ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္သတၱပတ္မွ စတင္၍ ဟိုတယ္အခ်ဳိ႕ႏွင့္ ခရီးသြားကုမၸဏီမ်ား ပူးေပါင္း၍ ႏုိင္ငံျခားခရီးသြားဧည့္ သည္မ်ားအတြက္ ၿမိဳ႕တြင္းခရီးသြားလုပ္ငန္း (City Tour) အစီအစဥ္အား ၀န္ေဆာင္မႈေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ခရီးသြားလုပ္ငန္းကုမၸဏီအခ်ဳိ႕ထံ
ႏုိင္ငံတကာနည္းတူ ႏုိင္ငံျခားခရီးသြားဧည့္သည္မ်ား
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ လွည့္လည္ပို႔ေဆာင္ရာတြင္ ေရႊတိဂုံ၊ ဗုိလ္တစ္ေထာင္၊ ဆူးေလ၊ ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမ၊ အမ်ဳိးသားျပတုိက္ႏွင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေစ်းတုိ႔အား အဓိကထား၍ ပို႔ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၀န္ေဆာင္ခအေနျဖင့္ တစ္ဦးလွ်င္ အေမရိကန္ေဒၚလာႏွစ္ဆယ္ က်သင့္သည္ဟု ဦးသိန္းျမင့္က ေျပာသည္။
“ဘန္ေကာက္တို႔၊ စင္ကာပူတို႔မွာလည္း ဒီလို City Tour အစီအစဥ္ေတြ ရွိတယ္” ဟု ခရီးသြားဧည့္လမ္းၫႊန္တစ္ဦးျဖစ္
ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသြားလုပ္ငန္း (City Tour) အစီအစဥ္အား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္သာ လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း မႏၲေလးဟိုတယ္ဇုန္ဥကၠ႒ ဦးျမင့္ေအာင္က ေျပာသည္။
City Tour အစီအစဥ္မ်ားေၾကာင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ခရီးသြားလုပ္ငန္းေပၚတြင္ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ႀကီးႀကီးမားမား မရွိႏုိင္ဟု ခရီးသြားလုပ္ငန္းကုမၸဏီတစ္ခု၏ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာျဖစ္သူ ဦးေမာင္ေမာင္က သုံးသပ္ေျပာၾကားသည္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံသုိ႔ ႏုိင္ငံျခားခရီးသြားဧည့္သည္ စံခ်ိန္တင္ တစ္သန္းေက်ာ္ ၀င္ေရာက္ခဲ့ၿပီး ယခုႏွစ္တြင္ ၁ ဒသမ ၅ သန္းခန္႔၀င္ေရာက္ႏုိင္သည္ဟု ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရး၀န္ႀကီးဌာနက ခန္႔မွန္းထားသည္။
RND: 2.3.2013
No comments:
Post a Comment