ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ဒလၿမဳိ႕နယ္၊ ေက်ာင္းစုရပ္ကြက္ရွိ သမၺန္ဆိပ္ေနရာ၌
ဧၿပီလ ၁၆ ရက္ေန႔မွ စ၍ ၁၇ ရက္ေန႔အထိ ကမ္းပါးၿပိဳက်မႈမ်ား ဆက္လက္ျဖစ္ပြားေနကာ တည္ေဆာက္ဆဲ ေရထိန္းနံရံမွာ ဧၿပီလ ၁၇ ရက္ေန႔၌ ၿပိဳက်မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။ဧၿပီလ ၁၇ ရက္ေန႔ထိ ကမ္းပါးၿပဳိက်မႈေၾကာင့္ စက္တပ္သမၺန္ဆိပ္
ေက်ာက္ဆင္းလမ္းႏွင့္ လက္ခတ္သမၺန္ဆိပ္ ေက်ာက္ဆင္းလမ္းတုိ႔ ပ်က္စီးခဲ့ၿပီး
ကမ္းပါးမွာလည္း ေပ ၂၀၀ နီးပါးခန္႔ ၿပဳိက်ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသုိ႔ ကမ္းပါးၿပဳိက်မႈမ်ား ဆက္လက္ျဖစ္ေပၚေနမႈ၊ ေဆာက္လက္စ ေရထိန္းနံရံ
ၿပိဳက်ခဲ့မႈႏွင့္ လက္ရွိအခ်ိန္ထိ အေရးေပၚ ကာကြယ္မႈမ်ား လုံေလာက္ျခင္း
မရွိသည့္အတြက္ ေဒသခံမ်ားမွာ မ်ားစြာစုိးရိမ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ဒလၿမဳိ႕နယ္၊ ေက်ာင္းစုရပ္ကြက္တြင္ ေနထုိင္သူ ေဒၚျဖဴျဖဴလြင္က "ဧၿပီလ ၁၇
ရက္ေန႔မွာ ျမစ္ကမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ေပ ၃၀ ေလာက္ ထပ္ၿပဳိသြားတယ္။ မြန္းလြဲ ၁
နာရီမွာေတာ့ ဆုိးဆုိး၀ါး၀ါး ၿပဳိက်လာတယ္။ အိမ္ေတြေရႊ႕ဖုိ႔၊ ေျပာင္းဖုိ႔ေတာ့
ရပ္ကြက္ေနထုိင္သူေတြက သေဘာမတူဘူး၊ ထပ္မၿပဳိေအာင္ ကာကြယ္မႈေတြ
ျပဳလုပ္ေပးဖုိ႔ပဲ လုိလားေနပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။
ေက်ာင္းစုရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးျဖစ္သူ ဦးေက်ာ္လင္းက
"ကမ္းပါးၿပဳိက်မႈ ျဖစ္စဥ္ေတြကေတာ့ ထပ္ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒီေန႔မနက္ေတာ့
ေရအရင္းျမစ္ ဌာနကေနၿပီး သဲအိတ္ေတြနဲ႔ ေရတုိက္စားတာကို ကာကြယ္မႈ
ျပဳလုပ္ခဲ့ေပမယ့္ ထပ္မံၿပဳိက်ေနဆဲပါ" ဟု ဧၿပီလ ၁၇ ရက္ေန႔က ေျပာၾကားသည္။
ယခုျဖစ္စဥ္ ဆက္လက္ျဖစ္ပြားမည္ ဆုိပါက လူေနအိမ္မ်ားအတြက္ အႏၲရာယ္
ရွိလာႏုိင္ေၾကာင္း၊ ကာကြယ္ရန္အတြက္ အထက္အဆင့္ဆင့္ႏွင့္
ညိႇႏႈိင္းေဆာင္ရြက္သြားရန္ ရွိေၾကာင္း ဦးေက်ာ္လင္းက ထပ္မံေျပာၾကားသည္။
ၿပဳိက်သြားေသာ ေရထိန္းနံရံအား ျပန္လည္တည္ေဆာက္မႈမ်ား
ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ၌လည္း ကာကြယ္မႈမ်ားအား ျပဳလုပ္ရန္
စီစဥ္ေနေၾကာင္း ဒလၿမဳိ႕နယ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးထြန္းထြန္း၀င္းထံမွ သိရသည္။
ယခုျဖစ္စဥ္ ျဖစ္ပြားသည့္ ေနရာမွာ တြံေတးတူးေျမာင္းႏွင့္ ခေနာင္တုိ
ေခ်ာင္းဆုံရာတြင္ တည္ရိွၿပီး ၀ဲဂယက္မ်ား ျဖစ္ေပၚၿပီး ကမ္းပါးေအာက္ေျခ
လိႈက္စားကာ ယခုကဲ့သို႔ပင္ ျမစ္ကမ္းပါးၿပဳိက်မႈ မၾကာခဏ ျဖစ္ပြားေနေၾကာင္း
တာ၀န္ရွိသူမ်ားထံမွ သိရသည္။
ထုိေၾကာင့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ႏွစ္လည္ပုိင္းမွစ၍ ေရထိန္းနံရံမ်ား
တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး လက္ရွိ အေနအထားအရ ဆက္လက္တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
သိရသည္။
ဒလၿမဳိ႕နယ္၊ ေက်ာင္းစုရပ္ကြက္အတြင္း အိမ္ေထာင္စု ၃၀၀ ခန္႔ရွိၿပီး လူဦးေရ ၁၇၀၀ နီးပါးရွိေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media Group, Rangonnewsdaily
RND:20.4.2013
RND:20.4.2013
No comments:
Post a Comment