Pages

Pages - Menu

Friday, June 21, 2013

ကားဘီးေရျမဳပ္ရာ ေနရာမ်ားတြင္ မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ပါက Sensor မ်ား ပ်က္စီးႏိုင္

Photo: ကားဘီးေရျမဳပ္ရာ ေနရာမ်ားတြင္ မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား
ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ပါက Sensor မ်ား ပ်က္စီးႏိုင္
Friday, June 21, 2013

ကားဘီးေရျမဳပ္ရာ ေနရာမ်ားတြင္ မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ပါက ကားေအာက္ပိုင္းအတြင္းရွိ Sensor မ်ား ပ်က္စီးႏိုင္ေၾကာင္း ကားျပဳျပင္ေသာ ၀ပ္ေရွာ့မ်ားမွ သိရသည္။

ကားေအာက္ပိုင္း အတြင္း တပ္ဆင္ထားေသာ Sensor မ်ား မၾကာခဏ ေရ၀င္ပါက Sensor ႀကိဳးမ်ား ေရွာ့ခ္ျဖစ္ႏိုင္ၿပီး Sensor ထိပ္ပိုင္း၌ သံေခ်းတက္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ကားေအာက္ပိုင္းရွိ အ၀ိုင္းစည္းမ်ား မေကာင္းပါက ေရမ်ား၊ သဲမ်ား ၀င္ေရာက္ႏိုင္ကာ ဘရိတ္စနစ္၊ ဒူးဆစ္ပိုင္း၊ Head Ball ၊ စတီယာရင္ Guard မ်ား ပ်က္စီးႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

“အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ကိုယ့္ေရွ႕ကသြားတဲ့ ကားကဘီး ေရျမဳပ္ေနရင္ မျဖတ္တာ အေကာင္းဆံုးပဲ၊ ကိုယ္က ဒီလမ္းေၾကာင္းပဲ အၿမဲ သြားေနရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကားေအာက္ပိုင္းမွာရွိတဲ့ လႈပ္ႏိုင္တဲ့ေနရာေတြက အ၀ိုင္းစည္းေတြကို ေသခ်ာ စစ္ေဆးထားသင့္တယ္၊ အ၀ိုင္းစည္းေတြ မလံုရင္ေတာ့ ကားက တစ္ခုခု ခၽြတ္ယြင္းမွာပဲ”ဟု “ေအာင္ခ်ဳိဟိန္း” မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျပဳျပင္ေသာ ကား၀ပ္ေရွာ့မွ ကိုေအာင္ခ်ဳိဟိန္းက ေျပာသည္။

ေရတင္က်န္ေန၍ ကားဘီး ေရျမဳပ္ေသာ ေနရာမ်ားသို႔ မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ပါက ကားေအာက္ပိုင္းအတြင္းရွိ အ၀ိုင္းစည္းေကာင္းေသာ ကားမ်ားမွာ ျပႆနာမရွိႏိုင္ေသာ္လည္း အ၀ိုင္းစည္းမ်ား မလံုပါက အျခားေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားလည္း ပ်က္စီးႏိုင္ၿပီး ၀ါယာေရွာ့ခ္ပါ ျဖစ္ေပၚႏိုင္ေၾကာင္း ၎င္းက ဆက္လက္ ေျပာျပသည္။

မိုးရာသီအခ်ိန္တြင္ ေမာင္း ႏွင္ေသာ ကားပိုင္ရွင္မ်ားအေနျဖင့္ မိမိကားကို ေသခ်ာစြာ စစ္ေဆးရမည္ျဖစ္ၿပီး ဘရိတ္စနစ္၊ ၀ိုက္ပါ၊ ကားေရွ႕မီးႀကီးမ်ား ေကာင္းမြန္မွသာ မိုးရြာေသာအခ်ိန္မ်ား၌ ေမာင္းႏွင္သင့္ေၾကာင္း ၀ပ္ေရွာ့ဆရာ ကိုေအာင္ခ်ဳိဟိန္းက အႀကံျပဳေျပာ ၾကားခဲ့သည္။

Automobile Journal

Friday, June 21, 2013

ကားဘီးေရျမဳပ္ရာ ေနရာမ်ားတြင္ မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ပါက ကားေအာက္ပိုင္းအတြင္းရွိ Sensor မ်ား ပ်က္စီးႏိုင္ေၾကာင္း ကားျပဳျပင္ေသာ ၀ပ္ေရွာ့မ်ားမွ သိရသည္။ ကားေအာက္ပိုင္းအတြင္းတပ္ဆင္ထားေသာSensor မ်ားမၾကာခဏ ေရ၀င္ပါက Sensor ႀကိဳးမ်ား ေရွာ့ခ္ျဖစ္
ႏိုင္ၿပီး Sensor ထိပ္ပိုင္း၌ သံေခ်းတက္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ကားေအာက္ပိုင္းရွိ အ၀ိုင္းစည္းမ်ား မေကာင္းပါက 
ေရမ်ား၊ သဲမ်ား ၀င္ေရာက္ႏိုင္ကာ ဘရိတ္စနစ္၊ ဒူးဆစ္ပိုင္း၊ Head Ball ၊ စတီယာရင္ Guard မ်ား ပ်က္စီးႏိုင္
ေၾကာင္း သိရသည္။

“အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ကိုယ့္ေရွ႕ကသြားတဲ့ ကားကဘီး ေရျမဳပ္ေနရင္ မျဖတ္တာ အေကာင္းဆံုးပဲ၊ ကိုယ္
က ဒီလမ္းေၾကာင္းပဲ အၿမဲ သြားေနရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကားေအာက္ပိုင္းမွာရွိတဲ့ လႈပ္ႏိုင္တဲ့ေနရာေတြက အ
၀ိုင္းစည္းေတြကို ေသခ်ာ စစ္ေဆးထားသင့္တယ္၊ အ၀ိုင္းစည္းေတြ မလံုရင္ေတာ့ ကားက တစ္ခုခု ခၽြတ္ယြင္း
မွာပဲ”ဟု “ေအာင္ခ်ဳိဟိန္း” မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျပဳျပင္ေသာ ကား၀ပ္ေရွာ့မွ ကိုေအာင္ခ်ဳိဟိန္းက ေျပာသည္။

ေရတင္က်န္ေန၍ ကားဘီး ေရျမဳပ္ေသာ ေနရာမ်ားသို႔ မိုဒယ္ျမင့္ကားမ်ား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ပါက ကား
ေအာက္ပိုင္းအတြင္းရွိ အ၀ိုင္းစည္းေကာင္းေသာ ကားမ်ားမွာ ျပႆနာမရွိႏိုင္ေသာ္လည္း အ၀ိုင္းစည္းမ်ား မလံုပါက အျခားေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားလည္း ပ်က္စီးႏိုင္ၿပီး ၀ါယာေရွာ့ခ္ပါ ျဖစ္ေပၚႏိုင္ေၾကာင္း ၎င္းက ဆက္လက္ ေျပာျပသည္။

မိုးရာသီအခ်ိန္တြင္ ေမာင္း ႏွင္ေသာ ကားပိုင္ရွင္မ်ားအေနျဖင့္ မိမိကားကို ေသခ်ာစြာ စစ္ေဆးရမည္ျဖစ္ၿပီး ဘရိတ္စနစ္၊ ၀ိုက္ပါ၊ ကားေရွ႕မီးႀကီးမ်ား ေကာင္းမြန္မွသာ မိုးရြာေသာအခ်ိန္မ်ား၌ ေမာင္းႏွင္သင့္ေၾကာင္း ၀ပ္ေရွာ့ဆရာ ကိုေအာင္ခ်ဳိဟိန္းက အႀကံျပဳေျပာ ၾကားခဲ့သည္။

Automobile Journal , RangonNewsDaily
kolatt(PBDN): 21.6.2013

No comments:

Post a Comment