သို႔ေပမယ့္ ဂ်ပန္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ကုမၼဏီတစ္ခုက ကားရဲ ႔ဒီဇိုင္းနဲ႔ ထုတ္လုပ္
မုွ လိုင္စင္ ဝယ္လိုက္ပါေသး
တယ္။ ျပီးေတာ့လည္း ဆက္မထုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ကားကလည္း
အျပင္ဒီဇိုင္းသာ သားနားတာပါ အတြင္းက အင္ဂ်င္နဲ႔ ပစၥည္းအတြက္က
ကုန္က်မွုနည္းပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၅၀ အားထုတ္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ အင္ဂ်င္
ေလာက္
အတြက္မို႔ ျဖစ္ပါတယ္။
သုိ႔ေပမယ့္
ယင္းမူပိုင္ေတြကို အဂၤလန္ က Specialized Vehicle Solutions, Ltd
ျပန္ဝယ္လိုက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ျပီေတာ့ အျပင္ဒီဇိုင္းကို မေျပာင္းေပမယ့္
အတြင္းက အင္ဂ်င္န႔ဲ အစိတ္အပိုင္းကေတာ့ စူပါကား ျဖစ္လာမွာ
ျဖစ္ပါ တယ္။
ႏွစ္ေယာက္စီးကား ျဖစ္ျပီး ဒီဇိုင္းအားျဖင့္လည္း ထူးထူးျခားျခား လွပါ တယ္။
၁၉၉၂ ခုႏွစ္ Grand prix ကားေမာင္းျပိဳင္ပြဲမွာေတာင္ ပါဝင္ခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ကို
အေရအတြက္ အမ်ားၾကီးလည္း ထုတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ႏွစ္ကို ရာဂဏန္းေလာက္ပဲ
ျဖစ္ပါတယ္။ ၁၉၉၂ ခုႏွစ္တုန္းကဆုိရင္ အစီးေရ ထုတ္လုပ္မွုက ၁၅ စီးကေန အစီး ၅၀
ၾကားမွာပဲ ရွိပါတယ္။ Aztec Barchetta အမည္ရ ကားမ်ားကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း
ထုတ္လုပ္ေရာင္း ခ်ႏိုင္ ေအာင္ ၾကိဳးပမ္းလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရပါတယ္။
Ref: autoblog
ColayOnline:Automobile,Rangonnewsaily
RND:30.3.2013
သို႔ေပမယ့္ ဂ်ပန္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ကုမၼဏီတစ္ခုက ကားရဲ ႔ဒီဇိုင္းနဲ႔ ထုတ္လုပ္
မုွ လိုင္စင္ ဝယ္လိုက္ပါေသး
တယ္။ ျပီးေတာ့လည္း ဆက္မထုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ကားကလည္း
အျပင္ဒီဇိုင္းသာ သားနားတာပါ အတြင္းက အင္ဂ်င္နဲ႔ ပစၥည္းအတြက္က
ကုန္က်မွုနည္းပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၅၀ အားထုတ္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ အင္ဂ်င္
ေလာက္
အတြက္မို႔ ျဖစ္ပါတယ္။
သုိ႔ေပမယ့္
ယင္းမူပိုင္ေတြကို အဂၤလန္ က Specialized Vehicle Solutions, Ltd
ျပန္ဝယ္လိုက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။
ျပီေတာ့ အျပင္ဒီဇိုင္းကို မေျပာင္းေပမယ့္
အတြင္းက အင္ဂ်င္န႔ဲ အစိတ္အပိုင္းကေတာ့ စူပါကား ျဖစ္လာမွာ
ျဖစ္ပါ တယ္။
ႏွစ္ေယာက္စီးကား ျဖစ္ျပီး ဒီဇိုင္းအားျဖင့္လည္း ထူးထူးျခားျခား လွပါ တယ္။
၁၉၉၂ ခုႏွစ္ Grand prix ကားေမာင္းျပိဳင္ပြဲမွာေတာင္ ပါဝင္ခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ကို
အေရအတြက္ အမ်ားၾကီးလည္း ထုတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ႏွစ္ကို ရာဂဏန္းေလာက္ပဲ
ျဖစ္ပါတယ္။ ၁၉၉၂ ခုႏွစ္တုန္းကဆုိရင္ အစီးေရ ထုတ္လုပ္မွုက ၁၅ စီးကေန အစီး ၅၀
ၾကားမွာပဲ ရွိပါတယ္။ Aztec Barchetta အမည္ရ ကားမ်ားကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း
ထုတ္လုပ္ေရာင္း ခ်ႏိုင္ ေအာင္ ၾကိဳးပမ္းလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရပါတယ္။
Ref: autoblog
ColayOnline:Automobile,Rangonnewsaily
RND:30.3.2013
RND:30.3.2013
No comments:
Post a Comment