Pages

Pages - Menu

Wednesday, January 23, 2013

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားခရီးစဥ္မ်ားအား ဇန္န၀ါရီလ ၂၅ ရက္ေန႔မွ စတင္ၿပီး အခ်ိန္ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္.............

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားခရီးစဥ္မ်ားအား ဇန္န၀ါရီလ ၂၅ ရက္ေန႔မွ စတင္ၿပီး အခ်ိန္ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္.............

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားခရီးစဥ္မ်ားအား ဇန္န၀ါရီလ ၂၅ ရက္ေန႔မွ စတင္ၿပီး အခ်ိန္ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

မႏၱေလးမွ ျမစ္ႀကီးနားသို႔ အဆန္ ခရီးစဥ္မ်ားတြင္ ၄၃ အဆန္ကို မနက္ ၅ နာရီ ၅ မိနစ္၊ ၄၁ အဆန္ ရထားကို မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီ၊ ၅၇ အဆန္ရထားကို ည ၈ နာရီ၊ ၃၃ အဆန္ကို ညေန ၅ နာရီ ၅၅ မိနစ္၊ ၃၇ အဆန္ကို ညေန ၄ နာရီ ၃၀၊ ၅၅ အဆန္ကို ညေန ၇ နာရီ ၁၅ သို႔ အသီးသီးေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ကာ ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးသို႔ အစုန္ ခရီးစဥ္မ်ားကို မနက္ပိုင္းသို႔ ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“ကခ်င္ျပည္နယ္ကို ေန႔ပိုင္းမွာပဲ ျဖတ္ဖို႔ စီစဥ္လိုက္တယ္ ထင္ပါတယ္။ လမ္းက ဘူတာေတြမွာေတာ့ ၂၅ ရက္ေန႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ ရထား ဘယ္အခ်ိန္ေတြ ဆိုက္မယ္ဆိုတာ ေၾကညာထားတယ္” ဟု ကခ်င္ျပည္နယ္ မိုးညႇင္း ေဒသခံ တဦးက ဧရာ၀တီကို ေျပာသည္။

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထား လမ္းပိုင္းတြင္ ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးသို႔ အဆန္ရထား ၆ စီး၊ ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးသို႔ အစုန္ ရထား ၅ စီးႏွင့္ ျမစ္ႀကီးနား – နဘား ေလာ္ကယ္ရထားတို႔ ေန႔စဥ္ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးအစုန္ ရထားခရီးစဥ္မ်ားအနက္ ၃၈ အစုန္ႏွင့္ ၃၄ အိပ္စင္ရထားမ်ားကို အခ်ိန္မေျပာင္းလဲဘဲ ယခင္ အခ်ိန္မ်ားအတိုင္း ပံုမွန္ထြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေျပလည္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ရထားလမ္း တေလွ်ာက္က တံတားတိုင္း လိုလိုမွာ ျမန္မာ့ တပ္မေတာ္ က တာ၀န္ယူထားပါတယ္။ မသြားမျဖစ္၊ မလာမျဖစ္တဲ့ သူေတြကေတာ့ သြားရ လာရမွာပဲ။ စိုးရိမ္ ေၾကာင့္ၾကမႈေတာ့ ရွိၾကမွာပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ဘက္က လံုၿခံဳမႈရွိေအာင္ေတာ့ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမယ္” ဟု ကခ်င္ျပည္နယ္ အစုိးရလမ္းတံတား ၀န္ႀကီး ဦးကမန္းဒူေနာ္က ဧရာ၀တီကို ေျပာသည္။

ကခ်င္ျပည္နယ္ တခုလံုးသည္ မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းကိုသာ အားထား သြားလာေနရသည့္ အတြက္ ယခုႏွစ္ ပြင့္လင္းရာသီမွ စတင္ၿပီး မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ကားလမ္းကို ျပင္ဆင္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ေနေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာသည္။

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေျမာက္ပိုင္းႏွင့္ အလယ္ပိုင္းကို အဓိက ဆက္သြယ္ေပးေနသည့္ လမ္းေၾကာင္း တခုျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇြန္လဆန္းပိုင္းက စတင္ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ကခ်င္လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္မေတာ္ႏွင့္ ျမန္မာ့ တပ္မေတာ္တို႔၏ ပဋိပကၡမ်ားတြင္ အႀကိမ္ႀကိမ္ မိုင္းခြဲ ဖ်က္စီးခံခဲ့ရသည္။ တိုက္ပြဲမ်ား စတင္ျဖစ္ပြားခ်ိန္မွ စတင္ၿပီး လက္ရွိအခ်ိန္ထိ မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းအား ကခ်င္လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္မေတာ္မွ မိုင္းခြဲတိုက္ခိုက္မႈ ၅၆ ႀကိမ္အထိ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္ သတင္းထုတ္ျပန္ေရးအဖြဲ႔၏ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္ ၃/ ၂၀၁၃ တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

Irrawaddy News

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားခရီးစဥ္မ်ားအား ဇန္န၀ါရီလ ၂၅ ရက္ေန႔မွ စတင္ၿပီး အခ်ိန္ေျပာင္းလဲ ေျပး
ဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ မႏၱေလးမွ ျမစ္ႀကီးနားသို႔ အဆန္ ခရီးစဥ္မ်ားတြင္ ၄၃ အဆန္ကို မနက္ ၅ နာရီ ၅ မိနစ္၊
၄၁ အဆန္ ရထားကို မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီ၊ ၅၇ အဆန္ရထားကို ည ၈ နာရီ၊ ၃၃ အဆန္ကို ညေန ၅ နာရီ ၅၅ မိနစ္၊ ၃၇ အဆန္ကို ညေန ၄ နာရီ ၃၀၊ ၅၅ အဆန္ကို ညေန ၇ နာရီ ၁၅ သို႔ အသီးသီးေျပာင္းလဲ ေျပး
ဆြဲမည္ ျဖစ္ကာ ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးသို႔ အစုန္ ခရီးစဥ္မ်ားကို မနက္ပိုင္းသို႔ ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“ကခ်င္ျပည္နယ္ကို ေန႔ပိုင္းမွာပဲ ျဖတ္ဖို႔ စီစဥ္လိုက္တယ္ ထင္ပါတယ္။ လမ္းက ဘူတာေတြမွာေတာ့ ၂၅ ရက္ေန႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ ရထား ဘယ္အခ်ိန္ေတြ ဆိုက္မယ္ဆိုတာ ေၾကညာထားတယ္” ဟု ကခ်င္ျပည္နယ္ မိုးညႇင္း ေဒသခံ တဦးက ဧရာ၀တီကို ေျပာသည္။

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထား လမ္းပိုင္းတြင္ ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးသို႔ အဆန္ရထား ၆ စီး၊ ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးသို႔ အစုန္ ရထား ၅ စီးႏွင့္ ျမစ္ႀကီးနား – နဘား ေလာ္ကယ္ရထားတို႔ ေန႔စဥ္ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမစ္ႀကီးနားမွ မႏၱေလးအစုန္ ရထားခရီးစဥ္မ်ားအနက္ ၃၈ အစုန္ႏွင့္ ၃၄ အိပ္စင္ရထားမ်ားကို အခ်ိန္မေျပာင္းလဲဘဲ ယခင္ အခ်ိန္မ်ားအတိုင္း ပံုမွန္ထြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေျပလည္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ရထားလမ္း တေလွ်ာက္က တံတားတိုင္း လိုလိုမွာ ျမန္မာ့ တပ္မေတာ္ က တာ၀န္ယူထားပါတယ္။ မသြားမျဖစ္၊ မလာမျဖစ္တဲ့ သူေတြကေတာ့ သြားရ လာရမွာပဲ။ စိုးရိမ္ ေၾကာင့္ၾကမႈေတာ့ ရွိၾကမွာပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ဘက္က လံုၿခံဳမႈရွိေအာင္ေတာ့ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမယ္” ဟု ကခ်င္ျပည္နယ္ အစုိးရလမ္းတံတား ၀န္ႀကီး ဦးကမန္းဒူေနာ္က ဧရာ၀တီကို ေျပာသည္။

ကခ်င္ျပည္နယ္ တခုလံုးသည္ မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းကိုသာ အားထား သြားလာေနရသည့္ အတြက္ ယခုႏွစ္ ပြင့္လင္းရာသီမွ စတင္ၿပီး မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ကားလမ္းကို ျပင္ဆင္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ေနေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာသည္။

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနားရထားလမ္းသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေျမာက္ပိုင္းႏွင့္ အလယ္ပိုင္းကို အဓိက ဆက္သြယ္ေပး

နသည့္လမ္းေၾကာင္း တခုျဖစ္ၿပီး၂၀၁၁ ခုႏွစ္ဇြန္လဆန္းပိုင္းကစတင္ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ကခ်င္လြတ္ေျမာက္
ေရး တပ္မေတာ္ႏွင့္ ျမန္မာ့ တပ္မေတာ္တို႔၏ ပဋိပကၡမ်ားတြင္ အႀကိမ္ႀကိမ္ မိုင္းခြဲ ဖ်က္စီးခံခဲ့ရသည္။ တိုက္
ပြဲမ်ား စတင္ျဖစ္ပြားခ်ိန္မွ စတင္ၿပီး လက္ရွိအခ်ိန္ထိ မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းအား ကခ်င္
လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္မေတာ္မွ မိုင္းခြဲတိုက္ခိုက္မႈ ၅၆ ႀကိမ္အထိ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာ
ႏိုင္ငံေတာ္ သတင္းထုတ္ျပန္ေရးအဖြဲ႔၏ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္ ၃/ ၂၀၁၃ တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

Irrawaddy News

No comments:

Post a Comment