ ႐ိုင္း႐ိုင္းစိုင္းစိုင္း ဆက္ဆံတာ မလုပ္ခဲ့ပါဘူး။ နားလည္မႈ လြဲသြားတာပါ” ဟု ၎ကဆိုသည္။
လြန္ခဲ့ေသာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ခန္႔က ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ေတာ္ဝင္လမ္းရွိ နာမည္ႀကီး ဟိုတယ္တစ္ခုက ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားကို ဟိုတယ္ ဧည့္ႀကဳိခန္း အတြင္း ေပးမဝင္သျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား အသင္းက ေျဖရွင္းေပးခဲ့ဖူးသည္။
The Voice , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment