Pages

Pages - Menu

Wednesday, July 10, 2013

ႏိုင္ငံတကာ ကုမၸဏီ မ်ားက စိတ္ဝင္စား ေနေသာ ျမန္မာ့ မီးရထား ဌာန တစ္ႏွစ္ကို ေငြက်ပ္ သိန္း ၉ဝဝဝ ေက်ာ္ အ႐ႈံးေပၚေန

Photo: ႏိုင္ငံတကာ ကုမၸဏီ မ်ားက စိတ္ဝင္စား ေနေသာ ျမန္မာ့ မီးရထား ဌာန တစ္ႏွစ္ကို ေငြက်ပ္ သိန္း ၉ဝဝဝ ေက်ာ္ အ႐ႈံးေပၚေန 

Wednesday, 10 July 2013
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံရန္ႏုိင္ငံတကာက စိတ္၀င္စားေနၿပီး ျမန္မာ့ မီးရထား ဌာန အေနျဖင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေငြက်ပ္သိန္း ၉ဝဝဝ ေက်ာ္ အ႐ႈံးေပၚ ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္တြင္း ခရီးသြား လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံရန္ ေတာင္ကုိရီးယား ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံသူမ်ား အေနျဖင့္ စိတ္၀င္စားလ်က္ ရွိၿပီး လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရပါက လုပ္ကိုင္လုိေၾကာင္း သိရသည္။ ထိုသို႔ ခရီးသြား လုပ္ငန္းကို ႏုိင္ငံတကာက ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ ခ်င္ေသာ အေၾကာင္းရင္း မ်ားထဲတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ႏွစ္စဥ္ တုိးတက္ လာေသာ ႏိုင္ငံတကာ ခရီးသြား အေရအတြက္ေၾကာင့္ အဓိက ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

ေတာင္ကုိရီးယား ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံသူမ်ား အေနျဖင့္ အက်ဳိးအျမတ္ ရရန္ ေသခ်ာေသာ လုပ္ငန္း မ်ားကုိသာ အဓိက ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံရန္ စိတ္၀င္စား ၾကၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ေရွးေဟာင္း အေမြအႏွစ္မ်ား ရွိရာၿမိဳ႕မ်ားသို႔ ႏိုင္ငံတကာ ခရီးသြားမ်ားကို ပို႔ေဆာင္ ေပးျခင္းျဖင့္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္္ေရး လုပ္ငန္းမွ အက်ိဳးအျမတ္ မ်ားစြာ ရရွိႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေတာင္ကုိရီးယား ႏုိင္ငံမွွ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ႏိုင္ငံတကာ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူမ်ား၏ အဓိက အခက္အခဲမွာ ျပည္တြင္း လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထုိသို႔ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ နည္းပညာ အရ ကြာဟခ်က္မ်ား ရွိေသာေၾကာင့္ ႏိုင္ငံတကာ ကုမၸဏီ မ်ားကုိ အခက္ ေတြ႕ေစေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္ေထာင္စု အစုိးရ အေနျဖင့္ ႏုိင္ငံေတာ္ပုိင္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္း ေပးအပ္လ်က္ ရွိၿပီး ႏိုင္ငံ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးကို ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ျပည္တြင္း လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ အတတ္ ပညာရွင္ မ်ားကို ႏုိင္ငံတကာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား၏ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ ေစျခင္းေၾကာင့္ နည္းပညာ ရရွိႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ႀကီး တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ ႏိုင္ငံသည္ ႏုိင္ငံတကာ ခရီးသြားမ်ား ႏွစ္စဥ္ ၄ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔ တးုိတက္ လာေနၿပီး လာမည့္ ခရီးသြားႏွစ္တြင္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေသာ ဦးေရထက္ ျမင့္တက္ လာႏုိင္စရာ ရွိေနေၾကာင္း ခရးီသြား ကုမၸဏီမ်ား ထံမွ စံုစမ္း သိရွိရသည္။

ယငး္သုိ႕ ခရီးသြား ဦးေရ တုိးတက္ လာမႈေၾကာင့့္္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသည္လည္း  ဖြံ႕ၿဖဳိးလာရန္ လုိအပ္ေနၿပီး ေစ်းႏႈန္း ခ်ဳိသာေသာ ခရီးသြား ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းသည္ ခရီးသြားမ်ားကုိ အဓိက ဆြဲေဆာင္ေစမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ခရီးသြား ကုမၸဏီ၏ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ႔ မီးရထား လုပ္ငန္းမွာ တစ္ေန႔လွ်င္ ေငြက်ပ္ ၂၅ သိန္း အ႐ႈံး ေပၚေနေသာေၾကာင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေငြက်ပ္ ၉၁၂၅ သိန္းခန္႔ ရွိၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္၏ ဘတ္ဂ်က္မွ ျပည္သူမ်ား အတြက္္ အနစ္နာခံကာ ျဖည့္ဆည္း ေပးေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

တခ်ဳိ႕ေသာ ျပည္ပ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံတြင္ ဝင္ေရာက္ရင္းႏီွး ျမဳွပ္ႏွံၾကေသာ္လည္း ၎တုိ႕၏ အက်ိဳးအျမတ္ ကုိသာ ၾကည့္ၿပီး ျမန္မာ ျပည္တြင္းရွိ လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားကို နည္းပညာမ်ား ေဝငွျခင္း မရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမ၀တီ

Wednesday, 10 July 2013
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံရန္ႏုိင္ငံတကာက စိတ္၀င္စားေနၿပီး
 ျမန္မာ့ မီးရထား ဌာန အေနျဖင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေငြက်ပ္သိန္း ၉ဝဝဝ ေက်ာ္ အ႐ႈံးေပၚ ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ျပည္တြင္း ခရီးသြား လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံရန္ ေတာင္ကုိရီးယား ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံသူမ်ား အေနျဖင့္ စိတ္
၀င္စားလ်က္ ရွိၿပီး လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရပါက လုပ္ကိုင္လုိေၾကာင္း သိရသည္။ ထိုသို႔ ခရီးသြား လုပ္ငန္းကို ႏုိင္ငံတ
ကာက ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ ခ်င္ေသာ အေၾကာင္းရင္း မ်ားထဲတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ႏွစ္စဥ္ တုိးတက္ လာေသာ ႏိုင္ငံ
တကာ ခရီးသြား အေရအတြက္ေၾကာင့္ အဓိက ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

ေတာင္ကုိရီးယား ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံသူမ်ား အေနျဖင့္ အက်ဳိးအျမတ္ ရရန္ ေသခ်ာေသာ လုပ္ငန္း မ်ားကုိသာ အဓိ
က ရင္းႏွီး ျမဳပ္ႏွံရန္ စိတ္၀င္စား ၾကၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ေရွးေဟာင္း အေမြအႏွစ္မ်ား ရွိရာၿမိဳ႕မ်ားသို႔ ႏိုင္ငံတ
ကာခရီးသြားမ်ားကိုပို႔ေဆာင္ ေပးျခင္းျဖင့္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္္ေရး လုပ္ငန္းမွ အက်ိဳးအျမတ္ မ်ားစြာ ရရွိႏုိင္
မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေတာင္ကုိရီးယား ႏုိင္ငံမွွ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ႏိုင္ငံတကာ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူမ်ား၏ အဓိက အခက္အခဲမွာ ျပည္တြင္း လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း လုပ္
ေဆာင္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထုိသို႔ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ နည္းပညာ အရ ကြာဟခ်က္မ်ား ရွိေသာေၾကာင့္ ႏိုင္ငံတကာ ကုမၸဏီ မ်ားကုိ အခက္ ေတြ႕ေစေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္ေထာင္စု အစုိးရ အေနျဖင့္ ႏုိင္ငံေတာ္ပုိင္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္း ေပးအပ္လ်က္ ရွိၿပီး
 ႏိုင္ငံ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးကို ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ျပည္တြင္း လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ အတတ္ ပညာရွင္ မ်ားကို ႏုိင္ငံတကာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား၏ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ ေစျခင္းေၾကာင့္ နည္းပညာ ရရွိႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ႀကီး တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ ႏိုင္ငံသည္ ႏုိင္ငံတကာ ခရီးသြားမ်ား ႏွစ္စဥ္ ၄ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔ တးုိတက္ လာေနၿပီး လာမည့္ ခရီး
သြားႏွစ္တြင္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေသာ ဦးေရထက္ ျမင့္တက္ လာႏုိင္စရာ ရွိေနေၾကာင္း ခရးီသြား ကုမၸဏီမ်ား ထံမွ စံုစမ္း သိရွိရသည္။

ယငး္သုိ႕ ခရီးသြား ဦးေရ တုိးတက္ လာမႈေၾကာင့့္္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသည္လည္း ဖြံ႕ၿဖဳိးလာရ
န္ လုိအပ္ေနၿပီး ေစ်းႏႈန္း ခ်ဳိသာေသာ ခရီးသြား ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းသည္ခရီးသြားမ်ားကုိ အဓိက ဆြဲေဆာင္
ေစမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ခရီးသြား ကုမၸဏီ၏ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ႔ မီးရထား လုပ္ငန္းမွာ တစ္ေန႔လွ်င္ ေငြက်ပ္ ၂၅ သိန္း အ႐ႈံး ေပၚေနေသာေၾကာင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေငြ
က်ပ္ ၉၁၂၅ သိန္းခန္႔ ရွိၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္၏ ဘတ္ဂ်က္မွ ျပည္သူမ်ား အတြက္္ အနစ္နာခံကာ ျဖည့္ဆည္း
 ေပးေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

တခ်ဳိ႕ေသာ ျပည္ပ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံတြင္ ဝင္ေရာက္ရင္းႏီွး ျမဳွပ္ႏွံၾကေသာ္လည္း ၎တုိ႕၏ အက်ိဳးအျမတ္ကုိသာ ၾကည့္ၿပီး ျမန္မာ ျပည္တြင္းရွိ လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားကို နည္းပညာမ်ား ေဝငွျခင္း မရွိေၾကာင္း
လည္း သိရသည္။

ျမ၀တီ , ရန္ကုန္နယူးေဒးလီးစ္(မီဒီယာ)
ကိုလတ္ (ပန္ဘဲတန္္:) :၁၀.၇.၂၀၁၃

No comments:

Post a Comment