RangonNewsDaily:: Aug 7, 2013
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ရန္ကုန္မႏၱေလးအျမန္လမ္းကုိ စတင္ဖြင့္လစ္သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ မီသားစုလိုက္ေသဆံုး ျခင္း၊လူအစုလိုက္အၿပဳံလိုက္
ထိုသုိ႕ျဖစ္ေနမႈကုိ ကာကြယ္ရန္ အေရးတစ္ႀကီးလုိအပ္ေနပါၿပီ။ အျမန္လမ္းစဖြင့္သည့္ ၂၀၁၂ခုႏွစ္ေမလ( ၂၀ )ရက္မွ ယခုႏွစ္ေမလ
( ၁၆ )ရက္ထိယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၂၄၂မႈေၾကာင့္ေသဆံုးသူ ၁၄၀ဦး၊ဒဏ္ရာရသူ၆၄၂ဦး ရွိလုိ႔ မရဏလမ္းကုိ လုံၿခဳံေအာင္ လုပ္ရန္ေအာက္ပါအခ်က္မ်ား အႀကံျပဳတင္ျပလိုက္ရပါသည္---
၁။ လမ္းသည္ကတၱရာမရွိမႈေၾကာင့္ ဘီးအပႈခ်ိန္ျမင့္တက္ၿပီးကြဲ
၂။ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ား သတ္မွတ္အရွိန္ႏူန္းထက္ပိုမိ
၃။ အျမန္လမ္းေပၚတြင္မေမာင္းနင္
၄။ အျမန္လမ္းေဘးရွိရြာမ်ား သြားလာမႈအဆင္ေျပေစရန္ ေျမသား လမ္းမ်ားေဖါက္လုပ္ေပးရန္လို
၅။ မသြားသင့္ လူယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ယာဥ္တိုက္
၆။ အရက္ေသာက္ထားသည္ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ား အျမန္လမ္းေပၚေမာင္းနင္ျခင္း
၇။ ညဘက္တြင္ပုိမိုအႏၱရာယ္မ်ားသ
၈။ ယာဥ္တိုက္မႈတြင္ ယာဥ္စည္းကမ္း၊လမ္းစည္းကမ္းမ
၉။ ယာဥ္ျပင္ဆင္ႏိုင္ေနရာ၊ဆီျဖည
၁၀။ အေရးေပၚလူနာမ်ားကုသႏိုင္ရန္
၁၁။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ဖုန္လူိင္းမိ
၁၂။ မိုင္-၅၀ လ်င္ ရဲစခန္းတစ္ခုထားေပးရန္လုိအပ
၁၃။ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ား အိပ္ငုိက္မႈသက္သာေစရန္အတြက္
အကူယာဥ္ေမာင္းပါက အကူယာဥ္မာင္းကုိ ေမာင္းေစသင့္သည္။ ယာဥ္ေမာင္းေနစဥ္ အိပ္ငိုက္မႈ ေလ်ာ့နည္းေစရန္ ကြမ္းစားတတ္သူမ်ား ကြမး္စားသင့္ၿပီး ကြမ္းမစားတတ္သူမ်ား ပီေကကုိပါးစပ္တြင္း မပ်က္၀ါးသင့္သည္။
၁၄။ ေမာင္းနင္မည့္ယာဥ္မ်ားသည္ မထြက္ခြာမွီဆီ၊ေရ၊ေလ၊တာယာ ကုိစနစ္တက်စစ္ေဆးရမည္။ ဘီးေလျဖည့္ရာတြင္ အျမန္လမ္းေပၚထိုးသင့္သည္ ေလေပါင္ခ်ိန္ကုိ သာထိုးရမည္။
ယာဥ္ေမာင္းသူ အေနျဖင့္လည္း ထိုးရမည့္ေလပမာဏကုိကိုယ္တို
၁၅။ ယာဥ္ေမာင္းေနစဥ္ ယာဥ္ေပၚလုိက္ပါသူအားလံုးသည္
၁၆။ ယာဥ္ေမာင္းသည္ ဘရိပ္ေကာင္းမေကာင္း စစ္ေဆးေနရန္လိုသလို အေရးေပၚျဖစ္လာက မည္သုိ႔ေျဖရွင္းမည္ကုိလ်င္ျ
၁၇။ မိုးရြာခ်ိန္ အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားတြင္ေရ၀ပ္ၿပီ
၁၈။ ကားတစ္စီးႏွင့္တစ္စီးေက်ာ္တ
၁၉။ ယာဥ္မ်ားသည္ ေက်ာ္တက္ခ်ိန္မွအပ သတ္မွတ္ညာကပ္လမ္းတိုင္းသာေမ
လမ္းေကြ႕ျဖတ္ကူးမည္ဆိုပါက ေနာက္ယာဥ္ေက်ာရွင္းမရွင္းေသ
၂၀။ ယာဥ္ေမာင္းေနစဥ္ ယာဥ္ေမာင္းလုပ္သူသည္ ယာဥ္ေမာင္းနင္ျခင္းအလုပ္ကုိ
Pyi Chit Min Naing
Thithtoolwin , RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan): 7.8.2013
No comments:
Post a Comment