ဓာတ္ပုံ - ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္က ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း) ဆိပ္ကမ္းတြင္ ဆီတင္ယာဥ္ မီးေလာင္ေနစဥ္
Thursday, February 21, 2013
ေရယာဥ္မ်ား ေဘးခ်င္းယွဥ္၍ စက္သုံးဆီဒီဇယ္မ်ား ေရာင္းခ်ေနစဥ္
မီးေလာင္ေပါက္ကြဲကာ လူေလးဦး ေသဆုံးခဲ့ေသာျဖစ္စဥ္မွာ Chemical reaction
(ဓာတုတုံ႕ျပန္မႈ) ေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လုံၿခံဳေရးႏွင့္ နယ္စပ္ေရးရာ၀န္ႀကီး
ဗုိလ္မွဴးႀကီးတင္၀င္းက Eleven Media သုိ႔ ေျပာၾကားလိုက္သည္။
ျဖစ္စဥ္မွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္ ညေန ၄ နာရီခြဲက ဘုရင့္ေနာင္
(အုိ၀မ္း)ဆိပ္ကမ္းရွိ ျမ၀တီ (၀၀၃) ေရယာဥ္မွ ပုဂၢလိက ဆီ၀ယ္ေရယာဥ္
'ေအာင္သုခဧရာ' တြန္းသေဘာၤႏွင့္ 'ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္' တြဲေရယာဥ္မ်ားသုိ႔
ေဘးခ်ဥ္းယွဥ္၍ စက္သုံးဆီ ဒီဇယ္မ်ားကို ဖလုိမီတာျဖင့္ေရာင္းခ်ေနစဥ္ ညေန ၅
နာရီ ၅ မိနစ္၌ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ တြဲေရယာဥ္မွ ရုတ္တရက္
ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ဆီတင္ယာဥ္
မီးေလာင္မႈျဖစ္စဥ္ကို စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးဖြဲ႕၍ စစ္ေဆးခဲ့ရာ
ဓာတုတု႔ံျပန္မႈေၾကာင့္ ယင္းျဖစ္စဥ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လုံၿခံဳေရးႏွင့္ နယ္စပ္ေရးရာ၀န္ႀကီးက အတည္ျပဳသည္။
၎ကပင္ "ေပါက္ကြဲမႈ ျဖစ္စဥ္ကုိ စုံစမ္းစစ္ေဆးလုိက္တဲ့အခါ ဓာတုတုံ႔ျပန္မႈေတြေၾကာင့္ ျဖစ္တာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။
အဆိုပါ ဓာတုတုံ႔ျပန္မႈကို ဓာတုေဗဒပညာရွင္ ေဒါက္တာခင္ေမာင္ညိဳက "ေလနဲ႔ေလာင္စာဆီ အေငြ႕ဟာ မွန္ကန္တဲ့အခ်ဳိးတစ္ခုမွာ ေပါက္ကြဲမႈ
ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ႏုိင္လြန္တုိ႔၊ ပလတ္စတစ္တုိ႔လုိ အရာမ်ဳိးနဲ႔ ေလာင္စာဆီတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးကုိ ခပ္ယူရင္လည္း ဒီလုိမ်ဳိးျဖစ္စဥ္
ျဖစ္ေပၚႏုိင္ပါတယ္" ဟု ရွင္းျပသည္။
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္က ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း) ဆိပ္ကမ္းတြင္ ႏွစ္နာရီခန္႔
ဆီတြဲယာဥ္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ ဆီတင္ယာဥ္တစ္စီး၊ စက္ေလွႏွစ္စီး
နစ္ျမႇဳပ္ခဲ့ၿပီး လူေလးဦး ေသဆုံးကာ ေျခာက္ဦး ဒဏ္ရာရရွိခဲ့သည္။
RND:21.2.2013
Eleven Media Group
ဓာတ္ပုံ - ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္က ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း) ဆိပ္ကမ္းတြင္ ဆီတင္ယာဥ္ မီးေလာင္ေနစဥ္ |
Thursday, February 21, 2013
ေရယာဥ္မ်ား ေဘးခ်င္းယွဥ္၍ စက္သုံးဆီဒီဇယ္မ်ား ေရာင္းခ်ေနစဥ္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲကာ လူေလးဦး ေသဆုံးခဲ့ေသာျဖစ္စဥ္မွာ Chemical reaction (ဓာတုတုံ႕ျပန္မႈ) ေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လုံၿခံဳေရးႏွင့္ နယ္စပ္ေရးရာ၀န္ႀကီး ဗုိလ္မွဴးႀကီးတင္၀င္းက Eleven Media သုိ႔ ေျပာၾကားလိုက္သည္။ ျဖစ္စဥ္မွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္ ညေန ၄ နာရီခြဲက ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း)ဆိပ္ကမ္းရွိ ျမ၀တီ (၀၀၃) ေရယာဥ္မွ ပုဂၢလိက ဆီ၀ယ္ေရယာဥ္ 'ေအာင္သုခဧရာ' တြန္းသေဘာၤႏွင့္ 'ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္' တြဲေရယာဥ္မ်ားသုိ႔ ေဘးခ်ဥ္းယွဥ္၍ စက္သုံးဆီ ဒီဇယ္မ်ားကို ဖလုိမီတာျဖင့္ေရာင္းခ်ေနစဥ္ ညေန ၅ နာရီ ၅ မိနစ္၌ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ တြဲေရယာဥ္မွ ရုတ္တရက္ ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ဆီတင္ယာဥ္ မီးေလာင္မႈျဖစ္စဥ္ကို စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးဖြဲ႕၍ စစ္ေဆးခဲ့ရာ ဓာတုတု႔ံျပန္မႈေၾကာင့္ ယင္းျဖစ္စဥ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လုံၿခံဳေရးႏွင့္ နယ္စပ္ေရးရာ၀န္ႀကီးက အတည္ျပဳသည္။
၎ကပင္ "ေပါက္ကြဲမႈ ျဖစ္စဥ္ကုိ စုံစမ္းစစ္ေဆးလုိက္တဲ့အခါ ဓာတုတုံ႔ျပန္မႈေတြေၾကာင့္ ျဖစ္တာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။
အဆိုပါ ဓာတုတုံ႔ျပန္မႈကို ဓာတုေဗဒပညာရွင္ ေဒါက္တာခင္ေမာင္ညိဳက "ေလနဲ႔ေလာင္စာဆီ အေငြ႕ဟာ မွန္ကန္တဲ့အခ်ဳိးတစ္ခုမွာ ေပါက္ကြဲမႈ
ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ႏုိင္လြန္တုိ႔၊ ပလတ္စတစ္တုိ႔လုိ အရာမ်ဳိးနဲ႔ ေလာင္စာဆီတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးကုိ ခပ္ယူရင္လည္း ဒီလုိမ်ဳိးျဖစ္စဥ္
ျဖစ္ေပၚႏုိင္ပါတယ္" ဟု ရွင္းျပသည္။
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္က ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း) ဆိပ္ကမ္းတြင္ ႏွစ္နာရီခန္႔ ဆီတြဲယာဥ္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ ဆီတင္ယာဥ္တစ္စီး၊ စက္ေလွႏွစ္စီး နစ္ျမႇဳပ္ခဲ့ၿပီး လူေလးဦး ေသဆုံးကာ ေျခာက္ဦး ဒဏ္ရာရရွိခဲ့သည္။
ေရယာဥ္မ်ား ေဘးခ်င္းယွဥ္၍ စက္သုံးဆီဒီဇယ္မ်ား ေရာင္းခ်ေနစဥ္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲကာ လူေလးဦး ေသဆုံးခဲ့ေသာျဖစ္စဥ္မွာ Chemical reaction (ဓာတုတုံ႕ျပန္မႈ) ေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လုံၿခံဳေရးႏွင့္ နယ္စပ္ေရးရာ၀န္ႀကီး ဗုိလ္မွဴးႀကီးတင္၀င္းက Eleven Media သုိ႔ ေျပာၾကားလိုက္သည္။ ျဖစ္စဥ္မွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္ ညေန ၄ နာရီခြဲက ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း)ဆိပ္ကမ္းရွိ ျမ၀တီ (၀၀၃) ေရယာဥ္မွ ပုဂၢလိက ဆီ၀ယ္ေရယာဥ္ 'ေအာင္သုခဧရာ' တြန္းသေဘာၤႏွင့္ 'ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္' တြဲေရယာဥ္မ်ားသုိ႔ ေဘးခ်ဥ္းယွဥ္၍ စက္သုံးဆီ ဒီဇယ္မ်ားကို ဖလုိမီတာျဖင့္ေရာင္းခ်ေနစဥ္ ညေန ၅ နာရီ ၅ မိနစ္၌ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ တြဲေရယာဥ္မွ ရုတ္တရက္ ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ဆီတင္ယာဥ္ မီးေလာင္မႈျဖစ္စဥ္ကို စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးဖြဲ႕၍ စစ္ေဆးခဲ့ရာ ဓာတုတု႔ံျပန္မႈေၾကာင့္ ယင္းျဖစ္စဥ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လုံၿခံဳေရးႏွင့္ နယ္စပ္ေရးရာ၀န္ႀကီးက အတည္ျပဳသည္။
၎ကပင္ "ေပါက္ကြဲမႈ ျဖစ္စဥ္ကုိ စုံစမ္းစစ္ေဆးလုိက္တဲ့အခါ ဓာတုတုံ႔ျပန္မႈေတြေၾကာင့္ ျဖစ္တာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။
အဆိုပါ ဓာတုတုံ႔ျပန္မႈကို ဓာတုေဗဒပညာရွင္ ေဒါက္တာခင္ေမာင္ညိဳက "ေလနဲ႔ေလာင္စာဆီ အေငြ႕ဟာ မွန္ကန္တဲ့အခ်ဳိးတစ္ခုမွာ ေပါက္ကြဲမႈ
ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ႏုိင္လြန္တုိ႔၊ ပလတ္စတစ္တုိ႔လုိ အရာမ်ဳိးနဲ႔ ေလာင္စာဆီတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးကုိ ခပ္ယူရင္လည္း ဒီလုိမ်ဳိးျဖစ္စဥ္
ျဖစ္ေပၚႏုိင္ပါတယ္" ဟု ရွင္းျပသည္။
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၄ ရက္က ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း) ဆိပ္ကမ္းတြင္ ႏွစ္နာရီခန္႔ ဆီတြဲယာဥ္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ ဆီတင္ယာဥ္တစ္စီး၊ စက္ေလွႏွစ္စီး နစ္ျမႇဳပ္ခဲ့ၿပီး လူေလးဦး ေသဆုံးကာ ေျခာက္ဦး ဒဏ္ရာရရွိခဲ့သည္။
RND:21.2.2013
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment