Pages

Pages - Menu

Monday, December 3, 2012

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ယာဥ္တိုက္မႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ပြားေသာ အဆင့္မမီ စစ္က်န္ ဘတ္စ္၊ ဘီအမ္၊ ဟိုင္းလပ္၊ ဒိုင္နာယာဥ္မ်ား ေနရာတြင္ စီးတီးဘတ္မ်ား တင္သြင္းၿပီး အျမန္ဆံုးေျပးဆြဲႏိုင္ေရး စီစဥ္ေန


ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရႇိေသာ ဘီအမ္ႏႇင့္ ဒိုင္နာကားမ်ားယာဥ္တိုက္မႈ အမ်ားဆံုးၿဖစ္ပြား
ေသာ အဆင့္မမီ စစ္က်န္ဘတ္စကား၊ ဘီအမ္ကား၊ ဒိုင္နာႏႇင့္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားေနရာတြင္ အဆင့္မီစီးတီးဘတ္
စ္မ်ား တင္သြင္းၿပီး အျမန္ဆံုး ေျပးဆြဲႏိုင္ေရး စီစဥ္ေနေၾကာင္း ႏို ၀င္ဘာလ ၃၀ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္ေသာ ပထမ
အႀကိမ္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ အေရးေပၚအစည္းအေ၀း (ဒုတိယေန႔)တြင္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္း ခရီးသည္တင္ယာဥ္အျဖစ္ ေျပးဆြဲလ်က္ရႇိေသာ ခိုင္ခံ့မႈမရႇိေသာ အဆင့္မမီေတာ့
သည့္ စစ္က်န္ဘတ္စ္မ်ား၊ ဘီအမ္ႏႇင့္ ဒိုင္နာယာဥ္မ်ား ေနရာတြင္ အဆင့္မီေသာစီးတီးဘတ္စ္မ်ားအစားထိုး ေျပး
ဆြဲသင့္ေၾကာင္း အဆိုကို ႏို၀င္ဘာလ ၂၉ ရက္ေန႔တြင္ ျပဳလုပ္သည့္ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္
ေတာ္ အေရးေပၚ အစည္းအေ၀း (၁/၂၀၁၂) ပထမေန႔တြင္ ဒဂံုၿမိဳ႕သစ္အေရႇ႕ပိုင္းၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမႇတ္(၁)မႇ တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလႇယ္ ဦးခင္ေမာင္ထူးက တင္သြင္းခ်က္အေပၚ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး
၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ျပန္လည္ ေျဖၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္အတြင္းက ယာဥ္တိုက္မႈႏႇင့္ ယာဥ္အႏၲရာယ္ျဖစ္ပြားမႈ အမ်ား
ဆံုးျဖစ္ေသာ တိုင္းေဒသႀကီးျဖစ္ခဲ့ၿပီး ယင္းအထဲတြင္ ခရီးသြားျပည္သူ အမ်ားဆံုး အသံုးျပဳေနၾကေသာခရီးသည္
တင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္ ယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၃၁၈မႈ၌ ေသဆံုးသူေပါင္း ၆၀ ဦးႏႇင့္ ဒဏ္ရာရရႇိသူေပါင္း ၈၂၃ ဦးရႇိ
ခဲ့ေၾကာင္း၊ယာဥ္တိုက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ပြားေသာ ယာဥ္မ်ားမႇာ စစ္က်န္ ဘတ္စ္၊ ဘီအမ္၊ ဒိုင္နာ၊ ဟိုင္းလပ္ကား
မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆုိပါယာဥ္မ်ား၏ ယာဥ္တိုက္မႈ ၅၉ ရာ ခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရေၾကာင္း ဦးခင္ေမာင္း
ထူး တင္ျပခဲ့ေသာ အဆိုအရ သိရႇိရသည္။

ယင္းအဆိုကို လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလႇယ္ငါးဦးက ေထာက္ခံေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္
သြယ္ေရး၀န္ႀကီးက အဆိုႏႇင့္ပတ္သက္၍ ''ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း အဆင့္မမီေသာ ဘီအမ္၊ စစ္က်န္ဘတ္
စ္မ်ား၊ ဒိုင္နာ၊ ဟိုင္းလပ္ကားမ်ားအစား အဆင့္အတန္းျပည့္မီေသာ စီးတီးဘတ္စ္မ်ား တင္သြင္းႏိုင္ၿပီး တင္သြင္း
လာေသာ ခရီးသည္တင္ကားမ်ား CNG အျမန္ရရႇိၿပီး ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္ အျမန္ေျပးဆြဲႏိုင္ေရးအတြက္ ရန္ကုန္
တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕အေနျဖင့္ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရ၏ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီမႇ ခ်မႇတ္ထားေသာ မူ၀ါဒေဘာင္အတြင္းမႇ လိုက္နာေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္''ဟု ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း စီးတီးဘတ္စ္ယာဥ္မ်ားအား ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အစီအစဥ္၊ သီးျခား ပုဂၢလိက တစ္ဦးခ်င္းအစီအစဥ္မ်ားျဖင့္ တင္သြင္းခြင့္ျပဳထားေသာ္လည္း ယာဥ္မ်ားအား စီးတီးဘတ္စ္ ျပန္လည္တင္သြင္း
ၿခင္းထက္ ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏႇံၿပီး စလစ္ပံုစံ(က)တစ္ေစာင္လ်င္ က်ပ္သိန္း ၈၀ ရရႇိ၍ ၎စလစ္မ်ား ေရာင္းခ်ကာ
 ေနာက္ထပ္က်ပ္သိန္း ၃၀၊ ၄၀ ထပ္စိုက္၍ တကၠစီမ်ား အျဖစ္တင္သြင္းျခင္း၊ 
 
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း စလစ္အားအေ၀းေျပး Express ကားမ်ားအျဖစ္ အေ၀းေျပးကားဆြဲသူမ်ားမႇ ျပန္လည္၀ယ္
ယူကာ ေျပးဆြဲျခင္း၊ ကုမၸဏီ၊ ေက်ာင္းမ်ားမႇ ဖယ္ရီကားမ်ားအျဖစ္ ၀ယ္ယူအသံုးျပဳျခင္း၊ ၂၀၀၇ ႏႇင့္အထက္ စီးတီး ဘတ္စ္မ်ားအား လြတ္လပ္စြာတင္သြင္းခြင့္ျပဳေသာ္လည္အဓိကတင္သြင္းသည့္ဂ်ပန္၊ကိုရီးယားႏိုင္ငံမ်ားမႇ ၂၀၀၇
 ေမာ္ဒယ္ကားမ်ားမႇာ ေစ်းျမင့္သျဖင့္ စီးပြားတြက္ေျခကိုက္မႈမရႇိျခင္းေၾကာင့္ စီးတီးဘတ္မ်ားအား ထင္သေလာက္ တင္သြင္းလာျခင္း မရႇိေသးေၾကာင္း လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ထို႔အတြက္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ႏႇင့္ စီးပြားေရးႏႇင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနတို႔ ညိႇႏိႈင္းၿပီး ၂၀၀၂ ခုႏႇစ္ ေမာ္ဒယ္ စီးတီးဘတ္စ္မ်ား တင္သြင္းရန္ လာေရာက္ေလ်ာက္ထားၾကေသာကုမၸဏီ ၁၃ခု၊စီးတီးဘတ္
စ္အစီးေရ ၁၀၀၀ အား ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းသို႔ တင္သြင္းႏိုင္ရန္ ေထာက္ခံခ်က္မ်ား ေပးခဲ့ၿပီးျဖစ္
ၾကာင္း သိရသည္။
 
 

 Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment