Thursday, March 14, 2013
ဧၿပီလ ၁ဝ ရက္ေန႔တြင္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားေပၚမွ ကားမ်ား စတင္ ျဖတ္သန္းႏိုင္ေတာ့မည္ဟု ရန္ကုန္စည္ပင္မွ သတင္းရရွိသည္။
အဆိုပါ တံတား စတင္အသံုး ျပဳႏိုင္ပါက ျပည္လမ္းတြင္ သြားလာ ေနေသာ
ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္မႈ ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း အထိ
ေလ်ာ့က်သြားရန္ရွိ ေၾကာင္း၊ ယင္းအျပင္ နာနတ္ေတာ မီးပြြိဳင့္ကိုပါ
စနစ္ေျပာင္းလဲရန္လို ေၾကာင္း၊ လွည္းတန္းမွ ဆင္းလာ သည့္ကားမ်ား သည္
ေျမနီကုန္းတြင္ သြားေရာက္ပိတ္ဆို႔ေနသည့္အ တြက္ ေျမနီကုန္း လမ္းဆံုတြင္လည္း
ခံုးေက်ာ္တံတား တစ္စင္းတည္ေဆာက္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း အမ်ား ျပည္သူသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးအာဏာပိုင္ အဖြဲ႕မွ ဥကၠ႒
ဦးၾကည္ သိန္းက ေျပာသည္။
အလံုၿမိဳ႕နယ္ေန အငွားယာဥ္ ေမာင္းတစ္ဦးကလည္း ''လွည္းတန္း တံတားက
နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္ ကို မေက်ာ္လို႔ ျပည္လမ္းမႀကီးအတိုင္း ၿမိဳ႕ထဲကို
လာတဲ့ကားေတြဆို နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္မွာ ပိတ္ဦးမွာပဲ။ အင္းစိန္ကေန
ၿမိဳ႕ထဲကိုလာတဲ့ကား ေတြကေတာ့ အဆင္ေျပသြားမယ္'' ဟု လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား
ၿပီး စီးပါက ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္သည့္ အေျခ အေနကို ေျပာသည္။
ဧၿပီလတြင္စတင္အသံုးျပဳႏိုင္မည့္လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားေပၚတြင္ ကြန္တိန္နာကားမ်ားေမာင္း ႏွင္ခြင့္
ေပးမည္မဟုတ္ေပ။ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၿပလည္ေစရန္လွည္းတန္း၊
ဘုရင့္ေနာင္ႏွင့္ ေရႊဂံု
တိုင္လမ္းဆံုအျပင္ေၿမနီကုန္းႏွင့္တာေမြလမ္းဆံုတို႔တြင္လည္းခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္သင့္သည္
ဟု ဦးၾကည္သိန္းက
ထပ္ေလာင္းေျပာ သည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကို၂ဝ၁၂ခုႏွစ္ေဖေဖာ္ဝါရီမွစတင္ကာေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူေဆာက္
လုပ္ခဲ့ၿပီး တည္ ေဆာက္စရိတ္ ၁၄ ဒသမ ၄၈၇ ဘီလ်ံအကုန္က်ခံ ေဆာက္လုပ္ေန ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ေငြေၾကးကို ကုမၸဏီမွ ဦးစြာ စိုက္ထုတ္ေဆာင္ရြက္ၿပီး ရန္ကုန္
စည္ပင္မွ ျပန္လည္ေပးေခ် သြားမည္ျဖစ္ကာ ျပည္သူမ်ားထံမွ တံတားျဖတ္သန္းခ
ေကာက္ခံမည္ မဟုတ္ေပ။
ယင္းတံတားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၌ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း စတင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့သည့္ ခံုးေက်ာ္ တံတားသံုးစင္းအနက္ ပထမဦးစြာ ၿပီးစီးမည့္ တံတား ျဖစ္သည္။
ေဝမာထြန္း
Popular Myanmar News Journal
Rangonnewsdaily
RND: :14.3.2013
Thursday, March 14, 2013
ေဝမာထြန္း
Popular Myanmar News Journal
ဧၿပီလ ၁ဝ ရက္ေန႔တြင္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားေပၚမွ ကားမ်ား စတင္ ျဖတ္သန္းႏိုင္ေတာ့မည္ဟု ရန္ကုန္စည္ပင္မွ သတင္းရရွိသည္။
အဆိုပါ တံတား စတင္အသံုး ျပဳႏိုင္ပါက ျပည္လမ္းတြင္ သြားလာ ေနေသာ
ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္မႈ ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း အထိ
ေလ်ာ့က်သြားရန္ရွိ ေၾကာင္း၊ ယင္းအျပင္ နာနတ္ေတာ မီးပြြိဳင့္ကိုပါ
စနစ္ေျပာင္းလဲရန္လို ေၾကာင္း၊ လွည္းတန္းမွ ဆင္းလာ သည့္ကားမ်ား သည္
ေျမနီကုန္းတြင္ သြားေရာက္ပိတ္ဆို႔ေနသည့္အ တြက္ ေျမနီကုန္း လမ္းဆံုတြင္လည္း
ခံုးေက်ာ္တံတား တစ္စင္းတည္ေဆာက္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း အမ်ား ျပည္သူသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးအာဏာပိုင္ အဖြဲ႕မွ ဥကၠ႒
ဦးၾကည္ သိန္းက ေျပာသည္။
အလံုၿမိဳ႕နယ္ေန အငွားယာဥ္ ေမာင္းတစ္ဦးကလည္း ''လွည္းတန္း တံတားက နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္ ကို မေက်ာ္လို႔ ျပည္လမ္းမႀကီးအတိုင္း ၿမိဳ႕ထဲကို လာတဲ့ကားေတြဆို နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္မွာ ပိတ္ဦးမွာပဲ။ အင္းစိန္ကေန ၿမိဳ႕ထဲကိုလာတဲ့ကား ေတြကေတာ့ အဆင္ေျပသြားမယ္'' ဟု လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ၿပီး စီးပါက ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္သည့္ အေျခ အေနကို ေျပာသည္။
ဧၿပီလတြင္စတင္အသံုးျပဳႏိုင္မည့္လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားေပၚတြင္ ကြန္တိန္နာကားမ်ားေမာင္း ႏွင္ခြင့္
အလံုၿမိဳ႕နယ္ေန အငွားယာဥ္ ေမာင္းတစ္ဦးကလည္း ''လွည္းတန္း တံတားက နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္ ကို မေက်ာ္လို႔ ျပည္လမ္းမႀကီးအတိုင္း ၿမိဳ႕ထဲကို လာတဲ့ကားေတြဆို နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္မွာ ပိတ္ဦးမွာပဲ။ အင္းစိန္ကေန ၿမိဳ႕ထဲကိုလာတဲ့ကား ေတြကေတာ့ အဆင္ေျပသြားမယ္'' ဟု လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ၿပီး စီးပါက ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္သည့္ အေျခ အေနကို ေျပာသည္။
ဧၿပီလတြင္စတင္အသံုးျပဳႏိုင္မည့္လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားေပၚတြင္ ကြန္တိန္နာကားမ်ားေမာင္း ႏွင္ခြင့္
ေပးမည္မဟုတ္ေပ။ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၿပလည္ေစရန္လွည္းတန္း၊
ဘုရင့္ေနာင္ႏွင့္ ေရႊဂံု
တိုင္လမ္းဆံုအျပင္ေၿမနီကုန္းႏွင့္တာေမြလမ္းဆံုတို႔တြင္လည္းခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္သင့္သည္
ဟု ဦးၾကည္သိန္းက
ထပ္ေလာင္းေျပာ သည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကို၂ဝ၁၂ခုႏွစ္ေဖေဖာ္ဝါရီမွစတင္ကာေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူေဆာက္
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကို၂ဝ၁၂ခုႏွစ္ေဖေဖာ္ဝါရီမွစတင္ကာေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူေဆာက္
လုပ္ခဲ့ၿပီး တည္ ေဆာက္စရိတ္ ၁၄ ဒသမ ၄၈၇ ဘီလ်ံအကုန္က်ခံ ေဆာက္လုပ္ေန ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ေငြေၾကးကို ကုမၸဏီမွ ဦးစြာ စိုက္ထုတ္ေဆာင္ရြက္ၿပီး ရန္ကုန္ စည္ပင္မွ ျပန္လည္ေပးေခ် သြားမည္ျဖစ္ကာ ျပည္သူမ်ားထံမွ တံတားျဖတ္သန္းခ ေကာက္ခံမည္ မဟုတ္ေပ။
ယင္းတံတားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၌ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း စတင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့သည့္ ခံုးေက်ာ္ တံတားသံုးစင္းအနက္ ပထမဦးစြာ ၿပီးစီးမည့္ တံတား ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ေငြေၾကးကို ကုမၸဏီမွ ဦးစြာ စိုက္ထုတ္ေဆာင္ရြက္ၿပီး ရန္ကုန္ စည္ပင္မွ ျပန္လည္ေပးေခ် သြားမည္ျဖစ္ကာ ျပည္သူမ်ားထံမွ တံတားျဖတ္သန္းခ ေကာက္ခံမည္ မဟုတ္ေပ။
ယင္းတံတားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၌ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း စတင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့သည့္ ခံုးေက်ာ္ တံတားသံုးစင္းအနက္ ပထမဦးစြာ ၿပီးစီးမည့္ တံတား ျဖစ္သည္။
ေဝမာထြန္း
Popular Myanmar News Journal
Rangonnewsdaily
RND: :14.3.2013
RND: :14.3.2013
No comments:
Post a Comment