Pages

Pages - Menu

Friday, July 26, 2013

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အေမရိကန္ ပညာရွင္ႏွစ္ဦး လာေရာက္ေလ့လာ


Friday, July 26, 2013

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမ ႀကီးကို အဆင့္ျမႇင့္တင္ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ ျပည္ပႏုိင္ငံအခ်ဳိ႕မွ ကူညီေပးရန္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ထားရာယင္းလမ္းမႀကီးအား အဆင့္ျမႇင့္

တင္ရန္အတြက္ အေမရိကန္မွ ပညာရွင္ႏွစ္ဦး လာေရာက္ ေလ့လာသြားၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး
၀န္ႀကီး ဌာနမွ အႀကီးတန္းအရာရိွတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးကို အဆင့္ျမႇင့္တင္ အကူအညီ ေပးရန္အတြက္ ေဆြးေႏြးထားသည့္ ႏုိင္ငံ
မ်ားမွာအေမရိကန္၊ကိုရီးယားႏွင့္ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတို႔ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေမရိကန္ႏုိင္ငံသည္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္ 
လမ္းမႀကီးကို ရွစ္လမ္းသြားအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ ကူညီေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု ေဆြးေႏြး ထား
ေၾကာင္း ၄င္းအဆိုအရ သိရသည္။

အေမရိကန္သမၼတ ဘားရက္အိုဘားမား ျမန္မာႏိုင္ငံ အလည္အပတ္ လာေရာက္ၿပီးခ်ိန္တြင္ လာေရာက္ခဲ့

ၿခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရိွအခ်ိန္၌ ေငြေၾကးအကူအညီ ေပးႏိုင္ျခင္း မရိွေသးသျဖင့္ နည္းပညာပိုင္းဆိုင္ရာ အကူအ
ညီမ်ား ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ လက္ရိွအခ်ိန္၌ ျပည္သူ႕ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ားကို စြမ္းရည္ျမႇင့္ သင္တန္းမ်ား ဖြင့္လွစ္သင္ၾကားေပးလ်က္ရိွေၾကာင္း ၄င္းအဆိုအရ သိရသည္။

“ႏိုင္ငံေတာ္အေနနဲ႔ ဒီလမ္းႀကီးကို တိုးခ်ဲ႕ဖို႔ ဘတ္ဂ်က္လ်ာထားႏိုင္ျခင္း မရိွေသးပါဘူး၊ ေလာေလာ
ဆယ္မွာ

ၿပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး ရန္ ပံုေငြနဲ႔ ဘတ္ဂ်က္ႏွစ္အလိုက္နည္းနည္းစီ လုပ္သြားႏိုင္တဲ့ အေနအထားပဲ ရိွပါတယ္
၊ လမ္းအကာအကြယ္တန္းေတြကို တစ္ႏွစ္ မိုင္နွစ္ ဆယ္ႏႈန္း၊ ကြန္ကရစ္ခင္းတာကိုလည္း တစ္ႏွစ္ ၁၀ မိုင္
ေလာက္ၿပီးေအာင္၊ ကြန္ကရစ္အကာအကြယ္တံုးေတြ တိုးခ်ဲ႕တပ္ဆင္ႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ထားရတဲ့ အေနအ
ထားပါ၊ ဒီလိုေဆာင္ရြက္တဲ့ ေနရာမွာလည္း ဆိုးရြားတဲ့ေနရာေတြ၊ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္တတ္တဲ့ေနရာ
ေတြ ကို အဓိကထား ေဆာင္ရြက္ေနပါ တယ္”ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီး ဌာနမွ အႀကီးတန္းအရာရိွတစ္ဦး က ေျပာျပသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္၊ မတ္လမွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ဧၿပီလအထိ ယာဥ္မေတာ္

တဆမႈ ၄၃၂ မႈ၊ ေသဆံုးသူ ၂၁၆ ဦး၊ ဒဏ္ရာရရိွ သူ ၆၇၈ ဦးရိွခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္ေမာင္းေပါ့ဆမႈ၃၀၅ မႈ၊ ယာဥ္
ခြၽတ္ယြင္းမႈ ၁၁၀ ၊ခရီးသည္ေပါ့ ဆမႈ ႏွစ္မႈ၊အျခားအေၾကာင္းအရာမ်ားေၾကာင့္၁၁ မႈျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း အျမန္
လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႕စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။

Automobile ,RangonNewsDaily
kolatt (Pabedan): 26.7.2013

No comments:

Post a Comment