ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီး တြင္ ညပုိင္း၌ ျဖတ္သန္း သြားလာ ေနေသာ
ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ား လံုၿခံဳမႈ ရွိေစရန္ အတြက္ သတင္းစာပုိ႔ ယာဥ္မ်ား၏
ေရွ႕တြင္ အခ်က္ျပယာဥ္ တစ္စီး ေမာင္းႏွင္ ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္း
အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ သိရသည္။
အဆုိပါ အျမန္လမ္း တစ္ေလွ်ာက္ကုိ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ တြင္ စတင္ အသံုးျပဳခြင့္ ျပဳခဲ့ၿပီး ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ႏွင့္ အိမ္စီးကား မ်ားကုိသာ ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ခြင့္ ျပဳထားေၾကာင္း သိရသည္။ အျမန္ လမ္းမႀကီး စ
တင္အသံုးျပဳခ်ိန္မွစ၍ယေန႔အထိ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ယာဥ္တုိက္မႈမ်ားတြင္ ေမလ ၂၅ ရက္က ျဖစ္ေပၚ ခဲ့သည့္
ယာဥ္တုိက္မႈ မွာ လူေသဆံုးမႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ခဲ့သည္ဟု အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ သိရသည္။
အဆုိပါ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ခရီးသည္ တင္ကားမ်ား လံုၿခံဳမႈ ရွိေစရန္ သတင္းစာပုိ႔ ကားမ်ားေရွ႕တြင္ ပြိဳင့္ကား
ေမာင္းႏွင္ရန္ လုိအပ္သည္ဟု အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန ၊ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ကေျပာၾကား သည္။ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလ ၂၀ မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၁ ရက္ေန႔ အထိ ယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈ ၁၄၁ ႀကိမ္ ၊ ေသဆံုးသူ ၆၉ ဦး ရွိခဲ့ေၾကာင္း အျမန္ လမ္းမႀကီး လံုၿခံဳေရး တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ ေနေသာ ရဲတပ္ဖဲြ႕မွ သိရသည္။
ၿမ၀တီ , RangonNewsDaily
ကိုလတ္(ပန္ဘဲတန္း):၃.၆.၂၀၁၃
အဆုိပါ အျမန္လမ္း တစ္ေလွ်ာက္ကုိ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ တြင္ စတင္ အသံုးျပဳခြင့္ ျပဳခဲ့ၿပီး ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ႏွင့္ အိမ္စီးကား မ်ားကုိသာ ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ခြင့္ ျပဳထားေၾကာင္း သိရသည္။ အျမန္ လမ္းမႀကီး စ
တင္အသံုးျပဳခ်ိန္မွစ၍ယေန႔အထိ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ယာဥ္တုိက္မႈမ်ားတြင္ ေမလ ၂၅ ရက္က ျဖစ္ေပၚ ခဲ့သည့္
ယာဥ္တုိက္မႈ မွာ လူေသဆံုးမႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ခဲ့သည္ဟု အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ သိရသည္။
အဆုိပါ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ခရီးသည္ တင္ကားမ်ား လံုၿခံဳမႈ ရွိေစရန္ သတင္းစာပုိ႔ ကားမ်ားေရွ႕တြင္ ပြိဳင့္ကား
ေမာင္းႏွင္ရန္ လုိအပ္သည္ဟု အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန ၊ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ကေျပာၾကား သည္။ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလ ၂၀ မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၁ ရက္ေန႔ အထိ ယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈ ၁၄၁ ႀကိမ္ ၊ ေသဆံုးသူ ၆၉ ဦး ရွိခဲ့ေၾကာင္း အျမန္ လမ္းမႀကီး လံုၿခံဳေရး တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ ေနေသာ ရဲတပ္ဖဲြ႕မွ သိရသည္။
ၿမ၀တီ , RangonNewsDaily
ကိုလတ္(ပန္ဘဲတန္း):၃.၆.၂၀၁၃
No comments:
Post a Comment