ျမစ္ႀကီးနားေလဆိပ္အား ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလ အတြင္းက ေတြ႔ရစဥ္ |
RangonNewsDaily:: November . 18 .2013
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ၀င္ထြက္အသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လဲႊေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္း၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ စုစုေပါင္း ၆၉ ခုရွိၿပီး ယင္းေလဆိပ္မ်ားတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ လာေရာက္သည့္ ႏိုင္ငံတကာမွ ခရီးသြားမ်ားအတြက္ အဓိက ၀င္ေပါက္ျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္၊ ဒုတိယေျမာက္ အဓိက ၀င္ေပါက္ျဖစ္သည့္ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တို႔ အပါအ၀င္ လက္ရွိခရီးသည္မ်ား ၀င္ထြက္အသံုးျပဳေနသည့္ ေလဆိပ္မွာ ၃၂ ခုခန္႔သာ ရွိသည္ဟု သိရသည္။
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကုိင္ခြင့္ ျပဳသြားမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားမွာ လက္ရွိခရီးသည္မ်ား ၀င္ထြက္အသံုးျပဳေနသည့္ ေလဆိပ္ ၃၂ ခုျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
"ႏိုင္ငံတကာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရာမွာ ပုဂၢလိက အခန္းက႑ ပါ၀င္ေအာင္ ဖိတ္ေခၚတည္ေဆာက္ သြားသလိုမ်ဳိးပဲ လက္ရွိျပည္တြင္းမွာ အသံုးျပဳေနတဲ့ ေလဆိပ္ေတြကိုလည္း ပုဂၢလိကကို လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ၀င္ထြက္အသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လဲႊေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ျပဳေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္း၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ စုစုေပါင္း ၆၉ ခုရွိၿပီး ယင္းေလဆိပ္မ်ားတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ လာေရာက္သည့္ ႏိုင္ငံတကာမွ ခရီးသြားမ်ားအတြက္ အဓိက ၀င္ေပါက္ျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္၊ ဒုတိယေျမာက္ အဓိက ၀င္ေပါက္ျဖစ္သည့္ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တို႔ အပါအ၀င္ လက္ရွိခရီးသည္မ်ား ၀င္ထြက္အသံုးျပဳေနသည့္ ေလဆိပ္မွာ ၃၂ ခုခန္႔သာ ရွိသည္ဟု သိရသည္။
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကုိင္ခြင့္ ျပဳသြားမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားမွာ လက္ရွိခရီးသည္မ်ား ၀င္ထြက္အသံုးျပဳေနသည့္ ေလဆိပ္ ၃၂ ခုျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
"ႏိုင္ငံတကာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရာမွာ ပုဂၢလိက အခန္းက႑ ပါ၀င္ေအာင္ ဖိတ္ေခၚတည္ေဆာက္ သြားသလိုမ်ဳိးပဲ လက္ရွိျပည္တြင္းမွာ အသံုးျပဳေနတဲ့ ေလဆိပ္ေတြကိုလည္း ပုဂၢလိကကို လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္။
အဓိကကေတာ့ Service ပိုင္းမွာ ပိုေကာင္းလာၿပီး
ေစ်းကြက္လိုအပ္ခ်က္ကို အဆင့္မီမီ ျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္တဲ့ ပုဂၢလိက
လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို ဖိတ္ေခၚသြားမွာပါ။ မၾကာခင္ ႏိုင္ငံပိုင္ သတင္းစာကေန
ေၾကညာၿပီး ဖိတ္ေခၚသြားမွာပါ" ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန
ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ေျပာၾကားသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ လက္ရွိအသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃၂ ခုအနက္ ဟဲဟိုးေလဆိပ္မွာ ျပည္တြင္းျပည္ပ ခရီးသည္ ၀င္ထြက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး ဒုတိယ ပုဂံေညာင္ဦး ေလဆိပ္ႏွင့္ တတိယမွာ တာခ်ီလိတ္ ေလဆိပ္တို႔ျဖစ္သည္။
ျပည္တြင္းျပည္ပ ခရီးသည္ ၀င္ထြက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္သည့္ ဟဲဟိုးေလဆိပ္သည္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ခရီးသည္ သံုးသိန္းခုနစ္ေသာင္းေက်ာ္ ၀င္ထြက္မႈ ရွိခဲ့သည္။ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ျခင္း၊ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္တြင္းျပည္ပ ခရီးသည္ ၀င္ေရာက္မႈေပၚ မူတည္၍ ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္လုပ္ကိုင္လ်က္ ရွိသည္။
လာမည့္ ၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ေညာင္ဦး၊ ၿမိတ္၊ တာခ်ီလိတ္ႏွင့္ ျမစ္ႀကီးနား ေလဆိပ္မ်ား၏ ခရီးသည္ အေဆာက္အအံုမ်ားကို တိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
Eleven Media , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ လက္ရွိအသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃၂ ခုအနက္ ဟဲဟိုးေလဆိပ္မွာ ျပည္တြင္းျပည္ပ ခရီးသည္ ၀င္ထြက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး ဒုတိယ ပုဂံေညာင္ဦး ေလဆိပ္ႏွင့္ တတိယမွာ တာခ်ီလိတ္ ေလဆိပ္တို႔ျဖစ္သည္။
ျပည္တြင္းျပည္ပ ခရီးသည္ ၀င္ထြက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္သည့္ ဟဲဟိုးေလဆိပ္သည္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ခရီးသည္ သံုးသိန္းခုနစ္ေသာင္းေက်ာ္ ၀င္ထြက္မႈ ရွိခဲ့သည္။ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ျခင္း၊ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္တြင္းျပည္ပ ခရီးသည္ ၀င္ေရာက္မႈေပၚ မူတည္၍ ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္လုပ္ကိုင္လ်က္ ရွိသည္။
လာမည့္ ၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ေညာင္ဦး၊ ၿမိတ္၊ တာခ်ီလိတ္ႏွင့္ ျမစ္ႀကီးနား ေလဆိပ္မ်ား၏ ခရီးသည္ အေဆာက္အအံုမ်ားကို တိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
Eleven Media , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily
No comments:
Post a Comment