Pages

Pages - Menu

Wednesday, February 27, 2013

ယာဥ္တုိက္မႈမ်ားေလ်ာ့က်ေစရန္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေမာင္းမ်ား လစာစနစ္ျဖင့္ ေပးရန္စီစဥ္

ယာဥ္တုိက္မႈမ်ားေလ်ာ့က်ေစရန္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေမာင္းမ်ား လစာစနစ္ျဖင့္ ေပးရန္စီစဥ္

February 27, 2013 Home

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ျဖစ္ပြားလ်က္ ရွိေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္တိုက္ မႈယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈအမ်ားစု သည္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္အခ်င္း ခ်င္း အၿပိဳင္အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ပြားရေသာ ယာဥ္တိုက္မႈ တိမ္းေမွာက္မႈသည္ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ သူ႔ထက္ငါအၿပိဳင္အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ရန္ တြန္းအား တစ္ခုမွာ
ရရွိသည့္ ေငြေၾကးအေပၚ မူတည္၍ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ေပးေသာ စနစ္
ျဖစ္သျဖင့္ ယာဥ္တိုက္မႈ၊တိမ္း ေမွာက္မႈေလ်ာ့က်ေစရန္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား
အား လစာစနစ္ျဖင့္ေပး ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)မွ ဥကၠ႒ဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

““ယာဥ္တိုက္မႈေတြဘာေၾကာင့္ ျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အခုယာဥ္ေမာင္း
ေတြကိုေပးတဲ့စနစ္က အေခါက္ ေရရတဲ့ ပိုက္ဆံေပၚမွာမူတည္ၿပီး
ေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ျပန္ၿပီးေတာ့ ေပးေနတယ္ အဲဒီေတာ့ယာဥ္ေမာင္း
ေတြနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ က အေခါက္ေရပိုရေအာင္ အၿပိဳင္အဆိုင္
ေမာင္းေနၾကပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

အဆိုပါကဲ့သို႔ ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာေပးသည့္စနစ္ႏွင့္ ေပးပါက ယာဥ္တိုက္မႈႏွင့္တိမ္း ေမွာက္မႈမ်ားေလ်ာ့နည္းသြားႏိုင္ ေၾကာင္း မထသ(ဗဟို)ဥကၠ႒မွ ဦးလွေအာင္က ဆက္လက္ေျပာ ၾကားသည္။

““ယာဥ္ေမာင္းေတြကို လစာ စနစ္နဲ႔ေပးမယ္ဆိုရင္ သူဘာသာ အေခါက္ေရဘယ္ေလာက္ပဲ ေမာင္းေမာင္းလစာပဲရလာမယ္။ ႏိုင္ငံတကာမွာလဲ ဒီစနစ္ကိုအသံုး ျပဳေနက်ပါတယ္။ ဒီစနစ္ေတြကို အသံုးျပဳမည္ဆိုရင္ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေမာင္းႏွင္တာေတြ ခရီးသည္ေတြ အလုအယက္
တင္တာေတြ အခု ျဖစ္ေနတဲ့ယာဥ္တိုက္မႈ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈ
ေတြလည္း ေလ်ာ့က်ႏိုင္ ပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာျဖင့္ေပးကာ ေမာင္းႏွင္
ေစသည့္စနစ္က်င့္သံုးမည္ဆို ပါက ယင္းစနစ္ေဆာင္ရြက္ျခင္း
ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္ေသာ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ဳိး၊အျပစ္မ်ား အတြက္လည္းႀကိဳတင္စီမံေဆာင္ ရြက္သင့္ေၾကာင့္ ခရီးသြားအခ်ိဳ႕ ကသံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။

ၿဖိဳးေအာင္

ေအးခ်မ္းမြန္မွ  The Hot News တြင္ေရးသားသည္႔ သတင္းအခ်က္ အလက္ကို မူရင္းအတိုင္း မ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါသည္

February 27, 2013
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ျဖစ္ပြားလ်က္ ရွိေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္တိုက္ မႈယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈအမ်ားစု သည္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္အခ်င္း ခ်င္း အၿပိဳင္အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ပြားရေသာ ယာဥ္တိုက္မႈ တိမ္းေမွာက္မႈသည္ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ သူ႔ထက္ငါအၿပိဳင္အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ရန္ တြန္းအား တစ္ခုမွာ
ရရွိသည့္ ေငြေၾကးအေပၚ မူတည္၍ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ေပးေသာ စနစ္
ျဖစ္သျဖင့္ ယာဥ္တိုက္မႈ၊တိမ္း ေမွာက္မႈေလ်ာ့က်ေစရန္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား
အား လစာစနစ္ျဖင့္ေပး ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)မွ ဥကၠ႒ဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

““ယာဥ္တိုက္မႈေတြဘာေၾကာင့္ ျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အခုယာဥ္ေမာင္း
ေတြကိုေပးတဲ့စနစ္က အေခါက္ ေရရတဲ့ ပိုက္ဆံေပၚမွာမူတည္ၿပီး
ေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ျပန္ၿပီးေတာ့ ေပးေနတယ္ အဲဒီေတာ့ယာဥ္ေမာင္း
ေတြနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ က အေခါက္ေရပိုရေအာင္ အၿပိဳင္အဆိုင္
ေမာင္းေနၾကပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

အဆိုပါကဲ့သို႔ ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာေပးသည့္စနစ္ႏွင့္ ေပးပါက ယာဥ္တိုက္မႈႏွင့္တိမ္း ေမွာက္မႈမ်ားေလ်ာ့နည္းသြားႏိုင္ ေၾကာင္း မထသ(ဗဟို)ဥကၠ႒မွ ဦးလွေအာင္က ဆက္လက္ေျပာ ၾကားသည္။

““ယာဥ္ေမာင္းေတြကို လစာ စနစ္နဲ႔ေပးမယ္ဆိုရင္ သူဘာသာ အေခါက္ေရဘယ္ေလာက္ပဲ ေမာင္းေမာင္းလစာပဲရလာမယ္။ ႏိုင္ငံတကာမွာလဲ ဒီစနစ္ကိုအသံုး ျပဳေနက်ပါတယ္။ ဒီစနစ္ေတြကို အသံုးျပဳမည္ဆိုရင္ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေမာင္းႏွင္တာေတြ ခရီးသည္ေတြ အလုအယက္
တင္တာေတြ အခု ျဖစ္ေနတဲ့ယာဥ္တိုက္မႈ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈ
ေတြလည္း ေလ်ာ့က်ႏိုင္ ပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာျဖင့္ေပးကာ ေမာင္းႏွင္
ေစသည့္စနစ္က်င့္သံုးမည္ဆို ပါက ယင္းစနစ္ေဆာင္ရြက္ျခင္း
ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္ေသာ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ဳိး၊အျပစ္မ်ား အတြက္လည္းႀကိဳတင္စီမံေဆာင္ ရြက္သင့္ေၾကာင့္ ခရီးသြားအခ်ိဳ႕ ကသံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။

ၿဖိဳးေအာင္
RND: 27.2.2013

The Hot News

No comments:

Post a Comment