RangonNewsDaily:: September 30, 2013
1876 Call Center မွ လက္ရွိဝန္ေဆာင္မႈေပးလ်က္ရွိေသာ Hot Line နံပါတ္ဝန္ေဆာင္မႈအခ်ဳိ႕ ထပ္တိုးလိုက္ေၾကာင္း အဆိုပါ Call Center ၏ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ 1877 Hot Line ဝန္ေဆာင္မႈ ထပ္တိုးလိုက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး လူမႈေရး၊ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို အဆိုပါ Hot Line သို႔ ဆက္သြယ္ႏိုင္မည္ဟုဆိုသည္။ “1877 Hot Line နံပါတ္မွာ အိမ္ၿခံေျမအေထြေထြလုပ္ငန္း ဝန္ေဆာင္မႈေတြ၊ အသက္အာမခံနဲ႔ အာမခံလုပ္ငန္းဆိုင္ရာ အႀကံေပးေဆြးေႏြးမႈေတြပါရွိမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု အထက္ပါ တာဝန္ရွိသူက ဆိုသည္။ 1876 Call Center မွ သတ္မွတ္နံပါတ္မ်ားအလိုက္ ဆက္သြယ္ေရးဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈ၊ က်န္းမာေရးဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈ၊ ဥပေဒေရးရာဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ယခုဝန္ေဆာင္မႈမွာ အိမ္၊ ၿခံ၊ ေျမႏွင့္ အာမခံဆိုင္ရာကို အဓိကထား ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
1877 Hot Line ၏ လိုင္းခြဲနံပါတ္ 1-1 တြင္ အသင့္ေနတိုက္ခန္းမ်ား၊ တိုက္ခန္းအလြတ္မ်ား၊ ကြန္ဒိုမ်ား၊ အသင့္ေနလံုးခ်င္းအိမ္ရာမ်ား၊ ေျမကြက္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေရာင္းလို ဝယ္လိုသည္မ်ားကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ေရာင္းခ်ရန္ ဆက္သြယ္ထားသူမ်ားအတြက္ စာတိုပို႔စနစ္ေၾကာ္ျငာကို အသံုးျပဳ၍ Marketing ျပဳလုပ္ျခင္း၊ Call Center Facebook ႏွင့္ Website မ်ားကို အသံုးျပဳ၍ ေရာင္းခ်ႏိုင္ရန္ျပဳလုပ္ေပးျခင္းတို႔ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည္ဟု သိရသည္။ 1877 Hot Line ၏ လိုင္းခြဲနံပါတ္1-2 တြင္ အသက္အာမခံႏွင့္ အာမခံလုပ္ငန္းဆိုင္ရာ အႀကံေပးေဆြးေႏြးမႈမ်ားကို ေခၚဆိုေမးျမန္းႏိုင္မည္ဟု ဆိုသည္။
ယခုလတတိယပတ္မွ စတင္ကာ တိုးခ်ဲ႕လိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 1877 Hot Line သို႔ေခၚဆိုပါက ေခၚဆိုခ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၀ က်ပ္ က်သင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက သတ္မွတ္ထားေသာ ဖုန္းေခၚဆိုခမွာ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၅၀ က်ပ္ျဖစ္၍ Call Center သို႔ ေခၚဆိုမႈမွာ တစ္မိနစ္လွ်င္ စုစုေပါင္း ၈၀ က်ပ္ က်သင့္မည္ ျဖစ္သည္။
1876 Call Center မွ လက္ရွိဝန္ေဆာင္မႈေပးလ်က္ရွိေသာ Hot Line နံပါတ္ဝန္ေဆာင္မႈအခ်ဳိ႕ ထပ္တိုးလိုက္ေၾကာင္း အဆိုပါ Call Center ၏ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ 1877 Hot Line ဝန္ေဆာင္မႈ ထပ္တိုးလိုက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး လူမႈေရး၊ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို အဆိုပါ Hot Line သို႔ ဆက္သြယ္ႏိုင္မည္ဟုဆိုသည္။ “1877 Hot Line နံပါတ္မွာ အိမ္ၿခံေျမအေထြေထြလုပ္ငန္း ဝန္ေဆာင္မႈေတြ၊ အသက္အာမခံနဲ႔ အာမခံလုပ္ငန္းဆိုင္ရာ အႀကံေပးေဆြးေႏြးမႈေတြပါရွိမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု အထက္ပါ တာဝန္ရွိသူက ဆိုသည္။ 1876 Call Center မွ သတ္မွတ္နံပါတ္မ်ားအလိုက္ ဆက္သြယ္ေရးဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈ၊ က်န္းမာေရးဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈ၊ ဥပေဒေရးရာဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ယခုဝန္ေဆာင္မႈမွာ အိမ္၊ ၿခံ၊ ေျမႏွင့္ အာမခံဆိုင္ရာကို အဓိကထား ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
1877 Hot Line ၏ လိုင္းခြဲနံပါတ္ 1-1 တြင္ အသင့္ေနတိုက္ခန္းမ်ား၊ တိုက္ခန္းအလြတ္မ်ား၊ ကြန္ဒိုမ်ား၊ အသင့္ေနလံုးခ်င္းအိမ္ရာမ်ား၊ ေျမကြက္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေရာင္းလို ဝယ္လိုသည္မ်ားကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ေရာင္းခ်ရန္ ဆက္သြယ္ထားသူမ်ားအတြက္ စာတိုပို႔စနစ္ေၾကာ္ျငာကို အသံုးျပဳ၍ Marketing ျပဳလုပ္ျခင္း၊ Call Center Facebook ႏွင့္ Website မ်ားကို အသံုးျပဳ၍ ေရာင္းခ်ႏိုင္ရန္ျပဳလုပ္ေပးျခင္းတို႔ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည္ဟု သိရသည္။ 1877 Hot Line ၏ လိုင္းခြဲနံပါတ္1-2 တြင္ အသက္အာမခံႏွင့္ အာမခံလုပ္ငန္းဆိုင္ရာ အႀကံေပးေဆြးေႏြးမႈမ်ားကို ေခၚဆိုေမးျမန္းႏိုင္မည္ဟု ဆိုသည္။
ယခုလတတိယပတ္မွ စတင္ကာ တိုးခ်ဲ႕လိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 1877 Hot Line သို႔ေခၚဆိုပါက ေခၚဆိုခ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၀ က်ပ္ က်သင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက သတ္မွတ္ထားေသာ ဖုန္းေခၚဆိုခမွာ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၅၀ က်ပ္ျဖစ္၍ Call Center သို႔ ေခၚဆိုမႈမွာ တစ္မိနစ္လွ်င္ စုစုေပါင္း ၈၀ က်ပ္ က်သင့္မည္ ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ Call Center အေနျဖင့္ 1876,
1875 စသည့္ Hot Line မ်ားကိုလည္း ေခၚဆိုကာ ေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း
သိရသည္။ ခရီးသြားလုပ္ငန္းဆိုင္ရာ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား၊ အိမ္တိုင္ရာေရာက္
ကားလက္မွတ္ ပို႔ေဆာင္ေပးသည့္စနစ္၊ ေဗဒင္ဆိုင္ရာဝန္ေဆာင္မႈမ်ား
အစရွိသည္တို႔ကို သတ္မွတ္လိုင္းခြဲနံပါတ္မ်ားအတိုင္း
ေခၚဆိုေမးျမန္းႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
ထြန္းထြန္း
Popular Journal , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)
ထြန္းထြန္း
Popular Journal , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)
No comments:
Post a Comment