pageဆိုတာကကိုယ့္ရဲ႕accountလိုမဟုတ္ပါဘူး။Facebookေပၚေရာက္လာတယ္ဆိုကတည္းကလူေထာင္ေပါင္း
မ်ားစြာၿမင္ရဖို႔ေသခ်ာေနပါတယ္။ခုမွစသံုးတဲ့သူေတြအတြက္ေတာ့အမွားေတြလုပ္မိေကာင္း လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလိုရွက္စရာေကာင္းတဲ့အမွားေတြမက်ဴးလြန္မိဖို႔ေရွာင္ရွားသင့္တဲ့ အခ်က္ေတြကို ေဖာ္ၿပ
ေပးလိုက္ပါတယ္။
1.Talking at your customers, not with your customers ကိုယ့္ page ပဲဆိုၿပီး ကိုယ္တင္ခ်င္ရာတင္၊ လာၾကည့္တဲ့ သူေတြဘက္ကို မၾကည့္တာဟာ ေကာင္းတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ တစ္ခု မဟုတ္ပါဘူး။
2.Not responding to comments or questions စီးပြားေရး လုပ္ေနတဲ့ သူေတြ အတြက္ေတာ့ ေမးခြန္းေတြကို ၿပန္မေၿဖ တာ၊ customers ေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္မႈ မရွိတာဟာ ေနာင္ကိုယ့္ရဲ႕ fan ၿဖစ္လာႏိုင္တဲ့ သူေတြ အတြက္ေတာ့ impression က်ေစပါတယ္။
1.Talking at your customers, not with your customers ကိုယ့္ page ပဲဆိုၿပီး ကိုယ္တင္ခ်င္ရာတင္၊ လာၾကည့္တဲ့ သူေတြဘက္ကို မၾကည့္တာဟာ ေကာင္းတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ တစ္ခု မဟုတ္ပါဘူး။
2.Not responding to comments or questions စီးပြားေရး လုပ္ေနတဲ့ သူေတြ အတြက္ေတာ့ ေမးခြန္းေတြကို ၿပန္မေၿဖ တာ၊ customers ေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္မႈ မရွိတာဟာ ေနာင္ကိုယ့္ရဲ႕ fan ၿဖစ္လာႏိုင္တဲ့ သူေတြ အတြက္ေတာ့ impression က်ေစပါတယ္။
3.Not monitoring the Page
ကိုယ့္ရဲ႕ Page ကိုေသခ်ာ မၾကည့္ထားတာဟာ မေကာင္းပါဘူး။ ကိုယ့္ Page
ကိုလာလည္တာဟာ spam links ေတြကို click လုပ္ဖို႔ မဟုတ္ ပါဘူး။ ဒီ spam links
ေတြကို ေသခ်ာ ဖယ္ထုတ္ သင့္ပါတယ္။
4.Using hashtags on Facebook hashtags ေတြက Facebook အတြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ Twitter ကေန cross-post လုပ္တယ္ ဆိုရင္ေတာင္ ဒါဟာ Facebook ကကုိယ့္ရဲ႕ fan ေတြကို ဂရုမစိုက္၊ သူတို႔အတြက္ အခ်ိန္ မေပးတာလု႔ိ ၿမင္သြားႏိုင္ ပါတယ္။
5.Writing long posts that get cut off post အရွည္ၾကီးေတြ ေရးခ်င္ရင္ ေရးပါ။ Facebook မွာစာလံုး ၆၀၀၀၀ထိ ေရးလို႔ ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းနဲ႔ က်စ္က်စ္ လ်စ္လ်စ္ ေရးပါ။
6.Liking your own post ကိုယ့္ post ကိုကိုယ္ၿပန္ like ရေအာင္ထိ အားေပးမယ့္သူ မရွိဘူးလားလို႔ အေမးခံ ရပါလိမ့္မယ္။
7.Not having a custom URL for your Facebook Page. Facebook Pages ေတြရဲ႕ ပထမဆံုး စည္းမ်ဥ္းက ဘာလဲ ဆိုတာ အရင္ ဖတ္ၾကည့္ပါဦး။ URL တစ္ခုေတာ့ သတ္သတ္ မွတ္မွတ္ ရွိသင့္ တာေပါ့။
8.Posting one thing right after another ကိုယ့္ fan ေတြက ကိုယ့္ page ကိုၾကိဳက္ၾက ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ post ေတြတစ္ခုၿပီး တစ္ခု ဆက္တိုက္ newsfeed မွာတက္လာတာ အေႏွာက္အယွက္ ၿဖစ္ပါတယ္။ update ေတြတင္တဲ့ အခါမွာ တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု ၾကားမွာ အခ်ိန္နည္းနည္း ၿခားတာဟာ post ေတြအကုန္လံုးကို ၾကည့္သြားဖို႔ အခြင့္အေရး ပိုမ်ားၿပီး ေက်ာ္သြား တာမ်ိဳးေတြ မၿဖစ္ေတာ့ ပါဘူး။
9.Talking smack about your competition ကိုယ့္ရဲ႕ ၿပိဳင္ဘက္ကို သြားပုပ္ေလလြင့္ မေၿပာသင့္ပါဘူး။ ကိုယ့္အလုပ္ပဲ ကိုယ္လုပ္ပါ။
10.Responding negatively to a negative comment. ရိုင္းစိုင္းတဲ့၊ မေကာင္းေၿပာ ထားတဲ့ comment ေတြက သင့္ဘယ္လို တုန္႔ၿပန္သလဲ ဆိုတဲ့ အေပၚ မူတည္ပါတယ္။ ရိုင္းတာကို ရိုင္းသလို တံု႔ၿပန္ မယ့္အစား professional က်က် တံု႔ၿပန္တာဟာ ရန္သူကိုေတာင္ မိတ္ေဆြ အၿဖစ္ ေၿပာင္းလဲ ႏိုင္ပါတယ္။
11.Not filling out necessary information, location, description, etc. Facebook ကသင့္ကို စီးပြားေရး ၿဖစ္ၿဖစ္၊ အဖြ႔ဲအစည္းပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္ အခ်က္အလက္ေတြ ၿပည့္ၿပည့္စံုစံု ထည့္ဖို႔ အခြင့္အေရး ေပးၿပီးသား ဆိုေတာ့ ထည့္ရမွာ ကိုယ့္တာ၀န္ပါ။ ဘာအခ်က္အလက္မွ မထည့္ထားရင္ ကိုယ္ဘာမွန္း သိၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
12.Not using Facebook Insights Facebook Insights ေတြကေန တဆင့္ သိႏိုင္တာ ေတြက အမ်ားၾကီး ပါပဲ။ ကိုယ့္ page ကိုဘယ္သူေတြ like ထားလဲ၊ ဘယ္ေလာက္လာ လည္ၾကသလဲ အစရွိ သၿဖင့္ ကိုယ့္ page ကိုဘယ္လို ထိန္းရမလဲ ဆိုတာ သိႏိုင္ပါတယ္။
13.Only promoting yourself. social network ပါ။ လူအခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္ဖို႔ ၿဖစ္ၿပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေၾကညာဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး။
14.Spelling errors စာလံုးေပါင္း အမွားက နည္းႏိုင္သေလာက္ နည္းသင့္ပါတယ္။ ကိုယ့္ page ကိုလူအထင္ေသး ေစႏိုင္ ပါတယ္။
15.USING TOO MANY CAPS OR EXCLAMATION POINTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! မလိုအပ္ဘဲ စာလံုးအၾကီးေတြ၊ ! ေတြမသံုး ပါနဲ႔။
16.Responding with the same answer from multiple admins ေမးခြန္းေတြကို ၿပန္ေၿဖေပးတယ္ ဆိုတာ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ admin ေတြအမ်ားၾကီး ရွိတဲ့ page ေတြမွာ admin အခ်င္းခ်င္း ခ်ိတ္ဆက္ မႈရွိပါေစ။ တစ္ေယာက္ တစ္ေပါက္ မၿဖစ္ပါေစနဲ႔။
17.Not having any posts or comments from customers. posts ေတြ၊ comments ေတြေတာ့ လာပါရဲ႕။ အခ်င္းခ်င္း အထဲကပဲ ၿဖစ္ေနရင္ မထူးပါဘူး။ တကယ့္ customer ေတြ၊ fans ေတြနဲ႔ အဆက္ အဆံ ရွိပါေစ။
18.Not getting any feedback on questions. ကိုယ့္ရဲ႕ fan ေတြကို ေမးခြန္းေတြ ေမးတာ ေကာင္းတဲ့ အၾကံဥာဏ္ တစ္ခုပါ။ ေန႔တိုင္း ေမးေနၿပီး ဘယ္သူမွ မေၿဖတာ မ်ိဳးက မေကာင္းပါဘူး။
19.Having a blurry avatar. Avatar ဆိုတာ ကိုယ့္ရဲ႕ social media accounts ေတြနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ ပံုပါ။ စီးပြားေရး သမားေတြ ကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြ သံုးၾကၿပီး ကုမၸဏီ ေတြကေတာ့ လိုဂိုေတြ သံုးပါတယ္။ ကိုယ့္ page ကိုကိုယ္စားၿပဳတဲ့ ပံုအေသးစားေလး ဆိုေတာ့ ၾကည့္ေကာင္းၿပီး မွန္ကန္ သင့္ေတာ္ တဲ့အရြယ္အစား ၿဖစ္သင့္ ပါတယ္။
20.Relying on user-generated content fan ေတြကို share ေပးပါ၊ like ေပးပါ ဆုိၿပီး ေတာင္းဆိုတာက အေခ်ာင္ခို ရာေရာက္ၿပီး လူေတြက လုပ္ေပးမယ္၊ ဒါနဲ႔ ကိုယ့္ page ကိုနာမည္ ၾကီးေအာင္ လုပ္မယ္လို႔ မေမွ်ာ္ထား ပါနဲ႔။ လူေတြ ကိုယ္တိုင္ ကိုက စိတ္ပါလက္ပါနဲ႔ like, share လုပ္ဖို႔ ကိုယ့္ဘက္က တစ္ခုခုကို ဖန္တီး ေပးရမွာပါ။
21.Trying to make every post for everyone လူတိုင္းအတြက္၊ လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ post ေတြပဲ တင္မယ္ ဆိုတာ မၿဖစ္သင့္ ပါဘူး။ ကိုယ့္ fan ေတြထဲက အမ်ိဳးအစား တစ္စုေလာက္ အတြက္ပဲ အသံုး၀င္မယ္ ဆုိရင္ေတာင္ ေဖာ္ၿပသင့္ ပါတယ္။ ေရမ်ားတဲ့ ေနရာမွာ မိုးထပ္ရြာေပး စရာ မလိုပါဘူး။
22.Leaving the shared link in your status. link တစ္ခုကို status မွာကူးခ်လိုက္ ကတည္းက အဲ့လင့္ရဲ႕ preview ကတက္လာၿပီး သားပါ။ ဒီ link ကိုထပ္ေဖာ္ၿပ စရာ မလိုေတာ့ ပါဘူး။ ဖ်က္ပစ္ လုိက္ၿပီး ကိုယ္ေၿပာခ်င္တာ အစားထိုး ေရးလိုက္ပါ။
23.Not customizing the headline and abstract when you share a link link preview မွာ headline ကိုႏွိပ္ၿပီး text ကို customize လုပ္လို႔ ရပါတယ္။
24. Leaving a random image in the link preview link preview မွာသူ႔ random က်လာမယ့္ ပံုကို သံုးမယ့္အစား ပိုသင့္ေတာ္တဲ့ ပံုကို ဘယ္၊ညာ ေရြ႕ၿပီး ေရြးလို႔ ရပါတယ္။
25. Leaving up a post with a typo typo error ေတြရွိႏိုင္တာေၾကာင့္ တင္ၿပီးတာနဲ႔ ၿပန္စစ္ သင့္ပါတယ္။
4.Using hashtags on Facebook hashtags ေတြက Facebook အတြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ Twitter ကေန cross-post လုပ္တယ္ ဆိုရင္ေတာင္ ဒါဟာ Facebook ကကုိယ့္ရဲ႕ fan ေတြကို ဂရုမစိုက္၊ သူတို႔အတြက္ အခ်ိန္ မေပးတာလု႔ိ ၿမင္သြားႏိုင္ ပါတယ္။
5.Writing long posts that get cut off post အရွည္ၾကီးေတြ ေရးခ်င္ရင္ ေရးပါ။ Facebook မွာစာလံုး ၆၀၀၀၀ထိ ေရးလို႔ ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းနဲ႔ က်စ္က်စ္ လ်စ္လ်စ္ ေရးပါ။
6.Liking your own post ကိုယ့္ post ကိုကိုယ္ၿပန္ like ရေအာင္ထိ အားေပးမယ့္သူ မရွိဘူးလားလို႔ အေမးခံ ရပါလိမ့္မယ္။
7.Not having a custom URL for your Facebook Page. Facebook Pages ေတြရဲ႕ ပထမဆံုး စည္းမ်ဥ္းက ဘာလဲ ဆိုတာ အရင္ ဖတ္ၾကည့္ပါဦး။ URL တစ္ခုေတာ့ သတ္သတ္ မွတ္မွတ္ ရွိသင့္ တာေပါ့။
8.Posting one thing right after another ကိုယ့္ fan ေတြက ကိုယ့္ page ကိုၾကိဳက္ၾက ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ post ေတြတစ္ခုၿပီး တစ္ခု ဆက္တိုက္ newsfeed မွာတက္လာတာ အေႏွာက္အယွက္ ၿဖစ္ပါတယ္။ update ေတြတင္တဲ့ အခါမွာ တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု ၾကားမွာ အခ်ိန္နည္းနည္း ၿခားတာဟာ post ေတြအကုန္လံုးကို ၾကည့္သြားဖို႔ အခြင့္အေရး ပိုမ်ားၿပီး ေက်ာ္သြား တာမ်ိဳးေတြ မၿဖစ္ေတာ့ ပါဘူး။
9.Talking smack about your competition ကိုယ့္ရဲ႕ ၿပိဳင္ဘက္ကို သြားပုပ္ေလလြင့္ မေၿပာသင့္ပါဘူး။ ကိုယ့္အလုပ္ပဲ ကိုယ္လုပ္ပါ။
10.Responding negatively to a negative comment. ရိုင္းစိုင္းတဲ့၊ မေကာင္းေၿပာ ထားတဲ့ comment ေတြက သင့္ဘယ္လို တုန္႔ၿပန္သလဲ ဆိုတဲ့ အေပၚ မူတည္ပါတယ္။ ရိုင္းတာကို ရိုင္းသလို တံု႔ၿပန္ မယ့္အစား professional က်က် တံု႔ၿပန္တာဟာ ရန္သူကိုေတာင္ မိတ္ေဆြ အၿဖစ္ ေၿပာင္းလဲ ႏိုင္ပါတယ္။
11.Not filling out necessary information, location, description, etc. Facebook ကသင့္ကို စီးပြားေရး ၿဖစ္ၿဖစ္၊ အဖြ႔ဲအစည္းပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္ အခ်က္အလက္ေတြ ၿပည့္ၿပည့္စံုစံု ထည့္ဖို႔ အခြင့္အေရး ေပးၿပီးသား ဆိုေတာ့ ထည့္ရမွာ ကိုယ့္တာ၀န္ပါ။ ဘာအခ်က္အလက္မွ မထည့္ထားရင္ ကိုယ္ဘာမွန္း သိၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
12.Not using Facebook Insights Facebook Insights ေတြကေန တဆင့္ သိႏိုင္တာ ေတြက အမ်ားၾကီး ပါပဲ။ ကိုယ့္ page ကိုဘယ္သူေတြ like ထားလဲ၊ ဘယ္ေလာက္လာ လည္ၾကသလဲ အစရွိ သၿဖင့္ ကိုယ့္ page ကိုဘယ္လို ထိန္းရမလဲ ဆိုတာ သိႏိုင္ပါတယ္။
13.Only promoting yourself. social network ပါ။ လူအခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္ဖို႔ ၿဖစ္ၿပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေၾကညာဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး။
14.Spelling errors စာလံုးေပါင္း အမွားက နည္းႏိုင္သေလာက္ နည္းသင့္ပါတယ္။ ကိုယ့္ page ကိုလူအထင္ေသး ေစႏိုင္ ပါတယ္။
15.USING TOO MANY CAPS OR EXCLAMATION POINTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! မလိုအပ္ဘဲ စာလံုးအၾကီးေတြ၊ ! ေတြမသံုး ပါနဲ႔။
16.Responding with the same answer from multiple admins ေမးခြန္းေတြကို ၿပန္ေၿဖေပးတယ္ ဆိုတာ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ admin ေတြအမ်ားၾကီး ရွိတဲ့ page ေတြမွာ admin အခ်င္းခ်င္း ခ်ိတ္ဆက္ မႈရွိပါေစ။ တစ္ေယာက္ တစ္ေပါက္ မၿဖစ္ပါေစနဲ႔။
17.Not having any posts or comments from customers. posts ေတြ၊ comments ေတြေတာ့ လာပါရဲ႕။ အခ်င္းခ်င္း အထဲကပဲ ၿဖစ္ေနရင္ မထူးပါဘူး။ တကယ့္ customer ေတြ၊ fans ေတြနဲ႔ အဆက္ အဆံ ရွိပါေစ။
18.Not getting any feedback on questions. ကိုယ့္ရဲ႕ fan ေတြကို ေမးခြန္းေတြ ေမးတာ ေကာင္းတဲ့ အၾကံဥာဏ္ တစ္ခုပါ။ ေန႔တိုင္း ေမးေနၿပီး ဘယ္သူမွ မေၿဖတာ မ်ိဳးက မေကာင္းပါဘူး။
19.Having a blurry avatar. Avatar ဆိုတာ ကိုယ့္ရဲ႕ social media accounts ေတြနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ ပံုပါ။ စီးပြားေရး သမားေတြ ကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြ သံုးၾကၿပီး ကုမၸဏီ ေတြကေတာ့ လိုဂိုေတြ သံုးပါတယ္။ ကိုယ့္ page ကိုကိုယ္စားၿပဳတဲ့ ပံုအေသးစားေလး ဆိုေတာ့ ၾကည့္ေကာင္းၿပီး မွန္ကန္ သင့္ေတာ္ တဲ့အရြယ္အစား ၿဖစ္သင့္ ပါတယ္။
20.Relying on user-generated content fan ေတြကို share ေပးပါ၊ like ေပးပါ ဆုိၿပီး ေတာင္းဆိုတာက အေခ်ာင္ခို ရာေရာက္ၿပီး လူေတြက လုပ္ေပးမယ္၊ ဒါနဲ႔ ကိုယ့္ page ကိုနာမည္ ၾကီးေအာင္ လုပ္မယ္လို႔ မေမွ်ာ္ထား ပါနဲ႔။ လူေတြ ကိုယ္တိုင္ ကိုက စိတ္ပါလက္ပါနဲ႔ like, share လုပ္ဖို႔ ကိုယ့္ဘက္က တစ္ခုခုကို ဖန္တီး ေပးရမွာပါ။
21.Trying to make every post for everyone လူတိုင္းအတြက္၊ လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ post ေတြပဲ တင္မယ္ ဆိုတာ မၿဖစ္သင့္ ပါဘူး။ ကိုယ့္ fan ေတြထဲက အမ်ိဳးအစား တစ္စုေလာက္ အတြက္ပဲ အသံုး၀င္မယ္ ဆုိရင္ေတာင္ ေဖာ္ၿပသင့္ ပါတယ္။ ေရမ်ားတဲ့ ေနရာမွာ မိုးထပ္ရြာေပး စရာ မလိုပါဘူး။
22.Leaving the shared link in your status. link တစ္ခုကို status မွာကူးခ်လိုက္ ကတည္းက အဲ့လင့္ရဲ႕ preview ကတက္လာၿပီး သားပါ။ ဒီ link ကိုထပ္ေဖာ္ၿပ စရာ မလိုေတာ့ ပါဘူး။ ဖ်က္ပစ္ လုိက္ၿပီး ကိုယ္ေၿပာခ်င္တာ အစားထိုး ေရးလိုက္ပါ။
23.Not customizing the headline and abstract when you share a link link preview မွာ headline ကိုႏွိပ္ၿပီး text ကို customize လုပ္လို႔ ရပါတယ္။
24. Leaving a random image in the link preview link preview မွာသူ႔ random က်လာမယ့္ ပံုကို သံုးမယ့္အစား ပိုသင့္ေတာ္တဲ့ ပံုကို ဘယ္၊ညာ ေရြ႕ၿပီး ေရြးလို႔ ရပါတယ္။
25. Leaving up a post with a typo typo error ေတြရွိႏိုင္တာေၾကာင့္ တင္ၿပီးတာနဲ႔ ၿပန္စစ္ သင့္ပါတယ္။
ၿမ၀တီ , Rangonnewsdaily
RND: :25.5.2013
RND: :25.5.2013
No comments:
Post a Comment