ယေန႔ နံနက္ ၄ နာရီ ၄၈ မိနစ္ခန႔္တြင္ စက္ေခါင္းေမာင္း ဦးသန္႔ေဇာ္ဝင္း
ေမာင္းႏွင္လာေသာ အမွတ္ (၁၇၆) အစုန္ ရန္ကုန္- ထားဝယ္ လူစီးအျမန္ ရထားသည္
မြန္ျပည္နယ္ က်ဳိက္ထုိ ၿမိဳ႕နယ္ မုကၡမူ ေက်းရြာ ရထားလမ္း မိုင္တိုင္အမွတ္
(၉၃/ ၁) ႏွင့္ (၉၃/ ၁၆) အၾကားတြင္ ပထမတန္း တြဲအမွတ္ BDFEZ - ၁၂ဝ၄၄ ၏
ဝဲဘက္ျခမ္းရွိ ဘီးအမွတ္ ၃၄၅၆ မွာ တိမ္းေခ်ာ္၍ ၎တဲြႏွင့္ ေနာက္ဆံုးတြဲ
(တြဲထိန္းတြဲ) အမွတ္ BDFEZ - ၁ဝ၅၆ဝ တို႔မွာ ဝဲဘက္ အျခမ္းသို႔ တံုးလံုး
လဲက်ကာ လမ္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
ရထား
တိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရသူမရွိ ေၾကာင္းႏွင့္ ျမန္မာ့ မီးရထားမွ
တာဝန္ရွိ သူမ်ားက ခရီးသည္မ်ား ဆက္လက္ ထြက္ခြာႏိုင္ေရး စီစဥ္ေဆာင္ရြက္
ေပးျခင္းႏွင့္ တြဲမ်ား ျပန္လည္ မတင္ကာ ရထားမ်ား ပံုမွန္ ေျပးဆြဲႏိုင္ေရး
တုိ႔ကို ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
RND: 3.3.2013
ျမ၀တီ
ယေန႔ နံနက္ ၄ နာရီ ၄၈ မိနစ္ခန႔္တြင္ စက္ေခါင္းေမာင္း ဦးသန္႔ေဇာ္ဝင္း
ေမာင္းႏွင္လာေသာ အမွတ္ (၁၇၆) အစုန္ ရန္ကုန္- ထားဝယ္ လူစီးအျမန္ ရထားသည္
မြန္ျပည္နယ္ က်ဳိက္ထုိ ၿမိဳ႕နယ္ မုကၡမူ ေက်းရြာ ရထားလမ္း မိုင္တိုင္အမွတ္
(၉၃/ ၁) ႏွင့္ (၉၃/ ၁၆) အၾကားတြင္ ပထမတန္း တြဲအမွတ္ BDFEZ - ၁၂ဝ၄၄ ၏
ဝဲဘက္ျခမ္းရွိ ဘီးအမွတ္ ၃၄၅၆ မွာ တိမ္းေခ်ာ္၍ ၎တဲြႏွင့္ ေနာက္ဆံုးတြဲ
(တြဲထိန္းတြဲ) အမွတ္ BDFEZ - ၁ဝ၅၆ဝ တို႔မွာ ဝဲဘက္ အျခမ္းသို႔ တံုးလံုး
လဲက်ကာ လမ္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
ရထား တိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရသူမရွိ ေၾကာင္းႏွင့္ ျမန္မာ့ မီးရထားမွ တာဝန္ရွိ သူမ်ားက ခရီးသည္မ်ား ဆက္လက္ ထြက္ခြာႏိုင္ေရး စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ ေပးျခင္းႏွင့္ တြဲမ်ား ျပန္လည္ မတင္ကာ ရထားမ်ား ပံုမွန္ ေျပးဆြဲႏိုင္ေရး တုိ႔ကို ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
RND: 3.3.2013
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment