Pages

Pages - Menu

Thursday, June 20, 2013

ရန္ကုန္ျမစ္ကို ျဖတ္၍ တံတားတည္ ေဆာက္မည္

Photo: ရန္ကုန္ျမစ္ကို ျဖတ္၍ တံတားတည္ ေဆာက္မည္ 
Thursday, June 20, 2013

ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္း၌ တည္ရွိေသာ ရန္ကုန္ျမစ္ကုိ ျဖတ္၍ ျမစ္ကူး တံတားႀကီး တစ္စင္း ေဆာက္လုပ္ရန္ သက္ဆိုင္ရာမွ စတင္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎ျမစ္ကူး တံတားသည္

ရန္ကုန္ဘက္ကမ္း ႏွင့္ ဒလဘက္ ကမ္းကို ဆက္သြယ္ ေပးရန္အတြက္ ျဖစ္ၿပီး တံတားတည္ေဆာက္မည့္ ေနရာကို အတိအက် မသတ္မွတ္ ရေသးေသာ္လည္း ပန္းဘဲတန္း၊ လသာ၊ လမ္းမေတာ္ စသည့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ကနဦးေနရာ သံုးေနရာကို သက္ဆိုင္ရာမွ လ်ာထားၿပီး ျဖစ္သည္။ ထုိေနရာမ်ား အနက္မွ လမ္းမေတာ္ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ဘုန္းႀကီးလမ္း တံတားအမွတ္ (၂) အနီး၌ သတ္မွတ္ လ်ာထားေသာ ေနရာသည္ တံတား ေဆာက္လုပ္ရန္ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ အမ်ားဆံုး ေနရာတစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ တံတားကို ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ ျပည္တြင္းရွိ ေဆာက္လုပ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ မည္သည့္ ဝန္ႀကီးဌာနကမွ ပါဝင္ျခင္းမရွိဘဲ ႏိုင္ငံျခား ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီႀကီး   တစ္ခုကိုသာ တာဝန္ေပး ေဆာက္လုပ္ခုိင္းမည္ ျဖစ္ရာ ယခုအခါ ႏုိင္ငံတကာမွ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီႀကီး အခ်ဳိ႕ လာေရာက္ ေလ့လာကာ ကမ္းလွမ္း ထားသည္မ်ားရွိၿပီး ကိုရီးယားႏုိင္ငံမွ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီႀကီးမ်ားလည္း ပါဝင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္မည့္ ရန္ကုန္ျမစ္သည္ ျပည္တြင္း သေဘၤာမ်ား သြားလာ ခုတ္ေမာင္းလ်က္ရွိေသာ ျမစ္တစ္စင္း ျဖစ္သလို ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီးမ်ားလည္း ဝင္ထြက္ သြားလာေနေသာ ျမစ္ျဖစ္ သည့္ အတြက္ တံတား ေဆာက္လုပ္မည္ ဆိုပါက အလြန္ျမင့္ေသာ ႀကိဳးတံတား သို႔မဟုတ္ သာေကတ တံတားကဲ့သို႔ ဆြဲလွန္၍ရေသာ ပတၱာဆက္ တံတားမ်ဳိး ေဆာက္မွသာ အဆင္ေျပႏိုင္ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။    

ျမ၀တီ

Thursday, June 20, 2013

ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္း၌ တည္ရွိေသာ ရန္ကုန္ျမစ္ကုိ ျဖတ္၍ ျမစ္ကူး တံတားႀကီး တစ္စင္း ေဆာက္
လုပ္ရန္ သက္ဆိုင္ရာမွ စတင္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎ျမစ္ကူး တံတားသည္ရန္
ကုန္ဘက္ကမ္း ႏွင့္ ဒလဘက္ ကမ္းကို ဆက္သြယ္ ေပးရန္အတြက္ ျဖစ္ၿပီး တံတားတည္ေဆာက္မည့္ ေနရာ
ကို အတိအက် မသတ္မွတ္ ရေသးေသာ္လည္း ပန္းဘဲတန္း၊ လသာ၊ လမ္းမေတာ္ စသည့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ကနဦးေနရာ သံုးေနရာကို သက္ဆိုင္ရာမွ လ်ာထားၿပီး ျဖစ္သည္။ ထုိေနရာမ်ား အနက္မွ လမ္းမေတာ္ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ဘုန္းႀကီးလမ္း တံတားအမွတ္ (၂) အနီး၌ သတ္မွတ္ လ်ာထား
ေသာ ေနရာသည္တံတား ေဆာက္လုပ္ရန္ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ အမ်ားဆံုး ေနရာတစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္
ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ တံတားကို ေဆာက္လုပ္ရာတြင္ ျပည္တြင္းရွိ ေဆာက္လုပ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ မည္သည့္ ဝန္ႀကီး
ဌာနကမွ ပါဝင္ျခင္းမရွိဘဲ ႏိုင္ငံျခား ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီႀကီးတစ္ခုကိုသာ တာဝန္ေပး ေဆာက္လုပ္ခုိင္း
မည္ ျဖစ္ရာ ယခုအခါ ႏုိင္ငံတကာမွ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီႀကီး အခ်ဳိ႕ လာေရာက္ ေလ့လာကာကမ္းလွမ္း
 ထားသည္မ်ားရွိၿပီး ကိုရီးယားႏုိင္ငံမွ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီႀကီးမ်ားလည္း ပါဝင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္မည့္ ရန္ကုန္ျမစ္သည္ ျပည္တြင္းသေဘၤာမ်ားသြားလာ ခုတ္ေမာင္းလ်က္
ရွိေသာ ျမစ္တစ္စင္း ျဖစ္သလိုပင္လယ္ကူးသေဘၤာႀကီးမ်ားလည္းဝင္ထြက္သြားလာေနေသာ ျမစ္ျဖစ္ သည့္ 
အတြက္ တံတား ေဆာက္လုပ္မည္ ဆိုပါက အလြန္ျမင့္ေသာ ႀကိဳးတံတား သို႔မဟုတ္ သာေကတ တံတားကဲ့
သို႔ ဆြဲလွန္၍ရေသာ ပတၱာဆက္ တံတားမ်ဳိး ေဆာက္မွသာ အဆင္ေျပႏိုင္ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရေၾကာင္း ပို႔
ေဆာင္ေရးမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီ , ရန္ကုန္နယူးေဒးလီးစ္(မီဒီယာ)
ကိုလတ္ (ပန္ဘဲတန္္:) :၂၀.၆.၂၀၁၃

No comments:

Post a Comment