Pages

Pages - Menu

Saturday, November 9, 2013

ျပည္ပကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ယွဥ္ႏိုင္ရန္ ျမန္မာ Animation ေလးဖြဲ႕ ပူးေပါင္း၍ ကုမၸဏီေထာင္

Photo: ျပည္ပကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ယွဥ္ႏိုင္ရန္ ျမန္မာ Animation ေလးဖြဲ႕ ပူးေပါင္း၍ ကုမၸဏီေထာင္
Saturday, November 09, 2013 

ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားမွ Animation ကုမၸဏီမ်ား ျပည္တြင္း ဝင္ေရာက္လာသျဖင့္ လုပ္ငန္း ယွဥ္ၿပဳိင္ႏိုင္ရန္ ျမန္မာ Animation လုပ္ငန္းေလးဖြဲ႕ ပူးေပါင္း၍ Epic Media ကို တည္ေထာင္လိုက္ေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီ၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ဦးေမာင္ေမာင္ဆန္းက ေျပာၾကားသည္။

၂၀၁၅ ခုႏွစ္တြင္ အာဆီယံစီးပြားေရး အသိုက္အဝန္း စတင္ေဆာင္႐ြက္ျခင္းေၾကာင့္ ျပည္ပ Animation ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ယွဥ္ၿပဳိင္ရာတြင္ လုပ္ငန္း တစ္ခုတည္း ရပ္တည္ပါက ယွဥ္ၿပဳိင္ႏိုင္ရန္ ခက္ခဲေသာေၾကာင့္ ပူးေပါင္းရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း Animation Creative Director ျဖစ္သူ ဦးေဇာ္ဘိုဘိုဟိန္းက ေျပာဆိုသည္။

ျပည္တြင္းမွ ဖန္တီးေသာ Animation မ်ားႏွင့္ ႏိုင္ငံတကာ Animation မ်ားအၾကား အရည္အေသြး ကြာျခားမႈ သိပ္မမ်ားေသာ္လည္း အသုံးျပဳေသာ စက္မ်ားႏွင့္ ေငြေၾကးအင္အား ကြာျခားေသာေၾကာင့္ မယွဥ္ၿပဳိင္ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
“ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ Animation ဖန္တီးရင္ တီးလုံးလည္း ကြၽန္ေတာ္ပဲ။ တစ္ခုလုံး ကြၽန္ေတာ္ပဲ ျဖစ္ေနတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။

ျပည္တြင္း ကာတြန္းမ်ားမွာ အ႐ုပ္လႈပ္ရွားမႈႏွင့္ ေနာက္ခံအသံ အသုံးျပဳမႈမ်ားတြင္ ျပည္ပႏွင့္ အလြန္ကြာျခားေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက ဆိုသည္။

Epic Media က Animation မ်ား ဖန္တီးရာတြင္ အရည္အေသြးကို အဓိကထားမည္ ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္းအႀကီးစားမ်ား ဖန္တီးရာတြင္ ရင္ဆိုင္ရေသာ အခ်ိန္ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Visual Effect ပညာရွင္ ဦးလင္းထက္ေမာ္က ေျပာၾကားသည္။

Epic media ကို ႐ိုးရာေလး၊ omni၊ Star hazer ႏွင့္ Gambi Animation လုပ္ငန္းေလးခု ပူးေပါင္း တည္ေထာင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

စက္တင္ဘာလ အတြင္းကလည္း ဂ်ပန္ Animation ကုမၸဏီတစ္ခုႏွင့္ ျပည္တြင္းရွိ KaungHtet Group of Company တို႔ ပူးေပါင္း၍ ADK KH Myanmar Co., Ltd. ကို တည္ေထာင္ရန္ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့သည္။

The Voice Weekly

RangonNewsDaily:: November . 9 .2013
ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားမွ Animation ကုမၸဏီမ်ား ျပည္တြင္း ဝင္ေရာက္လာသျဖင့္ လုပ္ငန္း ယွဥ္ၿပဳိင္ႏိုင္ရန္ ျမန္မာ Animation လုပ္ငန္းေလးဖြဲ႕ ပူးေပါင္း၍ Epic Media ကို တည္ေထာင္လိုက္ေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီ၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ဦးေမာင္ေမာင္ဆန္းက ေျပာၾကားသည္။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္တြင္ အာဆီယံစီးပြားေရး အသိုက္အဝန္း စတင္ေဆာင္႐ြက္ျခင္းေၾကာင့္ ျပည္ပ Animation ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ယွဥ္ၿပဳိင္ရာတြင္ လုပ္ငန္း တစ္ခုတည္း ရပ္တည္ပါက ယွဥ္ၿပဳိင္ႏိုင္ရန္ ခက္ခဲေသာေၾကာင့္ ပူးေပါင္းရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း Animation Creative Director ျဖစ္သူ ဦးေဇာ္ဘိုဘိုဟိန္းက ေျပာဆိုသည္။

ျပည္တြင္းမွ ဖန္တီးေသာ Animation မ်ားႏွင့္ ႏိုင္ငံတကာ Animation မ်ားအၾကား အရည္အေသြး ကြာျခားမႈ သိပ္မမ်ားေသာ္လည္း အသုံးျပဳေသာ စက္မ်ားႏွင့္ ေငြေၾကးအင္အား ကြာျခားေသာေၾကာင့္ မယွဥ္ၿပဳိင္ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
“ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ Animation ဖန္တီးရင္ တီးလုံးလည္း ကြၽန္ေတာ္ပဲ။ တစ္ခုလုံး ကြၽန္ေတာ္ပဲ ျဖစ္ေနတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။

ျပည္တြင္း ကာတြန္းမ်ားမွာ အ႐ုပ္လႈပ္ရွားမႈႏွင့္ ေနာက္ခံအသံ အသုံးျပဳမႈမ်ားတြင္ ျပည္ပႏွင့္ အလြန္ကြာျခားေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက ဆိုသည္။

Epic Media က Animation မ်ား ဖန္တီးရာတြင္ အရည္အေသြးကို အဓိကထားမည္ ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္းအႀကီးစားမ်ား ဖန္တီးရာတြင္ ရင္ဆိုင္ရေသာ အခ်ိန္ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Visual Effect ပညာရွင္ ဦးလင္းထက္ေမာ္က ေျပာၾကားသည္။

Epic media ကို ႐ိုးရာေလး၊ omni၊ Star hazer ႏွင့္ Gambi Animation လုပ္ငန္းေလးခု ပူးေပါင္း တည္ေထာင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

စက္တင္ဘာလ အတြင္းကလည္း ဂ်ပန္ Animation ကုမၸဏီတစ္ခုႏွင့္ ျပည္တြင္းရွိ KaungHtet Group of Company တို႔ ပူးေပါင္း၍ ADK KH Myanmar Co., Ltd. ကို တည္ေထာင္ရန္ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့သည္။

The Voice Weekly , kolatt(PBDN)
RangonNewsDaily

No comments:

Post a Comment