Pages

Pages - Menu

Friday, February 22, 2013

လာမည့္ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ပညာေရးအသုံးစရိတ္ ယခင္ႏွစ္ထက္ က်ပ္ဘီလ်ံ ၃ဝဝ ပိုမိုအသုံးျပဳမည္ ႏိုင္ငံ၏ စီးပြားေရး တုိးတက္ပါက ပညာေရးအသုံးစရိတ္ ထပ္မံတုိးျမႇင့္မည္ဟု ဒုသမၼတ ေဒါက္တာစိုင္းေမာက္ခမ္း ေျပာၾကား

Friday, 22 February 2013
လာမည့္ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ပညာေရးႏွစ္အတြက္ ပညာေရးအသုံးစရိတ္ က်ပ္ဘီလ်ံ ၉ဝဝ အသုံးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး ယခင္ႏွစ္ကထက္ က်ပ္ဘီလ်ံ ၃ဝဝ ပိုမို အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒုတိယသမၼတ ေဒါက္တာစုိင္းေမာက္ခမ္းက ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၈ ရက္မွ စတင္ၿပီး ကယားျပည္နယ္ႏွင့္ ကရင္ျပည္နယ္သုိ႔ သြားေရာက္သည့္ ခရီးစဥ္အတြင္း၌ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ ႏိုင္ငံ၏ စီးပြားေရး တုိးတက္ပါက ပညာေရးက႑ အသုံးစရိတ္ကို ထပ္မံတုိးျမႇင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
ဒုတိယသမၼတ ေဒါက္တာစုိင္းေမာက္ခမ္းသည္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၈ ရက္က ကယားျပည္နယ္ လြဳိင္ေကာ္ၿမိဳ႕သုိ႔ ေရာက္ရွိစဥ္ လြဳိင္ေကာ္တကၠသုိလ္မ်ားမွ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆုံရာ၌ ႏိုင္ငံေတာ္ အေနျဖင့္ ႏိုင္ငံ၏ ပညာေရးကို ႏိုင္ငံတကာႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏုိင္ေအာင္ ျပဳျပင္မႈ အမ်ဳိးမ်ဳိး ျပဳလုပ္သည့္အထဲ၌ ႏိုင္ငံတကာ တကၠသုိလ္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္းမ်ား ရွိၿပီး ပညာေရးအသုံးစရိတ္လည္း ႏွစ္ဆသုံးဆ တုိးျမႇင့္ခ်ထားေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ပညာေရးက႑အတြက္ ယခု ၂ဝ၁၂-၂ဝ၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ က်ပ္ ၆ဝဝ ဘီလ်ံႏွင့္ ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ က်ပ္ဘီလ်ံ ၃ဝဝ သုံးစြဲခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ပညာေရး က႑အတြက္ တုိးျမႇင့္ေဆာင္ရြက္ေပးမႈမ်ား ရွိေနေသာ္လည္း အေျခခံလုိအပ္ခ်က္ မ်ားစြာလိုအပ္ေနေသးသည္ဟု ထင္ျမင္ႏုိင္ေၾကာင္း အဆုိပါကိစၥသည္ ႏိုင္ငံ၏ စီးပြားေရး အေျခအေန တုိးတက္မႈေပၚ မူတည္ၿပီး စီးပြားေရးတုိးတက္လာသည္ႏွင့္အမွ် ပညာေရးက႑ အသုံးစရိတ္အတြက္ ထပ္မံတုိးျမႇင့္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ လုိအပ္ခ်က္မ်ားကို တတ္ႏိုင္သေရြ႕ ျဖည့္ဆည္းေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒုတိယသမၼတ ေဒါက္တာစုိင္းေမာက္ခမ္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

''ေက်ာင္းတြင္း၊ ေက်ာင္းျပင္ အရည္အေသြး ျပည့္စံုသည့္ ဘဲြ႕ရမ်ားက အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ပိုရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ဖံြ႕ၿဖိဳးမႈအမ်ားဆံုး အေကာင္းဆံုး စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမွာ ဦးေႏွာက္အသံုးျပဳသည့္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ Electronic Industry အမီွျပဳႏုိင္ေသာ ႏိုင္ငံသည္ အေႏွးႏွင့္အျမန္ စီးပြားေရးေရွ႕တန္း ေရာက္ရွိလာျခင္းကို ေတြ႕ရမည္ျဖစ္ၿပီး သဘာဝသယံဇာတ ရွားေသာ္လည္း ႏိုင္ငံတိုးတက္မည္'' ဟု ဒုတိယသမၼတက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

RND: 22.2.2013

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment