(ရန္ကုန္ရႇိ ရထားလမ္းပုိင္းတစ္ေနရာအား ျပင္ဆင္ေနသည္ကုိ ေတြ႕ရစဥ္)
RangonNewsDaily:: September 28, 2013
ဂ်ပန္၏ အကူအညီျဖင့္ ရန္ကုန္-ပဲခူး လမ္းပုိင္းအျပင္ မႏၲေလး-ရန္ကုန္
ရထားလမ္းပုိင္းကုိပါ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း
ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္
ႏႇစ္ကုန္ပုိင္းမႇစ၍ ျမန္မာႏုိင္ငံရႇိ မီးရထားလမ္းပုိင္းမ်ားႏႇင့္
မီးရထားမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားရန္အတြက္
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏႇင့္ ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနတုိ႔ သေဘာတူညီမႈ
လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ပဲခူး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပိုင္းမႇာ ယင္းသေဘာတူညီခ်က္၏
ပထမဆုံး အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္ေနၿပီး ရန္ကုန္-မႏၲေလး
ရထားလမ္းပုိင္းကုိပါ ဆက္လက္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္းလည္း
သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ''ကြၽန္ေတာ္တုိ႔
ဂ်ပန္နဲ႔ပူးေပါင္းၿပီး အဆင့္ျမႇင့္တင္တာ ပဲခူးလမ္းပုိင္းအျပင္
မႏၲေလး-ရန္ကုန္ လမ္းပုိင္းကုိပါ လုပ္ေဆာင္သြားဖုိ႔ စီစဥ္ေနပါတယ္'' ဟု
ေျပာၾကားသည္။
လက္ရႇိ ရန္ကုန္-ပဲခူးလမ္းပုိင္း ျပဳျပင္ရန္အတြက္
ျပင္ဆင္မႈမ်ားႏႇင့္ ကြင္းဆင္းေလ့လာမႈအပုိင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီးစီးခဲ့ေၾကာင္း၊
ယခုႏႇစ္ မိုးရာသီအကုန္တြင္ လုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင ္းလည္း အထက္ပါ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယင္းအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ စက္ပစၥည္း ၇၀ ေက်ာ္ျဖင့္ အေထာက္အပံ့ ေပးသြားမည္
ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံမႇ လုပ္သားမ်ားအတြက္ ျဖည့္ဆည္းေပးသြားရမည္
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ အဲယားကြန္းမ်ား
တပ္ဆင္ထားသည့္ မီးရထားမ်ားကုိ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားမ်ားအျဖစ္ ေျပးဆြဲရန္
အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ရႇိ
ရထားလမ္းပုိင္းမ်ားကုိလည္း ရာႏႈန္းျပည့္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား
ျပဳလုပ္ေနၿပီျဖစ္သည္။
ေနာင္လာမည့္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ားႏႇင့္
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ အတုိးႏႈန္း သက္သာေသာ
ေခ်းေငြမ်ားကုိလည္း ထုတ္ေပးသြားရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိထားေၾကာင္းလည္း
ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာန၏
အနာဂတ္စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ျပင္
လက္ရႇိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ
အတည္အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media ::, RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)
(ရန္ကုန္ရႇိ ရထားလမ္းပုိင္းတစ္ေနရာအား ျပင္ဆင္ေနသည္ကုိ ေတြ႕ရစဥ္) |
RangonNewsDaily:: September 28, 2013
ဂ်ပန္၏ အကူအညီျဖင့္ ရန္ကုန္-ပဲခူး လမ္းပုိင္းအျပင္ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပုိင္းကုိပါ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ႏႇစ္ကုန္ပုိင္းမႇစ၍ ျမန္မာႏုိင္ငံရႇိ မီးရထားလမ္းပုိင္းမ်ားႏႇင့္ မီးရထားမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားရန္အတြက္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏႇင့္ ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနတုိ႔ သေဘာတူညီမႈ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ပဲခူး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပိုင္းမႇာ ယင္းသေဘာတူညီခ်က္၏ ပထမဆုံး အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္ေနၿပီး ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိပါ ဆက္လက္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ''ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဂ်ပန္နဲ႔ပူးေပါင္းၿပီး အဆင့္ျမႇင့္တင္တာ ပဲခူးလမ္းပုိင္းအျပင္ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ လမ္းပုိင္းကုိပါ လုပ္ေဆာင္သြားဖုိ႔ စီစဥ္ေနပါတယ္'' ဟု ေျပာၾကားသည္။
လက္ရႇိ ရန္ကုန္-ပဲခူးလမ္းပုိင္း ျပဳျပင္ရန္အတြက္ ျပင္ဆင္မႈမ်ားႏႇင့္ ကြင္းဆင္းေလ့လာမႈအပုိင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီးစီးခဲ့ေၾကာင္း၊ ယခုႏႇစ္ မိုးရာသီအကုန္တြင္ လုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင ္းလည္း အထက္ပါ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယင္းအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ စက္ပစၥည္း ၇၀ ေက်ာ္ျဖင့္ အေထာက္အပံ့ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံမႇ လုပ္သားမ်ားအတြက္ ျဖည့္ဆည္းေပးသြားရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ အဲယားကြန္းမ်ား တပ္ဆင္ထားသည့္ မီးရထားမ်ားကုိ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားမ်ားအျဖစ္ ေျပးဆြဲရန္ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ရႇိ ရထားလမ္းပုိင္းမ်ားကုိလည္း ရာႏႈန္းျပည့္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီျဖစ္သည္။
ေနာင္လာမည့္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ားႏႇင့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ အတုိးႏႈန္း သက္သာေသာ ေခ်းေငြမ်ားကုိလည္း ထုတ္ေပးသြားရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိထားေၾကာင္းလည္း ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာန၏ အနာဂတ္စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ျပင္ လက္ရႇိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ အတည္အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဂ်ပန္၏ အကူအညီျဖင့္ ရန္ကုန္-ပဲခူး လမ္းပုိင္းအျပင္ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပုိင္းကုိပါ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ႏႇစ္ကုန္ပုိင္းမႇစ၍ ျမန္မာႏုိင္ငံရႇိ မီးရထားလမ္းပုိင္းမ်ားႏႇင့္ မီးရထားမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားရန္အတြက္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏႇင့္ ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနတုိ႔ သေဘာတူညီမႈ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ပဲခူး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပိုင္းမႇာ ယင္းသေဘာတူညီခ်က္၏ ပထမဆုံး အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္ေနၿပီး ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိပါ ဆက္လက္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ''ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဂ်ပန္နဲ႔ပူးေပါင္းၿပီး အဆင့္ျမႇင့္တင္တာ ပဲခူးလမ္းပုိင္းအျပင္ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ လမ္းပုိင္းကုိပါ လုပ္ေဆာင္သြားဖုိ႔ စီစဥ္ေနပါတယ္'' ဟု ေျပာၾကားသည္။
လက္ရႇိ ရန္ကုန္-ပဲခူးလမ္းပုိင္း ျပဳျပင္ရန္အတြက္ ျပင္ဆင္မႈမ်ားႏႇင့္ ကြင္းဆင္းေလ့လာမႈအပုိင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီးစီးခဲ့ေၾကာင္း၊ ယခုႏႇစ္ မိုးရာသီအကုန္တြင္ လုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင
ယင္းအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ စက္ပစၥည္း ၇၀ ေက်ာ္ျဖင့္ အေထာက္အပံ့ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံမႇ လုပ္သားမ်ားအတြက္ ျဖည့္ဆည္းေပးသြားရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ အဲယားကြန္းမ်ား တပ္ဆင္ထားသည့္ မီးရထားမ်ားကုိ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားမ်ားအျဖစ္ ေျပးဆြဲရန္ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ရႇိ ရထားလမ္းပုိင္းမ်ားကုိလည္း ရာႏႈန္းျပည့္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီျဖစ္သည္။
ေနာင္လာမည့္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ားႏႇင့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ အတုိးႏႈန္း သက္သာေသာ ေခ်းေငြမ်ားကုိလည္း ထုတ္ေပးသြားရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိထားေၾကာင္းလည္း ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာန၏ အနာဂတ္စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ျပင္ လက္ရႇိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ အတည္အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media ::, RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan)
kolatt (Pabedan)
No comments:
Post a Comment