Pages

Pages - Menu

Friday, June 28, 2013

ျမန္မာႏိုင္ငံမွ မီးရထားလမ္းမ်ားအား အဆင္႔ျမွင္႔တင္မည္

Photo: ျမန္မာႏိုင္ငံမွ မီးရထားလမ္းမ်ားအား အဆင္႔ျမွင္႔တင္မည္
Friday, June 28, 2013

ရန္ကုန္- မႏၱေလး အဆင္႔ျမင္႔ ေခတ္မီ မီးရထားလမ္းအျဖစ္ ျပင္ဆင္ရန္အတြက္ အေသးစိတ္ စစ္ေဆး ေလ့လာမႈမ်ားအေပၚ မူတည္၍ အဆင့္ျမွင့္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကုိင္သြားမည္ဟု ျမန္မာ႔မီးရထား၀န္ႀကီး ဌာနမွ သိရသည္။ 

လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္-မႏၱေလး  ရထားလမ္းကို စတင္လုပ္ကိုင္ေနေၾကာင္းႏွင္႔ အဆိုပါ မီးရထားလမ္းၿပီးဆံုးပါက ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ ရထားလမ္း၊ ရန္ကုန္-ျပည္ ရထားလမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္-ျမစ္ၾကီးနား ရထားလမ္းမ်ားအား ထပ္မံ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ၿဖစ္ေၾကာင္း တုိင္းမီးရထားရံုး အမွတ္(၇)မွ သိရသည္။ 

“Sun tech ကုမၸဏီကို JICA က ငွားၿပီးေတာ့ မီးရထားလမ္းေတြရဲ႕ အရည္အေသြးကို စစ္ေဆးၿပီး ရရွိတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ (Data) ကို အခု တြက္ခ်က္ေနတယ္၊ အဲဒီကထြက္လာတဲ့ ရလဒ္ ေပၚကိုမူတည္ၿပီး အဆင္ျမင့္တင္ဖို႔ကို ဆက္လုပ္သြားမယ္” ဟု ရန္ကုန္တုိင္း ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (ၿမိဳ႕ျပ) ဦးတင္၀င္းက ဆုိသည္။ 

မီးရထားလမ္း အရည္အေသြးစစ္ေဆးရာ၌ မီးရထားလမ္း ကုန္းအျမင့္၊ လမ္း၏ ဆင္ေျခေလွ်ာ ႏွင့္ ေအာက္ခံ ထည့္ထားေသာ ေက်ာက္သားထုမ်ား၏ အရည္အေသြးသာမက လမ္းခရီးရွိ တံတားမ်ားကိုပါ ထည့္သြင္း စစ္ေဆး ထားသည္ဟု သိရသည္။

“အခုလက္ရွိေျပးဆြဲေနတဲ့ ရန္ကုန္-မႏၱေလး ရထားဆိုရင္ ၾကာခ်ိန္ ၁၆ နာရီ ေလာက္ ၾကာေတာ့ ခရီးသြား ျပည္သူေတြအတြက္ အဆင္ေျပေစရန္ ရည္ရြယ္ၿပီး လုပ္တာပါ၊ အခုက စမ္းသပ္စစ္ေဆးၿပီးၿပီ (Data) ေတြကို တြက္ခ်က္ေနတယ္ အားလံုးၿပီးသြာရင္ေတာ့ မိုင္းႏႈန္းျမင့္ ေမာင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး ခရီသြား ျပည္သူမ်ားလည္း အခိ်န္အၾကာႀကီး စီးစရာမလိုေတာ့ဘူး” ဟု တုိင္းမီးရထားရံုးမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ဆုိသည္။ 

အဆုိပါ ရန္ကုန္- မႏၱေလး ေခတ္မွီ ရထားလမ္း တည္ေဆာက္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁.၇ ဘီလီယံ ခန္႔ေထာက္ပံ႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကနဦးအၾကမ္းဖ်ဥ္းေလ့လာမႈမ်ားကို ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ေထာက္ပံ႔ ေပးခဲ့ ေၾကာင္းကို ျမန္မာ႔မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။ 

 “အခုလို လုပ္ေပးေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ က်မတို႔အတြက္လည္းအမ်ားႀကီးအဆင္ေျပတာေပါ့ အခုလို မိုးတြင္း ဆိုရင္ လမ္းေလွ်ာ္တာေတြက အျဖစ္မ်ားတယ္။ အခုလိုလုပ္ေပးလို႔ လမ္းေတြ ေကာင္းလာမယ္ ဆိုရင္ ဝမ္းသာတာေပါ႔ အခုဆို ျမန္ႏႈန္းျမင့္ေအာင္လုပ္တယ္ဆိုေတာ့ အခ်ိန္ကုန္သက္သာတာေပါ့”ဟု ရန္ကုန္-မႏၱေလးရထားစီးသည့္ ခရီးသြားေဒၚခင္မာလာက ေျပာသည္။ 

မီရထား၀န္ႀကီးဌာနမွ မီရထားလမ္းမ်ားသာမက ဘူတာရံုမ်ားကို ႏုိင္ငံတကာမွ ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူၿပီး အဆင္ျမင့္တင္ရန္ အစီအစဥ္ရွိေသာ္လည္း ယခုအခါတြင္ ဘူတာရံုမ်ား ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈလုပ္ငန္းမ်ားကိုသာ လုပ္ကိုင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

http://myitmakhamediagroup.com/detail.php?newid=4996

Friday, June 28, 2013

ရန္ကုန္- မႏၱေလး အဆင္႔ျမင္႔ ေခတ္မီ မီးရထားလမ္းအျဖစ္ ျပင္ဆင္ရန္အတြက္ အေသးစိတ္ စစ္ေဆး ေလ့
လာမႈမ်ားအေပၚ မူတည္၍ အဆင့္ျမွင့္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကုိင္သြားမည္ဟု ျမန္မာ႔မီးရထား၀န္ႀကီး ဌာနမွ သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္-မႏၱေလး ရထားလမ္းကို စတင္လုပ္ကိုင္ေနေၾကာင္းႏွင္႔ အဆိုပါ မီးရထားလမ္းၿပီးဆံုးပါ
က ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ ရထားလမ္း၊ ရန္ကုန္-ျပည္ ရထားလမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္-ျမစ္ၾကီးနား ရထားလမ္းမ်ားအား ထပ္မံ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ၿဖစ္ေၾကာင္း တုိင္းမီးရထားရံုး အမွတ္(၇)မွ သိရသည္။

“Sun tech ကုမၸဏီကို JICA က ငွားၿပီးေတာ့ မီးရထားလမ္းေတြရဲ႕ အရည္အေသြးကို စစ္ေဆးၿပီး ရရွိတဲ့ အ
ခ်က္အလက္ေတြ (Data) ကို အခု တြက္ခ်က္ေနတယ္၊ အဲဒီကထြက္လာတဲ့ ရလဒ္ ေပၚကိုမူတည္ၿပီး အဆင္
ၿမင့္တင္ဖို႔ကို ဆက္လုပ္သြားမယ္” ဟု ရန္ကုန္တုိင္း ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (ၿမိဳ႕ျပ) ဦးတင္၀င္းက ဆုိ
သည္။

မီးရထားလမ္း အရည္အေသြးစစ္ေဆးရာ၌ မီးရထားလမ္း ကုန္းအျမင့္၊ လမ္း၏ ဆင္ေျခေလွ်ာ ႏွင့္ ေအာက္ခံ ထည့္ထားေသာ ေက်ာက္သားထုမ်ား၏ အရည္အေသြးသာမက လမ္းခရီးရွိ တံတားမ်ားကိုပါ ထည့္သြင္း စစ္
ေဆး ထားသည္ဟု သိရသည္။

“အခုလက္ရွိေျပးဆြဲေနတဲ့ရန္ကုန္-မႏၱေလး ရထားဆိုရင္ ၾကာခ်ိန္၁၆ နာရီ ေလာက္ ၾကာေတာ့ခရီးသြား ျပည္
သူေတြအတြက္အဆင္ေျပေစရန္ရည္ရြယ္ၿပီးလုပ္တာပါ၊ အခုက စမ္းသပ္စစ္ေဆးၿပီးၿပီ (Data) ေတြကို တြက္
ခ်က္ေနတယ္ အားလံုးၿပီးသြာရင္ေတာ့ မိုင္းႏႈန္းျမင့္ ေမာင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး ခရီသြား ျပည္သူမ်ားလည္း အခိ်န္
အၾကာႀကီး စီးစရာမလိုေတာ့ဘူး” ဟု တုိင္းမီးရထားရံုးမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ဆုိသည္။

အဆုိပါ ရန္ကုန္- မႏၱေလး ေခတ္မွီ ရထားလမ္း တည္ေဆာက္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁.၇ ဘီလီယံ ခန္႔ေထာက္ပံ႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကနဦးအၾကမ္းဖ်ဥ္းေလ့လာမႈမ်ားကို ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ေထာက္ပံ႔ ေပးခဲ့
 ေၾကာင္းကို ျမန္မာ႔မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။

“အခုလို လုပ္ေပးေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ က်မတို႔အတြက္လည္းအမ်ားႀကီးအဆင္ေျပတာေပါ့ အခုလို မိုးတြင္း ဆိုရင္ လမ္းေလွ်ာ္တာေတြက အျဖစ္မ်ားတယ္။ အခုလိုလုပ္ေပးလို႔ လမ္းေတြ ေကာင္းလာမယ္ ဆိုရင္ ဝမ္း
သာတာေပါ႔ အခုဆို ျမန္ႏႈန္းျမင့္ေအာင္လုပ္တယ္ဆိုေတာ့အခ်ိန္ကုန္သက္သာတာေပါ့”ဟု ရန္ကုန္-မႏၱေလး
ရထားစီးသည့္ ခရီးသြားေဒၚခင္မာလာက ေျပာသည္။

မီရထား၀န္ႀကီးဌာနမွ မီရထားလမ္းမ်ားသာမက ဘူတာရံုမ်ားကို ႏုိင္ငံတကာမွ ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚ
ယူၿပီး အဆင္ျမင့္တင္ရန္ အစီအစဥ္ရွိေသာ္လည္းယခုအခါတြင္ဘူတာရံုမ်ား ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈလုပ္ငန္းမ်ား
ကိုသာ လုပ္ကိုင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

Myitmakha Media , RangonNewsDaily
kolatt(PBDN): 28.6.2013

No comments:

Post a Comment