၅၈ ႏွစ္ သက္တမ္းရွိျပီ ျဖစ္တဲ့ တိုယိုတာ ခေရာင္းက ကမၻာမွာတင္မက ပဲ၊ ျပည္တြင္း ဂ်ပန္မွာေတာ္ အေတာ္ေလး ေရပန္းစားတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။
ျပီးခဲ့တဲ့ ဒီဇင္ဘာ လကုန္ခါနီးကပဲ မိတ္ဆက္ျပီး ယခု ဇန္နဝါရီမွာ စတင္
ေရာင္းခ်ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ခေရာင္း (Crown) ကုိ ႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စား
ထုတ္လိုက္ပါတယ္။ Toyota Crown Royal Saloon နဲ႔ Toyota Crown Athlete တို႔
ျဖစ္ပါတယ္။ ႏ်စ္မ်ိဳးလံုးကို ဟိုင္းဘရစ္ဗားရွင္းနဲ႔ ရႏိုင္ပါတယ္။
Crown Royal
ေတာ္ဝင္ ခေရာင္းကေတာ့ အရင့္အရင္က ထုတ္လုပ္ေနက်နဲ႔ မကြဲပဲ နာမည္ အသက္ဆက္တဲ့
ဆလြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ ၂၅၀၀ စီစီ၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္
ျဖစ္ ပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရအား ၁၇၆ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ တဲ့တဲ့ ကန္မရီ ဘက္ထရီလည္း
ပါဝင္အားျဖည့္ထားပါေသး တယ္။ ဒီေတာ့ စုစုေပါင္း ျမင္းေကာင္ေရအား
ထုတ္လုပ္ႏိုင္မ်ုက ၃၀၀ ေက်ာ္သြားပါတယ္။ Lexus ES နဲ႔ Performance ခ်င္း
သိပ္မကြာတဲ့အတြက္ ဇိမ္ခံဆလြန္းဆုိရင္ ခေရာင္းကလည္း ထပ္ေရြးခ်ယ္စရာ
အသစ္တစ္ခု ျဖစ္လာမယ္လို႔ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားပါတယ္။ အေပၚက ပံုကေတာ့
တိုယိုတာ ေတာ္ဝင္ ခေရာင္း (Toyota Crown Royal) ျဖစ္ပါတယ္။
Crown
Royal မွာကိုမွာ ရိုးရိုး Royal နဲ႔ Royal G ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ိဳးေတာင္
ထုတ္ထားပါေသးတယ္။ G ပါတာက ပစၥည္းပိုစံုျပီး ဟုိင္းဘရစ္အင္ဂ်င္သံုး ကား
ျဖစ္ပါတယ္။
Crown Athlete
Athlete ဆုိေတာ့
အားကစားသမားလို႔ တိုက္ရိုက္ ဘာသာျပန္ႏိုင္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ ဒီမွာေတာ့
အားကစားသမားကိုဆိုျခင္း မဟုတ္ပဲ ဒီ တုိယိုတာ ခေရာင္း ဆလြန္းက ဝါရင့္
အားကစား သမား တစ္ဦးလိုပဲ လ်င္ျမန္၊ သန္မာ တယ္ဆုိတဲ့ သေဘာကို
သိေစလိုတဲ့အတြက္ Crown Athlete လို႔ အမည္ေပးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ပံုစံကလည္း
ခေရာင္း ရြိဳင္ရယ္နဲ႔ မတူေတာ့ပါဘူး။ ေအာက္ပံုက ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ
၃၅၀၀ စီစီ၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္ျဖစ္ျပီး ဟိုင္းဘရစ္ ဘက္ထရီနဲ႔ပါ
ေပါင္းရင္ သူက Crown Royal ထက္ ပိုအားေကာင္းသြားပါတယ္။ Athlete က ဇိမ္ခံ
ဆလြန္းပံုစံထက္ ဇိမ္ခံဆလြန္း-ျပိဳင္ကား နည္းနည္း ဆန္ပါတယ္။
Athlete မွာလည္း ဟိုင္းဘရစ္နဲ႔ ရိုးရိုးထပ္ခြဲတာေၾကာင့္ Athlete နဲ႔ Athlete G ဆုိျပီး ႏွစ္မ်ိဳး ကြဲသြား ပါေသးတယ္။
ေစ်းႏုွန္း
ဂ်ပန္ယမ္းနဲ႔ေဖာ္ျပခ်က္ကို အေမရိကန္ေဒၚလာ သို႔ ေျပာင္းလိုက္ရင္ ရိုးရိုး
Royal က ေဒၚလာ ၄၀၉၈၃ ၊ Royal G က ၆၂၂၂၅၊ Athlete ရိုးရိုးက ၄၁၄၃၈၊ Athlete G
က ၆၃၀၂၈ ေဒၚလာ စီ တန္ဖိုး အသီးသီး ရွိပါတယ္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ စတင္ျဖန္႔ခ်ိေနျပီ ျဖစ္ျပီး ကမၻာ့အႏွံ႔လည္း ျဖန္႔ခ်ိ ေရာင္းခ်ေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
--
Ref: Toyota
ColayOnline:Automobile
၅၈ ႏွစ္ သက္တမ္းရွိျပီ ျဖစ္တဲ့ တိုယိုတာ ခေရာင္းက ကမၻာမွာတင္မက ပဲ၊ ျပည္တြင္း ဂ်ပန္မွာေတာ္ အေတာ္ေလး ေရပန္းစားတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။
ျပီးခဲ့တဲ့ ဒီဇင္ဘာ လကုန္ခါနီးကပဲ မိတ္ဆက္ျပီး ယခု ဇန္နဝါရီမွာ စတင္
ေရာင္းခ်ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ခေရာင္း (Crown) ကုိ ႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စား
ထုတ္လိုက္ပါတယ္။ Toyota Crown Royal Saloon နဲ႔ Toyota Crown Athlete တို႔
ျဖစ္ပါတယ္။ ႏ်စ္မ်ိဳးလံုးကို ဟိုင္းဘရစ္ဗားရွင္းနဲ႔ ရႏိုင္ပါတယ္။
Crown Royal
ေတာ္ဝင္ ခေရာင္းကေတာ့ အရင့္အရင္က ထုတ္လုပ္ေနက်နဲ႔ မကြဲပဲ နာမည္ အသက္ဆက္တဲ့ ဆလြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ ၂၅၀၀ စီစီ၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္ ျဖစ္ ပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရအား ၁၇၆ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ တဲ့တဲ့ ကန္မရီ ဘက္ထရီလည္း ပါဝင္အားျဖည့္ထားပါေသး တယ္။ ဒီေတာ့ စုစုေပါင္း ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္ႏိုင္မ်ုက ၃၀၀ ေက်ာ္သြားပါတယ္။ Lexus ES နဲ႔ Performance ခ်င္း သိပ္မကြာတဲ့အတြက္ ဇိမ္ခံဆလြန္းဆုိရင္ ခေရာင္းကလည္း ထပ္ေရြးခ်ယ္စရာ အသစ္တစ္ခု ျဖစ္လာမယ္လို႔ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားပါတယ္။ အေပၚက ပံုကေတာ့ တိုယိုတာ ေတာ္ဝင္ ခေရာင္း (Toyota Crown Royal) ျဖစ္ပါတယ္။
Crown Royal မွာကိုမွာ ရိုးရိုး Royal နဲ႔ Royal G ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ိဳးေတာင္ ထုတ္ထားပါေသးတယ္။ G ပါတာက ပစၥည္းပိုစံုျပီး ဟုိင္းဘရစ္အင္ဂ်င္သံုး ကား ျဖစ္ပါတယ္။
Crown Athlete
Athlete ဆုိေတာ့ အားကစားသမားလို႔ တိုက္ရိုက္ ဘာသာျပန္ႏိုင္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ ဒီမွာေတာ့ အားကစားသမားကိုဆိုျခင္း မဟုတ္ပဲ ဒီ တုိယိုတာ ခေရာင္း ဆလြန္းက ဝါရင့္ အားကစား သမား တစ္ဦးလိုပဲ လ်င္ျမန္၊ သန္မာ တယ္ဆုိတဲ့ သေဘာကို သိေစလိုတဲ့အတြက္ Crown Athlete လို႔ အမည္ေပးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ပံုစံကလည္း ခေရာင္း ရြိဳင္ရယ္နဲ႔ မတူေတာ့ပါဘူး။ ေအာက္ပံုက ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ ၃၅၀၀ စီစီ၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္ျဖစ္ျပီး ဟိုင္းဘရစ္ ဘက္ထရီနဲ႔ပါ ေပါင္းရင္ သူက Crown Royal ထက္ ပိုအားေကာင္းသြားပါတယ္။ Athlete က ဇိမ္ခံ ဆလြန္းပံုစံထက္ ဇိမ္ခံဆလြန္း-ျပိဳင္ကား နည္းနည္း ဆန္ပါတယ္။
Athlete မွာလည္း ဟိုင္းဘရစ္နဲ႔ ရိုးရိုးထပ္ခြဲတာေၾကာင့္ Athlete နဲ႔ Athlete G ဆုိျပီး ႏွစ္မ်ိဳး ကြဲသြား ပါေသးတယ္။
ေစ်းႏုွန္း
ဂ်ပန္ယမ္းနဲ႔ေဖာ္ျပခ်က္ကို အေမရိကန္ေဒၚလာ သို႔ ေျပာင္းလိုက္ရင္ ရိုးရိုး Royal က ေဒၚလာ ၄၀၉၈၃ ၊ Royal G က ၆၂၂၂၅၊ Athlete ရိုးရိုးက ၄၁၄၃၈၊ Athlete G က ၆၃၀၂၈ ေဒၚလာ စီ တန္ဖိုး အသီးသီး ရွိပါတယ္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ စတင္ျဖန္႔ခ်ိေနျပီ ျဖစ္ျပီး ကမၻာ့အႏွံ႔လည္း ျဖန္႔ခ်ိ ေရာင္းခ်ေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
--
Ref: Toyota
Crown Royal
ေတာ္ဝင္ ခေရာင္းကေတာ့ အရင့္အရင္က ထုတ္လုပ္ေနက်နဲ႔ မကြဲပဲ နာမည္ အသက္ဆက္တဲ့ ဆလြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ ၂၅၀၀ စီစီ၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္ ျဖစ္ ပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရအား ၁၇၆ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ တဲ့တဲ့ ကန္မရီ ဘက္ထရီလည္း ပါဝင္အားျဖည့္ထားပါေသး တယ္။ ဒီေတာ့ စုစုေပါင္း ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္ႏိုင္မ်ုက ၃၀၀ ေက်ာ္သြားပါတယ္။ Lexus ES နဲ႔ Performance ခ်င္း သိပ္မကြာတဲ့အတြက္ ဇိမ္ခံဆလြန္းဆုိရင္ ခေရာင္းကလည္း ထပ္ေရြးခ်ယ္စရာ အသစ္တစ္ခု ျဖစ္လာမယ္လို႔ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားပါတယ္။ အေပၚက ပံုကေတာ့ တိုယိုတာ ေတာ္ဝင္ ခေရာင္း (Toyota Crown Royal) ျဖစ္ပါတယ္။
Crown Royal မွာကိုမွာ ရိုးရိုး Royal နဲ႔ Royal G ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ိဳးေတာင္ ထုတ္ထားပါေသးတယ္။ G ပါတာက ပစၥည္းပိုစံုျပီး ဟုိင္းဘရစ္အင္ဂ်င္သံုး ကား ျဖစ္ပါတယ္။
Crown Athlete
Athlete ဆုိေတာ့ အားကစားသမားလို႔ တိုက္ရိုက္ ဘာသာျပန္ႏိုင္ပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ ဒီမွာေတာ့ အားကစားသမားကိုဆိုျခင္း မဟုတ္ပဲ ဒီ တုိယိုတာ ခေရာင္း ဆလြန္းက ဝါရင့္ အားကစား သမား တစ္ဦးလိုပဲ လ်င္ျမန္၊ သန္မာ တယ္ဆုိတဲ့ သေဘာကို သိေစလိုတဲ့အတြက္ Crown Athlete လို႔ အမည္ေပးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ပံုစံကလည္း ခေရာင္း ရြိဳင္ရယ္နဲ႔ မတူေတာ့ပါဘူး။ ေအာက္ပံုက ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ ၃၅၀၀ စီစီ၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး V အင္ဂ်င္ျဖစ္ျပီး ဟိုင္းဘရစ္ ဘက္ထရီနဲ႔ပါ ေပါင္းရင္ သူက Crown Royal ထက္ ပိုအားေကာင္းသြားပါတယ္။ Athlete က ဇိမ္ခံ ဆလြန္းပံုစံထက္ ဇိမ္ခံဆလြန္း-ျပိဳင္ကား နည္းနည္း ဆန္ပါတယ္။
Athlete မွာလည္း ဟိုင္းဘရစ္နဲ႔ ရိုးရိုးထပ္ခြဲတာေၾကာင့္ Athlete နဲ႔ Athlete G ဆုိျပီး ႏွစ္မ်ိဳး ကြဲသြား ပါေသးတယ္။
ေစ်းႏုွန္း
ဂ်ပန္ယမ္းနဲ႔ေဖာ္ျပခ်က္ကို အေမရိကန္ေဒၚလာ သို႔ ေျပာင္းလိုက္ရင္ ရိုးရိုး Royal က ေဒၚလာ ၄၀၉၈၃ ၊ Royal G က ၆၂၂၂၅၊ Athlete ရိုးရိုးက ၄၁၄၃၈၊ Athlete G က ၆၃၀၂၈ ေဒၚလာ စီ တန္ဖိုး အသီးသီး ရွိပါတယ္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ စတင္ျဖန္႔ခ်ိေနျပီ ျဖစ္ျပီး ကမၻာ့အႏွံ႔လည္း ျဖန္႔ခ်ိ ေရာင္းခ်ေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
--
Ref: Toyota
ColayOnline:Automobile
No comments:
Post a Comment